"Drik ikke vand alene! Drik lidt vin for d~
Fra : Lyrik

Dato : 10-05-09 09:51

Endnu engang viser den kristne kultur sin sandhed og slagkraft, som
fundamentet for menneskelig levevis. Folk der drikker et lille glas rødvin
om dagen forlænger livet med 5 år i forhold til afholdsfolk:
http://ing.dk/artikel/98572-drik-et-halvt-glas-roedvin-om-dagen-og-lev-fem-aar-laengere?utm_medium=email&utm_source=nyhedsbrev&utm_campaign=ingformiddag

MvH
Jens

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 10-05-09 10:31

Lyrik skrev:
> [...]
> fundamentet for menneskelig levevis. Folk der drikker et lille glas
> rødvin om dagen forlænger livet med 5 år i forhold til afholdsfolk:

Forkert! Det er jo afholdsfolk der nøjes med et lille glas om dagen.

--
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 12:34

On Sun, 10 May 2009 11:30:41 +0200, Niels P Sønderskov wrote:

> Forkert! Det er jo afholdsfolk der nøjes med et lille glas om dagen.

Øhhh. ???

Afholdsfolk drikker jo IKKE alkohol.

Fra : Lyrik

Dato : 10-05-09 13:18

"Steen A.. Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(dot)invalid"> skrev i meddelelsen

> Øhhh. ???
>
> Afholdsfolk drikker jo IKKE alkohol.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Satan har sine håndlangere alle vegne. det er nnok et follow-up på en anden
af hans "intelligente faderlige onelinere":

"Nu hvor hanzen, Steen A.Thomsen, Kim2000, Martin Larsen, @' og Michael
Meidahl Jensen har demonstreret deres lysende intelligens er der vel
ikke meget mere at sige om de kristne bander?"

Kristne er "bander" i hans ateistiske øjne. Derfor når kristendommen viser
sin intelligente overlegenhed så har han en af sin "Faders" svovlagtige
røgprutter til at få det til at svie i øjnene på sandhedssøgende mennesker.

men du så igennem røgskyen og så Satans bare røgsprudende røv!

Godt set
Hilsen
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 13:41

On Sun, 10 May 2009 14:18:21 +0200, Lyrik wrote:

> [...]
> røgprutter til at få det til at svie i øjnene på sandhedssøgende mennesker.
>
> men du så igennem røgskyen og så Satans bare røgsprudende røv!

Hvad ryger du, for det er da ikke sundt.

Fra : Lyrik

Dato : 10-05-09 17:41

> Hvad ryger du, for det er da ikke sundt.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Den største succes Satan har haft er at overbevise verden om at han ikke
eksisterer!

mvH
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 18:27

On Sun, 10 May 2009 18:41:27 +0200, Lyrik wrote:

> Den største succes Satan har haft er at overbevise verden om at han ikke
> eksisterer!

Søg psykologhjælp NU.!!!

Fra : Lyrik

Dato : 10-05-09 19:38

> Søg psykologhjælp NU.!!!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Du trænger til at finde det åndelige.

mvH
jens

Fra : N_B_DK

Dato : 11-05-09 12:06

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
> Du trænger til at finde det åndelige.

Næ du fri mig fra det onde.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 11-05-09 12:06

> Den største succes Satan har haft er at overbevise verden om at han
> ikke eksisterer!

Tror nu du er besat, om det er af satan vides ikke, men det er der
rotter på loftet.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Lyrik

Dato : 11-05-09 17:29

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message

> Tror nu du er besat, om det er af satan vides ikke, men det er der rotter
> på loftet.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vær nu bare en smule intelligent og analyser det du siger.
Du revser mine overvejelser om Satans eksistens. Det gør du ved at formode
at jeg er besat! Og i dit univers kan man besættes af forskellige ånder
heriblandt Satan.
Dit indlæg bærer præg af panik!))

Jeg tror at du er lidt overtroisk? Hva-ba?)) De som har Jesu ånd kan ikke
blive besat af Satan. Den eneste der kan blive det af os to er jo dig!

