Ny pest epedemi måske, måske ikke
Fra : P.N.

Dato : 25-04-09 21:54

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1159437.ece

Som i måske har set er der ny verdensomspændene epedemi på vej. Hvis en
fjerdedel af jordens befolkning går grunde, vil der opstå nye muligheder

Mit drømmejob bliver ledigt.
Køen i supermarkedet reduceret
bøger og dvd på biblioteket er altid hjemme
behandlings garantien hos sundhedsvæsenet bliver reel
Huspriserne bliver så lave at selv de arbejdsløse kan købe et hus i KBH.

Fra : mr

Dato : 25-04-09 22:41

"P.N." <jl@privat.dk> skrev i en meddelelse news:gsvt9r$shh$1@aioe.org...
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1159437.ece
>
> Som i måske har set er der ny verdensomspændene epedemi på vej.
ak ja. Det er der så med 110 % sikkerhed, du har nemlig selv læst det i EB.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 08:41

"P.N." <jl@privat.dk> skrev i meddelelsen news:gsvt9r$shh$1@aioe.org...
> [...]
> behandlings garantien hos sundhedsvæsenet bliver reel
> Huspriserne bliver så lave at selv de arbejdsløse kan købe et hus i

Hvad gavner det dig hvis det er dig der dør?

Fra : P.N.

Dato : 26-04-09 09:25

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse

> Hvad gavner det dig hvis det er dig der dør?

Kære Arne, ligesiden jeg lavede den opgave om pesten i middelalderen i
historie på Seminariet har jeg inderst inde vidst at det her ville ramme
jorden igen. Du spørger hvad det gavner mig, well jeg har købt et sommerhus
langt fra alfarvej, her kommer virussen ikke med mindre at det er fugle
influenza.

En anden ting som du bør bemærke er at normal influenza dræber de helt unge
og de ældre, men de farligste virus typer som foreks fugleinfluenza rammer
voksne unge mennesker. Og da jeg er blevet midaldrende skulle der være en
chance for min overlevelse. Skulle jeg imod forventning ikke onderleve, så
tror jeg klippefast på at Allah den almægtige venter på mig med min
belønning i paradis.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 10:22

"P.N." <jl@privat.dk> skrev i meddelelsen news:gt15q3$qf9$1@aioe.org...

> [...]
> imod forventning ikke onderleve, så tror jeg klippefast på at Allah
> den almægtige venter på mig med min belønning i paradis.

Det var mest møntet på din opfattelse af at du giver udtryk for at netop
du vil overleve så du kan få dit drømmejob etc.
Hvad angår Allah og din tro, tja, så er det dit valg. Jeg tror ikke på
noget liv efter døden - jeg kan endda en gang imellem tænke over om der
egentlig er et liv før døden, men det er heldigvis ikke så tit.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 11:43

On Sun, 26 Apr 2009 10:25:04 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> langt fra alfarvej, her kommer virussen ikke med mindre at det er fugle

ROTFLMAO.

> [...]
> voksne unge mennesker. Og da jeg er blevet midaldrende skulle der være en

Forkert. Du befinder dig MENTALT i middelalderen.

>Skulle jeg imod forventning ikke onderleve, så
> tror jeg klippefast på at Allah den almægtige venter på mig med min
> belønning i paradis.

Ja, du bliver lagt med røven i vejret, klar til når selvmordsbomberne
kommer.

Fra : Henry Vest

Dato : 26-04-09 11:07

P.N. wrote:

> Køen i supermarkedet reduceret

Næ, for en fjerdedel af kassedamerne er døde.

> behandlings garantien hos sundhedsvæsenet bliver reel

Næ, for en fjerdedel af lægerne er døde.

--
Henry Vest

Fra : P.N.

Dato : 26-04-09 11:21

"Henry Vest" <henryvestRE_MO_VE@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Næ, for en fjerdedel af kassedamerne er døde.

Jamen måske er alle kassedamerne gået bort så der er det store tag selv
bord.

> Næ, for en fjerdedel af lægerne er døde.

Ja og de sidste læger kæmper for at redde de overlevende.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 11:44

On Sun, 26 Apr 2009 12:21:26 +0200, P.N. wrote:

> Ja og de sidste læger kæmper for at redde de overlevende.

Men dem er der jo ufatteligt mange af, så ventelisterne bliver uendeligt
lange.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 14:07

"P.N." <jl@privat.dk> skrev i meddelelsen news:gt1ck9$c7$1@aioe.org...

> [...]
> meddelelse news:49f43233$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...

> Jamen måske er alle kassedamerne gået bort så der er det store tag

Næ, for der er ingen varer i butikkkerne, da alle bønderne er døde, alle
producenterne af diverse ting, alle chaufførerne der skal bringe det
hele ud til butikkerne etc.

> Ja og de sidste læger kæmper for at redde de overlevende.

Derfor er der ikke tid til dig. De overlevende læger er travlt
beskæftiget med at forsøge at redde de patienter der endnu er i live,
men som har sygdommen. Derfor vil der ikke være plads til dig med
appendicitis acuta, og andre alvorlige sygdommen.

Fra : P.N.

Dato : 26-04-09 14:45

> [...]
> med at forsøge at redde de patienter der endnu er i live, men som har
> sygdommen. Derfor vil der ikke være plads til dig med appendicitis acuta,

Jamen så er alt håb ude suk.

http://www.youtube.com/watch?v=UAHBoZo_sZA

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 18:53

On Sun, 26 Apr 2009 15:45:04 +0200, P.N. wrote:

> Jamen så er alt håb ude suk.

Jeps, du kan lige så godt stoppe en håndgranat i kæften på dig selv med det
samme, for at score dine 72 fantasi-jomfruer.

Fra : @ '

Dato : 26-04-09 19:04

On Sun, 26 Apr 2009 12:06:41 +0200, Henry Vest
<henryvestRE_MO_VE@vip.cybercity.dk> wrote:

>Næ, for en fjerdedel af kassedamerne er døde.

>Næ, for en fjerdedel af lægerne er døde.

ja og os der overlever hjælper altså ordentlige folk først,

muhamedanere og andet ragelse kommer til at vente med at få hjælp til
vi får tid og måske lyst

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/