Cencuren på Modkraft !!!
Fra : eyvind@eyvind.dk

Dato : 11-05-09 15:10

Idag skrev jeg nedenstående indlæg på debatsiderne hos Modkraft:
http://debat.modkraft.dk/list.php?2
Men blev åbenbart bortcencureret.
Hmmm... det siger vel alt om Modkraft!!!

Modkraft, uden sine meningers mod - Taqiyya

Med stor interesse tunede jeg i weekenden ind på Modkraft for at få
lidt inside info om fredagens voldsorgie.
Desværre blev jeg skuffet.
Martin Lindblom skriver at der ikke er nogen der kan svare de mange
indlæg, da man ikke havde dækket hærværket journalistisk, ikke havde
nyt at tilføje, nød St. Bededag, er ulønnede og passede børn. "......og
har som medie ingen officiel holdning til det skete."
Dog træder en journalist fra Modkraft frem på morgenTV idag og
fortæller at han skam da var tilstede under "festen" fredag aften.
Man må gå udfra at Martin Lindblom, Modkraft og den pågældende
journalist IKKE har haft meget at snakke sammen om i weenenden, end
ikke i tlf. Hmmm.....
For mig virker det som om man ikke VIL ha' en mening. Ikke VIL udtale
sig og i det hele taget ikke VIL forholde sig til voldsorgiet!!!
Så er det med at bruge tavshed, kikke på skosnuder, vende ryggen til,
BRUGE TAQIYYA!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Taqiyya

Taqiyya - at lyve når det er opportunt - er meget brugt blandt
islamister, tænk på div. imamer, Hisp ut Tahrir osv.
Men man har også på fornemmelsen, at den yderste venstrefløj gør god
brug af begrebet. Ærgeligt!!!
Jeg er sikker på, at dem der bruger taqiyya, selv tror at det hjælper
eller beskytter den sag de kæmper for.
INTET kan være mere forkert! ALLE mærker tydeligt når folk gør brug af
taqiyya, men det er svært at argumentere imod, da man jo skal anklage
folk for at stå og lyve kamera/mikrofon m.m. lige lukt op i
'ansigtet'.
Åh, hvor er det ærgeligt når "De Autonome, Modkraft eller
Enhedslistefolk gør brug af taqiyya.
Det lykkes dem vel endnu en gang at holde højrefløjen til magtet!
Suk!!!
Mvh.
Eyvind

Fra : perhag

Dato : 11-05-09 16:25

On 11 Maj, 23:09, eyv...@eyvind.dk wrote:
> [...]

> Taqiyya - at lyve når det er opportunt - er meget brugt blandt
> islamister, tænk på div. imamer, Hisp ut Tahrir osv.

Om indlægget blev fjernet fordi det indeholder forkerte oplysninger
skal være usagt.

I virkeligheden er de såkaldte islamister som regel åbenhjertige og
siger ligeud hvad koran og sunna befaler. Det er en person som Tariq
Ramadan, som en del journalister beskrev som en moderat euromuslim,
som taler med to tunger og derfor bruger takija.

Fra : Ivannof

Dato : 12-05-09 09:03

<eyvind@eyvind.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Sandheden skal åbenbart høres fra Berlingeren:
http://www.berlingske.dk/article/20090512/koebenhavn/90511200/

»Jeg nød det,« siger han.

»Jeg nød at se på det ... det var forløsende at se destruktionen af alle de
fine store butikker, som tjener frygteligt mange penge. De er jo et billede
på kapitalismen,« siger Valdemar til B.T.

Hilsen Ivan