Pas på! Han går omkring som en brølende løve for at se hvem han kan opsluge!

Mvh
Jens

Fra : N_B_DK

Dato : 11-05-09 17:59

> [...]
> Du revser mine overvejelser om Satans eksistens. Det gør du ved at
> formode at jeg er besat! Og i dit univers kan man besættes af

Det skyldes da i så fald, at jeg er bekymret for din mentale sundhed.

> Jeg tror at du er lidt overtroisk? Hva-ba?))

Øhh siger du, der tror på "gud"....

> [...]
> er jo dig!
> Pas på! Han går omkring som en brølende løve for at se hvem han kan

Ja, husk hellere din sølvpapirs hat.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Morten Lind

Dato : 10-05-09 17:41

> [...]
> røgprutter til at få det til at svie i øjnene på sandhedssøgende mennesker.
>
> men du så igennem røgskyen og så Satans bare røgsprudende røv!

Hvad sker der for dig, Jens?

M.

Fra : Lyrik

Dato : 10-05-09 17:53

"Morten Lind" <mortenlind@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvad sker der for dig, Jens?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Velkommen til gruppen hvor en spade skiftevis bliver kaldt en spade og en
skovl.Livet er andet end Mac ser du nu.

Hidtil har du kun kendt mig som Macbruger og videoentusiast. Nu skal du
kende mig som "kristen korsfarer med det faste mål at fjerne ateisterne fra
magten og indføre et kristent imperium!"

Du må også være klar over at der ikke bliver taget Macbruger-hensyn i denne
gruppe. Du kan åndelig talt risikere et "blåt øje og få et par tænder slået
ud!"

Dit søde:"Hvad sker der for dig Jens" svarer til at en nyindmeldt i en
bokseklub står og ser en bekendt knock-oute en anden bekendt, hvorpå han
bruger dine citerede ord. Inden længe er han selv i bokseringen, er blevet
slået ud og har fået 14 dages karantæne!

wilkommen bianvenue,- welcome til politik, til politik, til politik!-Og så
boksehandskerne på Morten!

mvH
Jens

Fra : Morten Lind

Dato : 10-05-09 18:03

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> [...]
> slået ud og har fået 14 dages karantæne!
>
> wilkommen bianvenue,- welcome til politik, til politik, til politik!-Og så

Hæ, hæ...som altid floromvunden - OK, takker for indbydelsen

M.

Fra : J. Nielsen

Dato : 10-05-09 19:41

On Sun, 10 May 2009 18:52:45 +0200, "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Hidtil har du kun kendt mig som Macbruger og videoentusiast. Nu skal du
>kende mig som "kristen korsfarer med det faste mål at fjerne ateisterne fra
>magten og indføre et kristent imperium!"

Vi ateistiske samfundsomstyrtere mangler ærligt talt også kvalificerede
modstandere. Du tilgir' mig nok, jeg ikke holder vejret, mens vi venter på det
kristne imperium.
--

-JN-

Fra : Lyrik

Dato : 10-05-09 20:15

"J. Nielsen" <mp274808@paul.get2net.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> modstandere. Du tilgir' mig nok, jeg ikke holder vejret, mens vi venter på
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Du bekender kulør som "samfundsomstyrter". Og det er rigtigt. Selv om i er
et mindretal har i sat jer på tronen. Her går det som med andre tronranere.
I bliver omstyrtet.
For I har ingen retning! I har bekendt alle kulturer, retninger og
religioner for "lige gode" Når kristne mennesker bliver tilstrækkelig
forbitrede over det "program" I byder på så ryger I ud på røv og albuer!

Kristne mennesker har kun et mål! Det er at gøre alle folkeslagene til Jesu
Kristi disciple og døbe dem i hans navn! De siger -der er kun én vej! En
sandhed og et liv-det er livet i Kristus Jesus vor Herre!

