De har fat i den lange ende i UK
Fra : Jens Bruun

Dato : 12-05-09 20:32

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1166564.ece

Hvad så, Villy Dalsgaard? Er det dét samfund du ønsker indført i Danmark?
Altså et samfund, hvor man er "offer", fordi man "tvinges" til at arbejde
med svinekød?

Stod det til mig, smed vi samtlige fucking muslimer ud af landet. De hører
ikke til hér, og de er ved at ødelægge vort land. Og de kan passende tage
alle de kristne hyklere med ned til Stenalderstan...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : /Peter

Dato : 12-05-09 20:52

> [...]
> hører ikke til hér, og de er ved at ødelægge vort land. Og de kan
> passende tage alle de kristne hyklere med ned til Stenalderstan...

Ja længere er den ikke, de hører simpelthen ikke til her.

Fra : /Peter

Dato : 12-05-09 20:54

> [...]
> hører ikke til hér, og de er ved at ødelægge vort land. Og de kan
> passende tage alle de kristne hyklere med ned til Stenalderstan...

Og igen er det samfundet - det demokratiske samfubnds skyld:
"Politiet har fejlet i at tilpasse ham, siger advokat Khalid Sofi."

Er spørgsmålet om muhamedanreren skulle prøve at tilpasse sig,
slet ikke faldet dem ind?

Fra : Vidal

Dato : 12-05-09 21:00

Jens Bruun skrev:
> [...]
> Altså et samfund, hvor man er "offer", fordi man "tvinges" til at arbejde

Hehe, tjah, pølsemanden fra Østerbro er vel et godt
eksempel på den pragmatiske tilgang de fleste muslimer
i Danmark har til det, de mener, ellers kan være et
problem.

Jeg mener også, det er udmærket, den engelske mand får
lov til at få prøvet det for retten, når han mener, det
er en sag.

Men det var da bedre, hvis han bare havde fundet sig et
andet arbejde.

> Stod det til mig, smed vi samtlige fucking muslimer ud af landet. De hører
> ikke til hér, og de er ved at ødelægge vort land.

Du overdriver vildt.

> Og de kan passende tage
> alle de kristne hyklere med ned til Stenalderstan...

Tjah, måske var det en ide ... Hvad mener du, de skal der?
Hjælpe de danske soldater?

(Er det faktisk den ægte Jens Bruun, der skriver om pølsemanden
her, jeg synes, det nærmer sig tidsspilde at kommentere en så
outreret sag?)

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-05-09 21:22

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe, tjah, pølsemanden fra Østerbro er vel et godt
> eksempel på den pragmatiske tilgang de fleste muslimer
> i Danmark har til det, de mener, ellers kan være et
> problem.

Jepper. De sælger jo gerne porno, øl, narko og anden kontrabande til os
hedninge. Pragmatiske er de jo kendt for at være.

> Jeg mener også, det er udmærket, den engelske mand får
> lov til at få prøvet det for retten, når han mener, det
> er en sag.

Sikkert. Og du mener, han rent faktisk har en sag?

> Men det var da bedre, hvis han bare havde fundet sig et
> andet arbejde.

Eller et andet land, måske?

> Du overdriver vildt.

Nej. Du er skræmmende virkelighedsfjern, når du hykler "kristen
næstekærlighed". Har du børn, Villy Dalsgaard?

> Tjah, måske var det en ide ... Hvad mener du, de skal der?

Slå hinanden ihjel. Det er de jo rigtigt gode til.

> Hjælpe de danske soldater?

Nope. Danske soldater har intet at gøre i Stenalderstan. De skal ud. Og så
skal vi i stedet bruge taktiske a-våben, når vi trues at Stenalderstan. Og
det mener jeg ganske alvorligt, men jeg lider så heller ikke af hyklerisk,
kristen "næstekærlighed". Jeg bekymrer mig i stedet om mine nærmeste.

> (Er det faktisk den ægte Jens Bruun, der skriver om pølsemanden
> her, jeg synes, det nærmer sig tidsspilde at kommentere en så
> outreret sag?)

Jamen har den ægte Jens Bruun da ikke en distinkt skrivestil?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 12-05-09 21:40

Jens Bruun skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jepper. De sælger jo gerne porno, øl, narko og anden kontrabande til os
> hedninge. Pragmatiske er de jo kendt for at være.

Er det så godt eller dårligt i dine øjne?

