High teck science med kagerulle
Fra : Bo Warming

Dato : 20-04-09 23:44

High teck science med kagerulle
Da Gutenberg opfandt eller rettere modificerede kinesisk bogtryk til
europæisk bibelproduktion, var det afgørende at han var guldsmed af
uddannelse,
Ikke så meget fordi der skulle udhamret bladguld på bøgernes
læderindbinding, men især fordi han var vant til at støbe spejle af
bly-sølv legeringer.
Til at støbe de løse skrifttyper smeltede han en tin-bly blanding og fik
derved billiggjort bibeltryk så Luthers tyske bibel kunne blive en
bestseller.

Når jeg har kæmpet med sugende klude, der ikke ville blive helt lugtløse
på en time, fordi lortelaget ikke var tyndt nok, så brugte jeg udhamring
som metode og lagde kluden på en stor armbolt og hamrede med bred
gummihammer, indtil lorte-plamagen var blevet meget tyndere og større.
I dag lod jeg den omvendte osmoses molekylsortering ske ved tryk der
maste lorten ind i fibre med mange hydrofile grupper, så vandet bindes og
ikke kan gavne lortebakterierne til forgæring dvs stank.
Og jeg skiftede til avispapir i stedet for klude og så til kagerulle
mod armbolten i stedet for hammer.
Det er da muligt på et minut at flade en lort ud i lag på mindre end
en milimeters tykkelse, og så bliver vandet suget ind i avispapiret og
det bliver øjeblikkeligt lugtløst. Selv når man lægger det på
varmeapparat eller i solen, kommer der ingen lortestank fra det , når
man stikker næsen til milimeters afstand.
Det er meget let at håndtere avissider - eller hårde enkvartmilimeter
tykke fiberklude -så den med det tykkeste lortelag kagerulles mod en
ny avisside og sådan bliver man ved til lugtløshed.
Det kan gøres på 3 mintter, siddende i en ren sofa med kagerullen i den ene
hånd og TV-fjernkontrollen i den anden. Og sofaen er lige så ren bagefter.
Samtlige danske pensionister kan finde ud af det, så når det dovne
personale ikke gider skifte de dyre engangsbleer ofte nok, bør man klare
ærterne selv med avissider, kagerulle og et passende underlag, fx et
solidt træ-skakbræt.
Så mine mange nyvaskede fiberklude syr jeg nu lændeklæder af, eller
rettere en modifikation af den kinesiske børnehaveuniform, der har
skottekiltens fordele mht let at slippe lort og pis uden at tøj søles til
på mindste måde og uden at skulle trække tøj til side.En klud er
forklæde. En er bagsmæk,En omvikler højre lår nær skridtet og en til
venstrelår. Højre. Elastikbånd holder det ind til kroppen og kun, hvis
man har gjort bagsmækken for kort og bøjer sig ned, som jeg gjorde over
vasketøj i dag, så vil snerper som de to hjemmehjælpere der skulle
slæbe det til møntvask kunne få ondt af, at de kunne se en anelse
balle.
Jeg mener, at de var indiskret og trængte ind på privatlivets fred , ved
at de ikke så den anden vej, men de får bonus point af deres arbejdsgiver
eller fagforening , hvis de kan sladre om noget negativt ved
pensionistens hjem, og da pensionistens hjem er hjemmehjælperens
arbejdsplads, så tiltager de sig ret til indiskretion og krænkelse.
Når japanske mænd og kvinder bader sammen nøgne, kunne ingen manddrømme om
at sænke blikket til under bæltestedet, Hvis dobeltmoralister har hang
til klage over blufærdighedskrænkelse af kjole-Ole-typer, der af en
domstolskendelse ererklært OK i butikker, , så FL_YT DIT BLIK - hvor
svært kan det være ?

Er danske hjemmehjælpere undermennesker og japanere overmennnesker?

Fra : mr

Dato : 21-04-09 11:10

> High teck science med kagerulle

hvor er du til grin gamle fjols. I går forklarede jeg lidt om R/O. Nu
spiller du igen klog videnskabsmand om netop dette. Herregud gamle fjols.
Det er hvad der kommer af livslang uproduktivitet. Godt der kun er få der
har tid til at stå og hamre vand af deres lort.
Men ok du får da tiden til at gå.

