Endnu et koldt omslag
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-04-09 11:47

til gruppens CO2ramte.

http://personals.galaxyinternet.net/tunga/Signpost.pdf

Ovenstående er en artikel af "Retired U.S. Navy Physicist and Engineer
James A. Marusek".

Hvis man stadig imod alle fakta (ligesom som inden for alle andre
dommedagssekter) ønsker at bevare sin tro på den menneskeskabte
opvarmning af kloden, som truer med alskens katastrofer, bør man under
læsning af artiklen, holde øjnene lukkede og med hør stemmeføring messe
"Gore er min Guru-Gore er min Guru-Gore er min Guru (ad infinitum)".
Hvis ikke det kan holde virkeligheden borte, må du (den CO2ramte) ud og
finde noget nyt sludder og tro på. God fornøjelse.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 09-04-09 11:52

Henrik Svendsen skrev:
> [...]
> Hvis ikke det kan holde virkeligheden borte, må du (den CO2ramte) ud og
> finde noget nyt sludder og tro på. God fornøjelse.

Marusek rules!

--
Niels