> Sikkert. Og du mener, han rent faktisk har en sag?

Jeg ved ikke, hvordan det engelske retssystem er skruet
sammen. Det er vel en sag, der baserer sig på formaliteter
og om jeg mener det ene eller det andet er i den sammenhæng
ligegyldigt.

> Eller et andet land, måske?

Jo, men det er jo hans sag.

> Nej. Du er skræmmende virkelighedsfjern, når du hykler "kristen
> næstekærlighed".

Du har et forskruet syn på det danske samfund, hvis
du mener, man skal udvise folk på grundlag af deres
religion.

> Har du børn, Villy Dalsgaard?

Ja? Op til flere.

> Danske soldater har intet at gøre i Stenalderstan. De skal ud.

Vi er enige.

> Og så
> skal vi i stedet bruge taktiske a-våben, når vi trues at Stenalderstan.

Og uenige.

> Og
> det mener jeg ganske alvorligt, men jeg lider så heller ikke af hyklerisk,
> kristen "næstekærlighed".

Det gør jeg heller ikke. Jeg ser på hvilket samfund,
vi ønsker.

> Jeg bekymrer mig i stedet om mine nærmeste.

Så derfor mener du, vi skal have et samfund, hvor en
bestemt religionsudøvelse medfører udvisning? Hvis vi
begynder med muslimerne, kan kristne nok blive de næste.

Gad vide, hvor jeg ender. Og hvis nu et af dine egne børn
skulle gå hen og blive kristen ...

> Jamen har den ægte Jens Bruun da ikke en distinkt skrivestil?

Har du fået en cognac eller to til aftenkaffen?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 12-05-09 21:05

"Jens Bruun" skrev i en meddelelse

> Stod det til mig, smed vi samtlige fucking muslimer ud af >landet. De
> hører ikke til hér, og de er ved at ødelægge vort land. Og de >kan
> passende tage alle de kristne hyklere med ned til Stenalderstan...

De hylder jo den globaliserede verden , så dem for vi ikke sådan lige til at
pakke kufferterne.

Men ellers er det sjovt , ikke bare krig og ufred har bragt
mange Muslimer her op , men også økonomiske årsager.

Nu tvinger økonomiske årsager den arme pølse mand til at leve med et moralsk
dilema , det er sku da morsomt.

Den ateistiske røde pølses paradoks

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : *@ '

Dato : 12-05-09 21:08

On Tue, 12 May 2009 21:32:07 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Altså et samfund, hvor man er "offer", fordi man "tvinges" til at arbejde

det er jo de rablende galoperende vanvid

hvad nu hvis

<<<<<
min religion påbyder MIG at jeg ikke må arbejde for tæt på en
muhamedaner, minimusafstanden er 1800 meter, så hvis min arbejdsgiver
ansætter en muhamedaner vil jeg kræve at vedkommende fyres igen

og min religion kræver også at jeg ikke arbejder i juni luli og august
da disse tre måneder er hellige i min religion
<<<<<

det er en hel hob forskellige religioner i verden, hvis man skulle
tage samme hensyn til disse som nogen mener man skal til
muhamedanismen vil verden ikke kunne fungere ret godt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 12-05-09 21:12

" *@ '" skrev i en meddelelse

> det er en hel hob forskellige religioner i verden, hvis >man skulle
> tage samme hensyn til disse som nogen mener man skal >til
> muhamedanismen vil verden ikke kunne fungere ret >godt

pst .... du kender vel ikke tilfældigt vis en religion der påbyder kone at
have sex med manden 3 gange om ugen ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-05-09 21:15

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4a09d81b$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> pst .... du kender vel ikke tilfældigt vis en religion der påbyder
> kone at have sex med manden 3 gange om ugen ?

Det vil jeg også godt vide. Hvem fanden gider have sex TRE gange om ugen?
Næ, så hellere lidt god bold i TV suppleret med en fedtemad. Det ved man(d),
hvad er...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 12-05-09 21:27

"Jens Bruun" skrev i en meddelelse

> Næ, så hellere lidt god bold i TV suppleret med en >fedtemad. Det ved
> man(d), hvad er...

Okay okay , altså en religion der påbyder sex 3 gange om ugen , bold i TV
hver dag og fedtemader adlibitum , svinefedt naturligvis.

