Ponygames
Fra : Preben Finne

Dato : 30-07-01 21:23

Hej

Jeg har skrevet dette indlæg før,men svarene er pist væk for mig ;-((

Der var et par der svarede at man kunne købe noget ang. subj. på en
hjemmeside men det er blevet væk for mig..
Send venligst adressen igen
Påforhånd tak

Preben & Heidi

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 30-07-01 21:48

> Jeg har skrevet dette indlæg før,men svarene er pist væk for mig ;-((

Indlæg slettes automatisk efter ret kort tid. Brug evt. google
til at finde dem igen, eller check i tide og utide.

Læs evt. mere på www.usenet.dk, specielt
http://www.usenet.dk/info/dk-oss.html#1.12

ion++

--

A picture always lies...

Fra : drabaek7

Dato : 31-07-01 09:51

Hej
Du kan købe Danmarks Rideforbunds publikation: Ponylege for 50,,00,
Bestillingsseddel kan udskrives på www.rideforbund.dk. Kun levering mod
forudbetaling. Læs mere på siden.
God vind. Det er en rigtig god ide, I har fået. Det kunne være interessant
at høre mere om hvordan det går.
Hilsen Helle
Preben Finne <prebenvf@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:oej97.5421$lh7.279454@news010.worldonline.dk...