Clints ny genialitet om aktiv dødshjælp: ~
Fra : Bo Warming

Dato : 17-04-09 21:36

Clints ny genialitet om aktiv dødshjælp: FILM OM MIG (spoiler)
Clint Eastwoods seneste film har været om revisionisme vedr japanerkrigen
på Ivo Jima, men før da beskrev og spillede han boksetrænerens mod mht at
slå sin elev ihjel, når eleven var så invalideret af boksehjerneskader,
at hun ønskede at dø.
Vildt genialt har han nu begået en film GRAN TORINO film om en
Koreakrig-veteran og Fordfabrik-arbejder-pensionist der afskyr sine egne
børn, men kommer til at holde af konfuzianske vietnamesere i sin
Detroit-forstad,
En destruktiv bande voldtager og lemlester Clints asiatiske sexede
nabodatter, og hendes lillebror vil sammen med Clint hævne, men Clint
låser lillebror inde i sin kælder i Josef Fritzl stil og provokerer banden
til at skyde Clint med så mange skud og vidner, at han er sikker på at
banden får livstid i fængsel.og derfor ikke gør mere skade. Et sådant
meningsfuldt selvmord har jeg længe drømt om vedr den muslimkrig her, som
er langt vigtigere end USA's bandekriminalitet. Hellig krig er
væsentligt.
Sidste efterår var jeg tændt på aktiv dødshjælp fordi vintre er lort
men denne vinter fik jeg styr på mine gigtsmerter så jeg slet ikke nu
forstår min tidligere lyst til selvmord.
Nu er det igen et ideologisk frihedskæmper problem som det var for min
far.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 17-04-09 22:13

> Clints ny genialitet om aktiv dødshjælp: FILM OM MIG (spoiler)

Det eneste du kan bidrage med til "aktiv dødshjælp", er at prøve det selv.

> [...]
> skade. Et sådant meningsfuldt selvmord har jeg længe drømt om vedr den
> muslimkrig her, som er langt vigtigere end USA's bandekriminalitet.

Du vrøvler igen, Bo.

> Sidste efterår var jeg tændt på aktiv dødshjælp fordi vintre er lort
> men denne vinter fik jeg styr på mine gigtsmerter så jeg slet ikke nu
> forstår min tidligere lyst til selvmord.

Prøv det dog! Måske du på denne måde kan bidrage til forskningen...
Som kemiker må det være ret let....

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-09 04:12

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det eneste du kan bidrage med til "aktiv dødshjælp", er at prøve det selv.

> Du vrøvler igen, Bo.

> Prøv det dog! Måske du på denne måde kan bidrage til forskningen...
> Som kemiker må det være ret let....

Jeg er ret angst for smerter.
Hvordan ville du aflive dig selv så ingen smerter ala ved
stanguleringshængning, hvis du ville ud af livet en dag?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-09 05:12

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det eneste du kan bidrage med til "aktiv dødshjælp", er at prøve det selv.

> Du vrøvler igen, Bo.

Præciser hvad du misforstår som vrøvl og jeg skal forklare
Anstændig debat er om at afklare hvad vi er uenig om, ikke ?
Læs fundatsen for vor ng.
Det er offtopic at skifte fra debat til hån og nedgørelsesforsøg.
Når jeg undertiden ikke svarer dig er det fordi jeg ikke har tid til
sådant.

Fra : mr

Dato : 18-04-09 06:14

> [...]
> forstår min tidligere lyst til selvmord.
> Nu er det igen et ideologisk frihedskæmper problem som det var for min

her forstår du heller ikke filmen.
Den handler ikke om dig, det ville være alt for uinteressant.
Den handler om asiaternes voldsmetoder - som er præcis som muslimerne. Men
du elser jo asiaterne og hader muslimerne. Derfor er du et gammelt fjols
ikke?
Sønnen i kælderen er ahr intet med fritzls ønske om daglig voldtægtssex med
unge piger. Intet!
Glem nu ikke at han hader knfutzianske voldelige asiatere.
Din drøm om at blive skudt as voldelige konfutzianere eller muslimer kan du
glemme. Du har overhovedet ikke det mod der skal til. Pivskid.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 18-04-09 09:28

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Din drøm om at blive skudt as voldelige konfutzianere eller muslimer kan
> du glemme. Du har overhovedet ikke det mod der skal til. Pivskid.