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-04-09 11:27

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> hvor er du til grin gamle fjols. I går forklarede jeg lidt om R/O. Nu
> spiller du igen klog [bla bla snip]

Hvis du er ekspert i omvendt osmose mr (fnis), hvorfor har du så lort på
både for og bagside?

Mvh
Martin

Fra : mr

Dato : 21-04-09 13:30

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis du er ekspert i omvendt osmose mr (fnis), hvorfor har du så lort på
> både for og bagside?

aiihh guuuud - har jeg deeeeet?
tihi

Fra : mr

Dato : 21-04-09 20:22

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis du er ekspert i omvendt osmose mr (fnis), hvorfor har du så lort på
> både for og bagside?

fjolser
R/O. Saltindholdet i to væsker på hver sin side af en membran vil hurtigt
opnå samme saltindhold. Hvis man så sætter højt tryk på den ene side (fx
30-40 bar) presses nogenlunde rent vand gennem membranen, saltene bliver på
den ene side.
Det bruges mange steder til at rense rejektvand fra f.eks separeret gylle
eller rejektvand fra slamafvanding. Der er dog kun få steder hvor det
fungerer. Ingen steder er teknikken god nok til at lave rent vand af
drikkekvalitet.
Hvis man ikke ved noget om fysik og kemi, som det gamle fjols BW, kan man gå
og bilde sig selv ind at R/O kan lave lort om til lugtløst pulver. Så er man
blot dum.
R/O virker ikke hvis der er store mængder partikler og organisk matriale i
rejektet. Menbranerne lukker til - det skal der kun en idiot til ikke at
forstå.
Aldiklude har intet med R/O at gøre.
Selv de bedste tekniske løsninger til afvanding af lort, laver ikke lortet
om til lugtløst pulver. Vil man det, skal tørstoffet komposteres, afgasses
eller forgasses.
Det er fint at Bo får sin uproduktive tid til at gå med at nulre sine lorte
i aldiklude. Der er blot intet perspektiv heri.
Men kloge Bo og klonen ml kan da forklare hvor meget de tror på at deres
aldiklude vil redde verden.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-04-09 21:04

> [...]
> lorte i aldiklude. Der er blot intet perspektiv heri.
> Men kloge Bo og klonen ml kan da forklare hvor meget de tror på at deres
Ring til borgmester Ken Skaaning som er eller var borgmester i Lem eller en
nærliggende vestkystby
Hansendte mig engang artler om sit svinebrugs enorme produktion af
lugtløst tørt brunt lortepulver -
jo, det kan gøres, men det er ikke rentabelt.

der er mange slags R/O og jeg taler generelt videnskabeligt men i
ingeniørkunst og firmasnak herom er der noget der hedder "dekantering" og
ligesom mine klude indgår omvent osmose PRINCIPPET

Fra : Johnny Andersen

Dato : 21-04-09 21:25

> [...]
> ingeniørkunst og firmasnak herom er der noget der hedder "dekantering" og
> ligesom mine klude indgår omvent osmose PRINCIPPET

Altså, du kan ikke forholde dig til fakta?
Dine "videnskabelige forsøg", er mere landsbytossen som fatter nada!

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 21-04-09 21:40

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Altså, du kan ikke forholde dig til fakta?
> Dine "videnskabelige forsøg", er mere landsbytossen som fatter nada!

Hvis du finder noget videnskabeligt ukorrekt fra mig omlort, så
præcieser - det evner mr ikke

Vil du definere R/O anderledes end mig?

Synes du engangsbleer er miljørigtig og klog løsning?

Måske pensionister kan få et sjovere og mere AKTIVT liv ved at bruge en
enkel nanoteknisk løsning fx med fiberklude

Mit projekt er ikkefærdigudvikilet, jeg håber at nogen vil komme med
KONSTRUKTIV kritik

