Naboers og postvæsens nøgenheds-"fobi".
Fra : Bo Warming

Dato : 28-04-09 20:27

Naboers og postvæsens nøgenheds-"fobi".
Mange her i kvarteret spiller støjende musik for åbne vinduer en stor del
af sommer og efterår.
Så kan man ikke rette øret den anden vej.
Og hvis jeg lugtede som Novo gjorde i min barndom på Hillerødgade så kunne
man ikke rette næsen den anden vej.
Men hvis man ser nogen , som er mere afklædt end, hvad man mener er sundt
for ens børn at se, så kan man lære dem at se den anden vej eller indse,
at man har kun sig selv at bebrejde, hvis man forarges - det være sig af
nøgen hud eller af Muhamedtegninger.
Postmester Mikkel Stilling ringede til mig i dag 28.4 og kritiserede at
hans kvindelige postbud havde set for meget hud på mig i sin passage på 4
meter fra fortov til postkasse.
Hun ønskede postkasse på fortovet!
Jeg har i år ikke være nøgen, men eksperimenteret med nederdele til
urininkontinente, og det er typisk for fagforenings-hysteri, at man kræver
andres privatliv gjort til statsansattes arbejdsplads og dyre ændringer
kræves.
Men postbuddet har et afstumpet menneskesyn, hvis hun ikke bare kan se
den anden vej. Det er extrem lav etik at blande sig i andres privatliv -
hvis jeg ikke lide stegt lever, modarbejder jeg ikke at andre spiser
det, og hvis snerper selv er for provinsielle til at nyde naturlighed, bør
de ikke sadistisk klage over andre.
Nu har jeg afskærmet med forhæng og afventer undskyldning fra postvæsenet.
Det gælder også nabo, der ser ned i min have og kritiserer min lovlige
Kjole-Ole fremtoning til politiet, som om det var blufærdigheds-krænkende.
Han har endda trængt ind i min have, og hans gæster har slået mig til blods
og forsøgt ildspåsættelse, hvilket politiet dog forbød dem - trods alt.
Men politiet påstod, at man ikke altid må være nøgen i sin egen have, hvad
jeg var i 2008 og tidligere - den retspraksis bør modarbejdes.
Folk der ikke kan se den anden vej, har lav etik.
Børn har vist aldrig taget skade af at se voksen-hud - kun anmassende
voksne kan gøre skade.
Og politiet gav ikke min 1.sals genbo ret i, at hans selvtægt kunne
undskyldes. Men lod ham og hans gæster slippe uden pyromani-tiltale.