<
<

En stor del af de film der bliver udgivet fra filmsfabrikkerne i USA, er en
form for manual, da en meget stor del af befolkningen er analfabeter. Nu ved
jeg fra folk der går meget i biografen de lever sig ind i de film de ser der
oppe på lærredet.
Det er som sagt hele missionen med film.

Fra : mr

Dato : 18-04-09 11:23

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> de ser der oppe på lærredet.
> Det er som sagt hele missionen med film.
du går ikke i biografen?
Og nej, det er ikke missionen med film.
Du går og bilder dig inds at amerikanerne kun laver film til amerikanerne?
Men sjovt at du mener at filmen er en manual. Det sætter jo dit store
forbillede BW´s forståelse af filmen i relief. Tak for det gamle fjols.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 18-04-09 12:14

> [...]
> Men sjovt at du mener at filmen er en manual. Det sætter jo dit store
> forbillede BW´s forståelse af filmen i relief. Tak for det gamle fjols.

Jeg vil anbefale dig at du tager på en rundrejse i USA.

Fra : mr

Dato : 18-04-09 18:59

> [...]
>>
> <
> <
>
> Jeg vil anbefale dig at du tager på en rundrejse i USA.
det har jeg været et par gange. Har du?
Har du været i biografen - eller hed det Kino?

Fra : Bo Warming

Dato : 19-04-09 03:01

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Men sjovt at du mener at filmen er en manual. Det sætter jo dit store
> forbillede BW´s forståelse af filmen i relief. Tak for det gamle fjols.
Clint Eastwood er på sine gamle dage blevet en klog samfundsdebatør, der
bl.a. præker revisionisme vedr Stillehavskrig mod Japan og aktiv
dødshjælp vedr uhelbredeligt syge forpinte sportsvrag og en
pensioneret maskinarbejder, der vælger antiracistisk venskab med
nabo-konfucianere frem for sine egne børn.
Det gennemgående tema er FRIHED , retten til at besttemme over eget liv.
For den vildledte Fritzl var det retten til at bestemme over egne børn.
Filmene er selvfølgelig ikke "manualer" i den forstand at man skal rejse
til Iwo Jima og kaste håndgranater
Eller låse en nabo-søn inde i sin kælder i kærlighed til hans fremtid.
Ligesom at Josef Fritzl var drevet af kærlighed til sine børn, da han
indså, at godhedsindustrien har gjort vore europæiske velfærssstater
sindsyge, så det kan være berettiget at gøre noget desperat. Hvad han
gjorde var debatskabende og dermed måske samfundsgavnligt men næppe sundt
vedr hans børn, om end de er overraskende sunde og normale trods den sære
indespærring.
Skolen lærer børn at gøre oprør mod sine forældre , og det udløste at
Fritzl låste nogle af sine børn inde i kælderen for deres eget bedste.
Han var modig og kastede sig ud i et projekt, som han ikke kunne overskue,
og som han først efter retssagen fortrød.
Men der har været kvaliteter i kælderlivet - ellers havde hans familie
anmeldt ham tidligt.
Der er en klar lighed i Clint Eastwoods låsen den vietnamesiske teenager
inde i sin kælder for at sikre, at han ikke deltager i hævntogt og kommer
i fængsel.
Clint ved han er oppe mod en bande-overmagt, som ikke kan modstås af en
olding og en teenager,
Han går i tænkebox og lander på, at da han er ved at dø, vil han provokere
banden til at skyde ham med mange skud og vidner så de alle havner i
fængsel for lang tid.
Havde han ikke i kærlighed låst vietnameserdrengen inde, var dette barn
kommet i ulykke.
Hvis Fritzls børn ikke var blevet låst inde i en kælder, var de måske også
kommet i ulykke fx sindsygens ulykke.
Godhedsindustrien har skabt faldgruber af hypokondrisk og
ungdomspsykiatrisk ulykke, som Fritzl måske fornemmede og forudså korrekt
og handlede klogt imod.
Dommen i Amstetten var designet til at reklamere for behandlersystemet som
værdifuldt, MEN at det var justitsmord der ramte den gamle mand, ses af, at
man gjorde det til "mord"(ifølge aviserne ikke kun drab) at der ikke
hentedes læge til et to uger gammeltdøende sygt barn!
Min søsters mellemste barn døde af kræft som 3 årig og jeg tror at
familieundertrykkelse (skabt delvis af vort behandlersystem) var årsag. Jeg
kan forestille mig, at det døende spædbarn var ramt af noget fælt, som den
livskloge gamle mand ikke havde bedret ved at tilkalde læge.
At han pga sit skøre påfund med kælderfængsling ikke havde lægehjælp som
valg, er en grund til ikke at kalde det bevidst strafbart mord på den
nyfødte.