Osmose definerer jeg som molekylfiltrering, der skaber et (osmotisk) tryk
under forbrug af kemisk energi
Mit basalforsøg som gymasielærer var at hælde lidt kartoffelmel i en
cellofanpose og lukke den og tynge den ned i vand, og posen sprængtes når
vand sivede gennem celluloseposen ind til det vandsugende stivelse.
Man kan definere anderledes og derfor bad jeg mr om at definere R/O
=omvendt osmose, men altid nægter han at definere.
Reverse Osmosis definerer jeg derfor som, når energi fra tryk skaber øget
kemisk energi, idet molekylstørrelser sorteres ved trykpåvirkning mod en
halvgennemtrængelig membran a la cellofanposen.
Det er hundedyrt at lægge tryk på gylle så tørstof og vand adskilles, men
det er det samme der sker, når jeg hamrer eller kageruller lort ind i klud
med nanotekniske fibre, så tryk bidrager til at lorten afvandes og
fiberkludden er semipermeabel i sine nano-dimensioner, og binder vand i
sig. (mit tryk er dog mere en sag om jævn fordeling end et tryk som
gylleteknologiens molekylfiltrering)
Men sammenlignet med engangsbleer og den forurening, de fører med sig, er
mit system ganske billigt.
Selvfølgelig forventer jeg ikke at pensionister udfører mine sære
pilotsstudies med hammer og rulle. Et apparat i stil med en foodprocessor
kan evt udføre blanding af lort-i-hundepose med fibre eller tørre blade
eller avispapir, som maskinen shredder - spørgsmålet er om den lugtløshed
som jeg op opnår med mit forhåndenværende materialevalg på få minutter i
den kolde forsommer også er perfekt i hedebølge fx i ulande.
På den anden side kan solvarme i uland bringe lorten på 65 grader, så
bakterierne dør, hvilket jeg sidste sommer opnåede med sorte bageplader der
stod med vinkelret indfaldende middagssol i juli og de blev så varme at
man ku spejle æg på dem - eller denaturere afføring(koagulere livsvigtige
proteiner i mikrobecellerne)

Fra : Johnny Andersen

Dato : 21-04-09 21:59

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvis du finder noget videnskabeligt ukorrekt fra mig omlort, så
> præcieser - det evner mr ikke
>
> Vil du definere R/O anderledes end mig?

Du har IKKE defineret omvendt osmose.

> Måske pensionister kan få et sjovere og mere AKTIVT liv ved at bruge en
> enkel nanoteknisk løsning fx med fiberklude

Tror du, Bo?
Hvor mange pensionister tror du, vil gerne skide i en fiberklud OG vride den
med lort i? Bagefter mener du åbenbart, at det er lækkert at have fiberklude
(fuld af lort) i vasketøjet!

> Mit projekt er ikkefærdigudvikilet, jeg håber at nogen vil komme med
> KONSTRUKTIV kritik

Det har du fået. Dine forsøg er en landsbytosse værdig.

> [...]
> at man ku spejle æg på dem - eller denaturere afføring(koagulere
> livsvigtige proteiner i mikrobecellerne)

Du mener at dine fibreklude fra ALDI, udfører omvendt osmose?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 21-04-09 22:41

> Du har IKKE defineret omvendt osmose.

For de tungnemme skal jeg føje til min definition af OSMOSE
at når der lægges tryk på en væske så kun nogle molekylers.slipper gennem
en halvgennemtrængelig membran, så er det omvendt osmose.
Så skabes fald i entropi som hvis du sorterer de sorte billiardkugler væk
fra de hvide
Kemisk energi skabes af mekanisk energi.

> Tror du, Bo?

Folk kan lide nemme forståelige opgaver
Det er ikke fremmedgørende
At klare sig uden plejepersonale er en enorm velsignelse.Selvhjulpenhed er
lykke.
Bleer er uværdigt og ulykke.
> Hvor mange pensionister tror du, vil gerne skide i en fiberklud OG vride
> den med lort i? Bagefter mener du åbenbart, at det er lækkert at have
> fiberklude (fuld af lort) i vasketøjet!

Fiberklude mod lort smitter ikke af på det andet vasketøj.
Sæt dig ind i moderne vaskemaskiner og vaskemidler.
Eller afprøv det.

Mine pilotstudies er ikke parat til kopiering for pensionister

Det var klogt at ugeskrift for Læger kun optog den del af mit indlæg der
var om urin som er færdigudviklet og en Guds gave til mange, hvis de turde
bryde tabuerne
Bleer er en uværdig facadeløsning og umenneskeligt torturerende når ikke
rigeligt personale og så er det stadiog uværdigt ikke at være selvhjulpen

Mine skriverier om noget ufærdigt nu afslører at visse danskeres
debatetik er på Tyskland 1933 niveau

> Det har du fået. Dine forsøg er en landsbytosse værdig.

