Voldsom biljagt efter tyve.
Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-09 21:00

Med to gruppekøretøjer blev afkørsler fra motorvejen spærret, og en
civil politibil satte i samarbejde med to hundevogne efter tyvene.
Samarbejdet mellem betjente og hunde fik bragt de to mænd, som beskrives
som andengenerationsindvandrere, i håndjern. De to er nu på vej til
stationen.

http://ekstrabladet.dk/112/article1164660.ece

Det er sq sikkert Hassans fætter.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 06-05-09 21:24

N_B_DK wrote:
> [...]
> Samarbejdet mellem betjente og hunde fik bragt de to mænd, som
> beskrives som andengenerationsindvandrere, i håndjern. De to er nu på

Uha da da. Sikke mange problemer der er med de indvandrere, siden du kan
finde en hel artikel at linke til, her sidst på dagen.

Hvis du står tidligt op i morgen, så kan du sikkert nå at poste en helt
masse mere.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-09 21:26

"Thomas M" <its@secret> wrote in message
> Uha da da. Sikke mange problemer der er med de indvandrere,

Ifølge dig er der sikkert ingen problemer overhoved, bare du kan få din
pizza.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 06-05-09 21:36

N_B_DK wrote:

> Ifølge dig er der sikkert ingen problemer overhoved, bare du kan få
> din pizza.

Du er så god til det med at linke, så find lige et link hvor jeg skriver, at
jeg ikke synes der er problemer med bandekriminalitet. Det har jeg jo sagt,
siger du, så det må være en smal sag for dig at dokumentere.

Her - brug www.google.dk og gå ind under Grupper, og søg alt det du lyster.

Skynd dig. Du kan godt. Du er nemlig sej.

Mmmm. Pizza. Mmmm. Dejligt. Durum med kebab og jalepenos....savle, savle.

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 06-05-09 21:46

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> [...]
> lyster.
>
> Skynd dig. Du kan godt. Du er nemlig sej.
>
> Mmmm. Pizza. Mmmm. Dejligt. Durum med kebab og jalepenos....savle,

Ja, ITIALIENSKE pizza.
- men sgu ikke halal-abe-fucking-lorte- pizza, besudlet med
muhamedanerfingre.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-05-09 22:42

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> "Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

Nå, du er altså til "Kurdisk Rulle"?

http://www.allan-valby.dk/supremewine.dk/kurdisk_rulle.htm

Anders Peter Johnsen

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-09 21:49

"Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Du er så god til det med at linke, så find lige et link hvor jeg
> skriver, at jeg ikke synes der er problemer med bandekriminalitet.

Intet antyder ovenstående har med bandekriminalitet at gøre, det er bare
alm opførsel.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 06-05-09 22:05

N_B_DK wrote:

> Intet antyder ovenstående har med bandekriminalitet at gøre, det er
> bare alm opførsel.

Har du aldrig hørt om hvide mennesker der kører råddent i bil?

Mon ikke du har; Men du bringer kun dit indlæg herinde, fordi det var sorte
mennesker. Og sorte mennesker kender du jo kun som kriminelle.

Stakkels dig.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-09 22:16

> Mon ikke du har; Men du bringer kun dit indlæg herinde, fordi det var
> sorte mennesker. Og sorte mennesker kender du jo kun som kriminelle.

Sorte? hvorfra har du det var sorte? det er nok nærmere forlk fra
mellemøsten skal du se.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Malene P

Dato : 07-05-09 05:01

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Sorte? hvorfra har du det var sorte? det er nok nærmere forlk fra
> mellemøsten skal du se.

Altså lortefarvede? At du overhovedet gider diskutere med de høveder, der
bliver ved med at fordreje debatten ved at inddrage hudfarve.

Malene P

Fra : Thomas M

Dato : 07-05-09 08:21

Malene P wrote:

> Altså lortefarvede? At du overhovedet gider diskutere med de høveder,
> der bliver ved med at fordreje debatten ved at inddrage hudfarve.

Du illustrerer her fint, at du inddrager og bedømmer folk på hudfarven.

Det var sikkert ikke tiltænkt med dit indlæg, men du har aldrig været den
sprødeste kiks i pakken.

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 07-05-09 08:37

> Du illustrerer her fint, at du inddrager og bedømmer folk på hudfarven.
>
> Det var sikkert ikke tiltænkt med dit indlæg, men du har aldrig været den
> sprødeste kiks i pakken.

Du skriver selv:
"Har du aldrig hørt om hvide mennesker der kører råddent i bil?

Hvide mennesker ?

Du er fanme den tyndeste lort i bleen.

Fra : /Peter

Dato : 06-05-09 21:36

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Uha da da. Sikke mange problemer der er med de indvandrere,

JA MON IKKE !

> siden du kan finde en hel artikel at linke til, her sidst på dagen.

Der er da ikke problemer FORDI man kan finde en artikel
- det er da lieg omvendt
Medierne er fyldt med artikler om fremmede fobrydere.

> Hvis du står tidligt op i morgen, så kan du sikkert nå at poste en
> helt masse mere.

Man behøver slett ikke stå op - de overrasker dig i sengen !

Fra : Malene P

Dato : 07-05-09 05:03

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> Medierne er fyldt med artikler om fremmede fobrydere.

> Man behøver slett ikke stå op - de overrasker dig i sengen !

Ja, tænk blot på, hvor mange links jeg kunne finde på et par minutter

Malene P

Fra : Thomas M

Dato : 07-05-09 08:22

Malene P wrote:

> Ja, tænk blot på, hvor mange links jeg kunne finde på et par minutter

Tænk på hvor stort et hængeparti du har fra de andre tråde du har oprettet.

Men det kan du ikke finde ud af.

Sørgeligt.

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 07-05-09 08:38

> Tænk på hvor stort et hængeparti du har fra de andre tråde du har
> oprettet.
>
> Men det kan du ikke finde ud af.
>
> Sørgeligt.

Er du landsforrræder?

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-09 09:38

"/Peter" <pgh@wer.nn> wrote in message

> Er du landsforrræder?

Og det spørg du om? han vil sælge sin oldemor, bare han kan få hans
elskede pizzaer.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : /Peter

Dato : 07-05-09 10:04

> "/Peter" <pgh@wer.nn> wrote in message

> Og det spørg du om? han vil sælge sin oldemor, bare han kan få hans
> elskede pizzaer.

Måske skulle han også flytte...

Fra : Thomas M

Dato : 07-05-09 10:38

N_B_DK wrote:

> Og det spørg du om? han vil sælge sin oldemor, bare han kan få hans
> elskede pizzaer.

Mener du de der virkeligt dyre og diamant belagte pizzaer, som man kun kan
få gennem menneskehandel?

Ok, det lyder spændende. Fortæl mere.

--
/ Thomas