Men for at bekæmpe Satans ateisme, så må fjenden som lever i det skjulte
frem i lyset og manifestere sig. De har længe kæmpet "talibankrig" i det
skjulte. Nu kommer fjenden frem på banen. Han bliver synlig!

Fint! Vi er i første stadie!

mvH
Jens

Fra : J. Nielsen

Dato : 10-05-09 21:35

On Sun, 10 May 2009 21:15:23 +0200, "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:

>Men for at bekæmpe Satans ateisme, så må fjenden som lever i det skjulte
>frem i lyset og manifestere sig. De har længe kæmpet "talibankrig" i det
>skjulte. Nu kommer fjenden frem på banen. Han bliver synlig!

Uha...

>Fint! Vi er i første stadie!

Ja, undskyld, men det lyder nu snarere som du er i sidste stadie. Frygt dog
ikke; snart vil glemslens mørke sænke sig over dit intellekts sidste gløder og
din forpinte hjerne vil endelig finde fred fra de ateistiske dæmoner, der alt,
alt for længe har hjemsøgt den.

--

-JN-

Fra : Lyrik

Dato : 11-05-09 17:40

> [...]
> gløder og
> din forpinte hjerne vil endelig finde fred fra de ateistiske dæmoner, der
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jamen EN ATEISTISK PROFET!!??)

Jeg vidste ikke at ateisterne havde profeter, men man bliver klogere hver
dag, inden man går over i evigheden. Den sidste ateistiske profet jeg mødte
var en dansk læge hvis far var 93. Vi var sammen i Fakta hvor han skulle
købe sokker til sin far.

Han sagde: "Jeg kan ligeså godt købe dem sorte, så kan han have dem på til
sin begravelse!"-Jeg svarede ikke og kiggede beskæmmet ned i jorden. Jeg
kunne godt lide hans far.

14 dage efter fik lægen-en blodprop i hjertet! Hans 93-årige far kom og
besøgte ham på hospitalet!.................
Så den slags ord skal man vare sig for at tage i sin mund!-De ord du sagde
om mig skal du angre og tage tilbage!-For din egen saligheds skyld!

Jeg venter....
MvH
Jens

Fra : N_B_DK

Dato : 11-05-09 18:03

> [...]
> Så den slags ord skal man vare sig for at tage i sin mund!-De ord du
> sagde om mig skal du angre og tage tilbage!-For din egen saligheds

Hvor vildt :O tænk fik han virkelig en blodprop? og så var hans far
endda i live da det skete, ej nu står verdenen ikke længere, det er jo
praktisk taget "the smoking gun" beviset på at "gud" nisser, alfer, og
julemanden findes.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Lyrik

Dato : 11-05-09 19:51

> [...]
> taget "the smoking gun" beviset på at "gud" nisser, alfer, og julemanden
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Efter dit knæfald for troen venter jeg på undskyldningen for dine grimme
ord...

MvH
Jens

Fra : N_B_DK

Dato : 12-05-09 19:37

> Efter dit knæfald for troen venter jeg på undskyldningen for dine
> grimme ord...

Du skal nok ikke holde vejret imens du venter.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : J. Nielsen

Dato : 11-05-09 22:08

On Mon, 11 May 2009 18:40:03 +0200, "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:

>Så den slags ord skal man vare sig for at tage i sin mund!-De ord du sagde
>om mig skal du angre og tage tilbage!-For din egen saligheds skyld!

Din bekymring for min salighed er rørende, men jeg tror nu jeg ta'r chancen.

>Jeg venter....

Du kan forkorte ventetiden ved at beklage din tåbelige generalisering af alle
os, der ikke er velsignet med evnen at tro på nisser.
--

-JN-

Fra : N_B_DK

Dato : 11-05-09 12:03

> Endnu engang viser den kristne kultur sin sandhed og slagkraft, som
> fundamentet for menneskelig levevis.

LOL ja det er godt med dig..

Gad vide hvordan mennesker overlevede INDEN krinstendommen blev
opfundet....

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.