At strafnedsætte når jalousi bidrog til m~
Fra : Bo Warming

Dato : 08-05-09 19:56

At strafnedsætte når jalousi bidrog til mord, er pop
Det er gammeldags at vi ejer hinanden og at ægtefællen der boller ved
siden af, begår en synd og fortjener at blive myrdet - eller har været
delvis ude om det.
Ved at domstolene stadig i visse tilfælde følger denne tradition,
forringes forbrydelses-forebyggelsen.
Hvis man ikke kan konkurere med elskeren skal man søge skilsmisse.
Dommerne kan lide at have mange bolde i luften og undskylde deres venner
og give vennerne milde domme.
Derfor har de en interesse i en lovjungle, der er uigennemskuelig.
Et overkommelig punkt at skabe gennemsigtighed er at ophøre med at
strafnedsættte, når den myrdede og dennes elsker var selv ude om det.
Der er kun undskyldning for at dræbe, hvis selvforsvar kræver det som
nødværge - samt i krig.
At populære bodegaholdninger er inficeret med hævn , bør vi se bort fra.
Der er ingen følelseskulde i at være saglig på dette punkt- det handler om
at skabe klarhed, så folk forstår, at drab er drab, og en uklog løsning.
Det bør være refleks-reaktion, og stimuleres det, kan vold
forebygges.Selvtægt er en urimelighed vedr samleje, som jo i dag er som at
drikke en kop te sammen..

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-05-09 20:25

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Det er gammeldags at vi ejer hinanden og at ægtefællen der boller
> ved siden af, begår en synd og fortjener at blive myrdet - eller har

Der burde snarere være strafforhøjelse, når det forhindres at en silverback
med højere rang hjemtager en lyshudet skønhed. Og det er tillige fejt og
udansk at angribe den svage part.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 08-05-09 20:33

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> silverback med højere rang hjemtager en lyshudet skønhed. Og det er
> tillige fejt og udansk at angribe den svage part.

Alle mænd mener at DE er den rette "silverback" så hvordan skal dommeren
tage stilling til din darwinistiske synsvinkel?

Ægtefæller ejer sig selv og samleje er som en kop te, idag

Kvinden er overdommer og vælger hun ny sæddonor, eller vil teste
tøffelheltens evne til jalousi, så hr hun ret til det

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-05-09 22:34

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Alle mænd mener at DE er den rette "silverback" så hvordan skal
> dommeren tage stilling til din darwinistiske synsvinkel?

Jeg tror at hunnen vælger mest. Dommeren skal kun strafudmåle.

> Ægtefæller ejer sig selv og samleje er som en kop te, idag

Det er nok genetisk/DNA bestemt. Godt 30% af kvinderne får aldrig orgasme.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4616899.stm

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 08-05-09 22:45

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg tror at hunnen vælger mest. Dommeren skal kun strafudmåle.

Ossei den grad - læs min trådstart herom idag

> Det er nok genetisk/DNA bestemt. Godt 30% af kvinderne får aldrig orgasme.
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4616899.stm

Som vi ved fra Meg Ryan i "Da Harry mødte Sally" kan mænd ikke afgøre om
orgasmen er fake, så who cares?

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-05-09 23:48

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Ossei den grad - læs min trådstart herom idag

> Som vi ved fra Meg Ryan i "Da Harry mødte Sally" kan mænd ikke afgøre
> om orgasmen er fake, så who cares?

Det gør du bl.a, fordi du tror at det er en psyko-social arv. Og
tekopteorien burde være død med Kollontai.

Mvh
Martin