Elendige reportere
Fra : Lyrik

Dato : 12-04-09 10:28

Klaus Hjort Frederiksen siger at der er masser af arbejde!

Det får utallige nyhedsmedier til at efterrappe og sige:"Klaus Hjort
Frederiksen siger at der er masser af arbejde!"

Hvor mange gange skal hans lille udtalelse "forklares?" Behøver den
oversættelse? Om den holder vil arbejdsløshedstallene afsløre.

Derimod får vi at vide morgen-middag og aften at et asiatisk topmøde bliver
invaderet af protesterende Thailandske vrede demonstranter!

HVORFOR GØR DE DET FOR HELVEDE? HVAD ER DET DE DEMONSTRERER IMOD? HVAD
FORKLARER DEMONSTRANTERNE OM DERES MOTIV?

Svaret blæser i vinden. Man ringer op til en dansk værtshusejer der siger at
danskerne godt kan feriere i Pataya for han kan se at der ikke er så mange
mennesker på gaden!

Det er det de højtuddannede journalister kan vride ud af denne situation!?

Kunne det være demo mod forbrødring mellem Thailands regering og de
muslimske asiatiske lande der forsøger at destabilisere Thailand, de er
vrede over?

Det skal vi så åbenbart ikke vide-ssssshhhhh! Husk multikulti!
Og hvis det ikke er det, hvad filen er det så?

MvH
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 12-04-09 16:07

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> vrede over?
>
> Det skal vi så åbenbart ikke vide-ssssshhhhh! Husk multikulti!
> Og hvis det ikke er det, hvad filen er det så?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Efter det jeg kan se på nettet handler det om at en populær præsident er
blevet afsat ved et militærkup mens han var til møde i FN. Det drejer sig
om:
Thaksin Shinawatra:
http://da.wikipedia.org/wiki/Thaksin_Shinawatra

Nu ønsker folk nyvalg og afsættelse af de militære marionetter.

Værtshustyperne i vesten efterspørger hvof' militæret ikke bare sætter
tanksene ind-"Hir!-Hir!" For han var jo anklaget for at have snydt i skat og
solgt noget jord til sin kone, så er det da klart at det giver militæret ret
til selv at tage magten?!

Så det gider nyhedsmedierne da ikke beskæftige sig med. Thailand betragtes
som en slags "Disneyland for ølmavers bedækkelse af fine små kvinder!"
Det vil ølmaverne nødig lave om på. Her er det bedst med militærstyre.

mvH
Jens