En BUPL-skandale som sof.kk.dk kan lære ~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-09 22:59

En BUPL-skandale som sof.kk.dk kan lære af
I 30 år havde undertegnede solnarkoman brugt genbofortovet til at læse
avis på, indtil solen når ind i min have tidlig morgen.
Men da genbobørnehavens legeplads fik trådnet i.st.f. plankeværk, var
børnene vildt interesserede i en atypisk gamling med bar overkrop og
bare tær og søgte at komme i snak.
Forældre fandt mine glistrupske skriverier om pædofili- og
muslimvold-bekæmpelse på nettet og skrev i mit navn, hvad var mere
belastende og børnehaven sendte det til politiet der truede med tilhold,
hvis jeg fortsatte at benytte offentligt fortov. (Politiets mangel på
proportionssans slog ny rekorder! )
Min storebror hjalp mig ikke at være for skinger i min korrespondence
herom til kommunen, og i år påførte jeg derved BUPL-problemskaberne et
nederlag - efter to år hvor presse og kommune længe afviste den oplagte
sag - og en ny chef for børnehaven har besøgt mig og frikendt mig for
skyld i problemerne, og politiet har frafaldet sagen, og jeg kan
igen sole mig frit.
Aldrig har der været tvivl om min anstændighed og etik, men med
børnehavepædagogerne er det så som så.

Fra : mr

Dato : 08-05-09 09:38

> [...]
> jeg kan igen sole mig frit.
> Aldrig har der været tvivl om min anstændighed og etik, men med

hmm..... gammel historie fra en gamel idiot.
Er der en grund til du bliver nødt til at gentage din bagatelsag?
Havde du helt glemt den gamle fjols?
>"(Politiets mangel på proportionssans slog ny rekorder! )"
Denne sætning lader vi lige stå lidt!
Proportionssans Bo - proportionssans!

Fra : Bo Warming

Dato : 08-05-09 20:28

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> hmm..... gammel historie fra en gamel idiot.
> Er der en grund til du bliver nødt til at gentage din bagatelsag?

At jeg fik banket kommunen på plads, er NYT

Du og Johnny Andersen og andre der angreb min klage, er også nedgort og
det skylder men ng at oplyse om

Fra : mr

Dato : 09-05-09 00:03

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> At jeg fik banket kommunen på plads, er NYT

det har du da gentaget flere gange.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-09 03:34

> det har du da gentaget flere gange.
Og du har ikke kunne modargumentere
Du tier og samtykker til at Bo Warming nytænkningen sejrer på alle
fronter.

Du kan kun hvæse "gamle fjols" hvilket ikke passer godt med at politi og
børnehavevæsen lydigt bøjer sig for min fornuft og ser fornuft i at droppe
deres mærkesager.

Fra : mr

Dato : 10-05-09 10:47

> [...]
>
> Du kan kun hvæse "gamle fjols" hvilket ikke passer godt med at politi og
> børnehavevæsen lydigt bøjer sig for min fornuft og ser fornuft i at
gamle idiot-
jeg har flere gange kommet med korrekte argumenter mod din lort- og
pisteori. Dine argumenter er tydeligt modbevist og latterliggjort, men du
flygter hver gang det komm,er tæt på.