Fra : mr

Dato : 19-04-09 07:14

> [...]
> Godhedsindustrien har skabt faldgruber af hypokondrisk og
> ungdomspsykiatrisk ulykke, som Fritzl måske fornemmede og forudså

ja gamle idiot. Han reddede jo sin datter fra det onde ikke?
Hvor er du dog dum.

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-04-09 11:13

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Godhedsindustrien har skabt faldgruber af hypokondrisk og
> ungdomspsykiatrisk ulykke, som Fritzl måske fornemmede og forudså

Når godhedsindustrien skånselsløst importerer muhammedanske horder kan man
ikke fortænke desperate mennesker i måske at gå lidt over stregen for at
beskytte deres børn længst muligt.

Mvh
Martin

Fra : mr

Dato : 19-04-09 11:48

> [...]
> ikke fortænke desperate mennesker i måske at gå lidt over stregen for at

nåååh! Det var derfor fritzl voldtog datteren 3.000 gange - ok! Han er jo en
helt

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-04-09 13:50

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> nåååh! Det var derfor fritzl voldtog datteren 3.000 gange - ok! Han er jo
> en helt

Nu må du styre din liderlighed til filmen kommer...

Mvh
Martin

Fra : mr

Dato : 19-04-09 14:58

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Nu må du styre din liderlighed til filmen kommer...

du kan se den manglende logik?

Fra : Bo Warming

Dato : 19-04-09 21:05

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ikke fortænke desperate mennesker i måske at gå lidt over stregen for at

Første indespærring i Josef Fritzl hjemmet var fordi et barn ikke kom
hjem til tiden - skolelærere opfordrer jo børn til at gøre oprør mod
forældrene

At forældre ejer børnene diskuteres på en ny måde nu, og konfuzianerne er
kloge når de lærer børn at ære deres far og mor.

Men lærere er usikre og kan ikke tåle at børn holder af andre end
læreren - de er jaloux på forældrene
Ligesom børnehaven der er min genbo nu har fordoblet udflugter og
personalets leg med børnene, fordi de er jalouz på aat børnene er
interesserede i "den gamle mand" der læser avis udenfor trådnettet

I Børnehavebestyrelsen sidder en præst hvis børn har været inde i min have
for at se solsorterede med unger der fodres med regnormeIgen har jeg rede
med ungeog nævnte det til en af de pædagoger der kom ned for at overtale
børnene til ikke at stå og glo på mig.
Men børnehaven TØR IKKE FOR FORÆLDRENE lade børnene få en naturloplevelse
hos en anstødelig særling, Tsk tsk.

Jens Bruun var betaget af mine solsorteoplevelser for et par år siden,
men har siden viklet sig ind i en sær irritation mod mig, måske fordi han
lovede fysisk hjælp mod en lejer og ikke havde lyst at besøge mig alligevel
og viklede sig ind i selvmodsigelser

Politiet truede engang med tilhold hvis jeg sad der, men er kommet til
fornuft og har droppet sagen - dem fik jeg også til at vikle sig ind i
selvmodsigelser - tænke sig at true med tilhold imod at sidde på offentligt
fortov, tsk tsk

Og kommunen har fået en ny børnehaveleder til at give blankochek om at jeg
kan sole mig som jeg har gjort i 30 år og hvis problem, vil hun gå ud og
tale med mig.

Måske hærværekt mod mit plankeværk er fra forældre til børn som er
desperate og magtesløse - eller de får nogle unge autonome fulderikker til
at gøre det.

Fra : mr

Dato : 20-04-09 14:59

> [...]
>
> Første indespærring i Josef Fritzl hjemmet var fordi et barn ikke kom
> hjem til tiden - skolelærere opfordrer jo børn til at gøre oprør mod

ok - skolelærerne var altså skyldige i fritzls indespærring og voldtægter?

> At forældre ejer børnene diskuteres på en ny måde nu, og konfuzianerne
> er kloge når de lærer børn at ære deres far og mor.

Det er sørme længe siden du har været i japan.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-04-09 03:04

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> de ser der oppe på lærredet.
> Det er som sagt hele missionen med film.

Har du set filmen?
Og har du set Gllints foregående aktiv dødshjælp film ?
Min tolkning er ikke avisanmeldernes - de er ved at falde i svine over
Glins charme og barskhed og erkender ikke at forestå ' Glints politisk
ukorrekte budskab.