Pubertetsfnis og overfladiskhed har jeg fået

> Du mener at dine fibreklude fra ALDI, udfører omvendt osmose?

Selvfølgelig ikke og det har jeg aldrig skrevet
OSMOSE er ikke noget nogen UDFØRER
Så dit spørgsmål er meningsløst.
Ingen har opnået overskud med de dyre og energiforbrugende R/O anlæg til
svinegylle-separering
Så jeg er så effektiv til at bruge molekylsorterings-teknologierne som
fineste ingeniørfirmaer p.t.!

Der er klar paralel til trykket på gylle der adskiller gødningsstoffer og
vand
og min hamren eller kagerullen tryk der også pga nanotekniske
molekylstørrelser skaber lugtløshed ved at vand fjernes fra baktterier

Hvis du og jeg blev fængslet med en brutal overrfange som lovede tæv til den
der skabte lortelugt
så ville kun du få tæv. (forudsætninger: nul toilet og afløb,
og adgang til gode klude eller avispapir)

Ingen pensionist behøver komme i berøring med lort selv hvis min prototype
anvendtes på dens nuværende stade
Men det er for tidskrævende og måske tiden ikke er moden til at droppe det
resourcespildende træk og slip. Men tiden bliver måske moden i vore børns
liv.

Hvis man trækker gyllens kemiske forgæringsenergi ud kan man få energi til
at udføre den omvendtte osmose. Men det er ikke driftsikkert. Det er mit og
hjemmehjælperne lugter intet når de bringer til møntvask og putter i
maskinen og tøjet er bagefter 100% rent og selvfølig er galdefarvestofer
ikke som overskudsfarve der smitter af på lyst vasketøj

Så vi kan vist være enige om at konstruktiv kritik har heller ikke du
nærmet dig

Og mr kan ikke definere teknik-termen R/O - han kan kun blære sig med noget
han er halvstuderet om

Fra : Johnny Andersen

Dato : 21-04-09 23:20

> [...]
> fra de hvide
> Kemisk energi skabes af mekanisk energi.

For de tungnemme.... Kan du forklarer hvilket tryk det skal til, for omvendt
osmose, Bo? Du ævler om aldi-fibreklude.

> [...]
> Det er ikke fremmedgørende
> At klare sig uden plejepersonale er en enorm velsignelse.Selvhjulpenhed er

Forkert, Bo. Folk vil have et værdig liv - uden at skulle presse lort
sammen.

> Fiberklude mod lort smitter ikke af på det andet vasketøj.
> Sæt dig ind i moderne vaskemaskiner og vaskemidler.
> Eller afprøv det.
>
> Mine pilotstudies er ikke parat til kopiering for pensionister

Nej. Det bliver de ALDRIG. Du er kun en landsbytosse, Bo.

Flere løgne. Dokumentation, tak.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 22-04-09 06:42

> For de tungnemme.... Kan du forklarer hvilket tryk det skal til, for
> omvendt osmose, Bo? Du ævler om aldi-fibreklude.

JEg arbejder med overlegne metoder, intuition og fingerspitzgefyl,
lugtesans og følesans.
Jeg behøver ikke på nuværende stadie at blære mig med skrivebordsteori og
tal, for at du og dine snobber kan opdigte VÆRDIGHED

> Forkert, Bo. Folk vil have et værdig liv - uden at skulle presse lort
> sammen.

Du har ret i at der er nogle der hellere vil vente på plejere der ikke
kommmer, mens deres røv er inflameret i laser pga candica albicans,
hudsvamp, pga sygelig fugtighed op ad huden
De finder som Jesus på korset t det er VÆRDIGT AT LIDE
De ser en masokistisk bedrift i ikke at turde fordrive kedsomheden ved at
eksperimentere med det gratis modelervoks som lort er.
Patienter der i de syge sygehuse leger med lodrt for at fordrive den
djævlske kedsomhed og fremmedgørelse er større forskere og videnskabsmænd
end overlæger og chefingeniører

Problemet med dig er at du aldrig definerer, fx videnskab (som er at samle
viden) og forskningsartikler, som er skriveri om videnskab
'Og R/O som du unødigt bragte op, kan du ikke definere - eller modsige min
klare definition

> Nej. Det bliver de ALDRIG. Du er kun en landsbytosse, Bo.