Vi kan sagtens blive enige.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : TBC

Dato : 13-05-09 11:33

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det vil jeg også godt vide. Hvem fanden gider have sex TRE gange om ugen?
> Næ, så hellere lidt god bold i TV suppleret med en fedtemad. Det ved
> man(d), hvad er...

Konen har vel altid vist at du mest var til to hurtige ryk og så en
aflevering?

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-05-09 13:07

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse

> Konen har vel altid vist at du mest var til to hurtige ryk og så en
> aflevering?

Tja. Jeg har forlængst lært hende, at sex nogen gange tager et par minutter.
Andre gange går det hurtigt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : *@ '

Dato : 13-05-09 14:34

On Wed, 13 May 2009 12:33:17 +0200, "TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Konen har vel altid vist at du mest var til to hurtige ryk og så en
>aflevering?

!!!!!!!

hvor ved din kone det fra?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : *@ '

Dato : 13-05-09 05:42

On Tue, 12 May 2009 22:12:07 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>pst .... du kender vel ikke tilfældigt vis en religion der påbyder kone at
>have sex med manden 3 gange om ugen ?

næh

men så må vi jo bare finde en "profet" som kan opfinde en sådan

Carl Mar Møller måske

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-05-09 21:51

*@ ' skrev:

> og min religion kræver også at jeg ikke arbejder i juni luli og august
> da disse tre måneder er hellige i min religion

Det er vel ikke noget problem, så længe det er uden løn?

Fra : *@ '

Dato : 13-05-09 05:52

On Tue, 12 May 2009 22:50:52 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen
<nospam0002@gmail.com> wrote:

>Det er vel ikke noget problem, så længe det er uden løn?

det tror jeg ikke du og min chef er helt enige om, og da slet ikke
hvis min religion blev almindelig hos mine kolleger

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Vidal

Dato : 13-05-09 09:31

*@ ' skrev:

> det tror jeg ikke du og min chef er helt enige om, og da slet ikke
> hvis min religion blev almindelig hos mine kolleger

Jeg vidste ikke, kontantmodtagere havde en chef.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-09 13:14

Vidal wrote:

> Jeg vidste ikke, kontantmodtagere havde en chef.

Du mener man SKAL have pengene indsat i banken?

Fra : Vidal

Dato : 13-05-09 13:34

Knud Larsen skrev:

> Du mener man SKAL have pengene indsat i banken?

Er det mig, du spørger? Har jeg sagt noget
om det?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-09 15:22

Vidal wrote:

> Er det mig, du spørger? Har jeg sagt noget
> om det?

Et forsøg på at være morsom, du skriver ikke "kontanthjælp" men
"kontantmodtager"

Fra : Vidal

Dato : 13-05-09 15:30

Knud Larsen skrev:

> Et forsøg på at være morsom, du skriver ikke "kontanthjælp" men
> "kontantmodtager"

Hehe, undskyld min sløvhed.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : *@ '

Dato : 13-05-09 14:37

On Wed, 13 May 2009 14:14:17 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

>Du mener man SKAL have pengene indsat i banken?

det var da et tåbeligt sted at anbringe sine midler

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : *@ '

Dato : 13-05-09 14:26

On Wed, 13 May 2009 10:31:13 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg vidste ikke, kontantmodtagere havde en chef.

nu tror jeg uden at vide det helt 100% sikkert at de midler som
tilflyder firmaet for salg af produkter sker via elektronisk
bankoverførsel,

og et ved jeg så helt 100% sikkert, min løn fra firmaet er ikke i
kontanter, men via elektronisk overførsel fra firmaets konto til min

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-05-09 23:51

*@ ' skrev:
> det tror jeg ikke du og min chef er helt enige om, og da slet ikke
> hvis min religion blev almindelig hos mine kolleger

Det kommer vel an på hvad du laver?

Fra : *@ '

Dato : 16-05-09 08:49

On Sat, 16 May 2009 00:50:55 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen
<nospam0002@gmail.com> wrote:

>Det kommer vel an på hvad du laver?

forhåbentlig ikke,

går ud fra at alle ansatte laver et eller andet som har en eller anden
form for værdi for chefen/firmaet

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Johnny Andersen

Dato : 12-05-09 22:07

> [...]
> ikke til hér, og de er ved at ødelægge vort land. Og de kan passende tage
> alle de kristne hyklere med ned til Stenalderstan...

Flot at du endnu engang udstiller din psykopati, Jens Bruun.

/Johnny