Man sagde også om Edisons glødelampe da han kun havde lavet tusind
forsøg, at det ALDRIG blev rentabelt.

> Flere løgne. Dokumentation, tak.

Enhver mor ved at selv med de forbedrede, miljøskadelig engangsbleer får
barnet rød hale når man glemmer at skifte og man har dømt barnet til
torturinaktivitet ved ikke at lade det kravle nøgen rundtsom jeg gjorde

Dejligt at mine modstandere i debatten (altså mudderkasterne, for i debat
som sådan søger alle sandheden og modstandere findes ikke)
ERKENDER AT INDUSTRIEL OMVENDT OSMOSE HAR VIST SIG MAGTESLØS VEDR
SVINEGYLLEPROBLEMERNE

Med andre ord, verdens håb er Bo Warming forskning, som p.t. fokuserer på
pensionisters problemer med udueligt personale og uværdige sygdomsskabende
bleer.

Politiken skrev 14.4 "Børn reddet af gentarapi"
Men nærlæsning af deres populær videnskabelige ARTIKEL viser at ingen er
bevist helbredt men der er "så småt begyndt at komme lovende resultater"
I min barndom - og sidste år - lød samme løgneblads overskrift "Kræftens
gåde løst"
Kender du en arvelig sygdom der hos noget menneske er helbredt pga
DNA-indsigt?
Selvhjælp er bedst. Privatisering er bedt. Da mit Sædhjælpsfond startede
hjalp vi bedre end lægerne

Fra : mr

Dato : 26-04-09 08:05

> [...]
> djævlske kedsomhed og fremmedgørelse er større forskere og
> videnskabsmænd end overlæger og chefingeniører

her har du igen ikke forstået hvad det handler om.
Gamle der ligger med bleer har ikke andet alternativ. Hvis de kune sidde og
nulre deres lort, somn dy ynder, bruger de altså ikke ble gamle fjols! Så
går de selv på toilettet - er det en mangel i din store videnskab?

Fra : Bo Warming

Dato : 28-04-09 19:40

> [...]
> og nulre deres lort, somn dy ynder, bruger de altså ikke ble gamle fjols!
> Så går de selv på toilettet - er det en mangel i din store videnskab?
Hvis man ikke kan gå po tilettet kan man godt bruge min mel-metode
Du aner intet omgamle hvis du tror at blebruger ikke kan andet end det
Det er sundt for dem at gøre noget praktisk og blive selvhjulpne
Ble er tortur

Fra : mr

Dato : 22-04-09 17:22

> Og mr kan ikke definere teknik-termen R/O - han kan kun blære sig med
> noget han er halvstuderet om
pivskid!
Du tør ikke ta debatten op i den tråd hvor jeg har forklaret hvad
gylleseparering og R/O. Det er vel fordi du kom til at se vel dum ud - det
magter du ikke vel gamle fjols?

Fra : Bo Warming

Dato : 21-04-09 20:33

Fra : mr

Dato : 21-04-09 22:18

> [...]
> der stod med vinkelret indfaldende middagssol i juli og de blev så varme
> at man ku spejle æg på dem - eller denaturere afføring(koagulere

det lykkedes som forventet. Du fik lidt at vide om R/O. Nu tror du du ved
alt og skriver den ene løgn efter den anden. Gamle fjols.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-04-09 22:55

> det lykkedes som forventet. Du fik lidt at vide om R/O. Nu tror du du ved
> alt og skriver den ene løgn efter den anden. Gamle fjols.
Når du modsiger så vær præcis - copypaste og være konkret om hvad du er
uenig i

Fra : mr

Dato : 26-04-09 08:06

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Når du modsiger så vær præcis - copypaste og være konkret om hvad du er
> uenig i
Læs mine indlæg og lad vær med at pive gamle fjols. Jeg har påpeget
adskillige fejl i dine indlæg. Du kloger dig i noget du ikke har forstand
på.