OT... Newsreader
Fra : Mendoza

Dato : 05-04-09 21:53

Hej Alle...

Jeg har hidtil brugt Outlook Express med Quotefix, men der er sket et eller
andet, så når jeg vil svare på et indlæg i gruppen, kan jeg ikke se den
tekst jeg gerne vil svare på i mit eget indlæg... Det lyder nok lidt
kryptisk...

Men.... jeg vil gerne benytte lejligheden til at skifte til en anden
newsreader, helst en gratis... Hvad kan I anbefale??

Vh, Mendoza

Fra : Pnic

Dato : 05-04-09 22:01

"Mendoza" <okseurin@gluddtt.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Men.... jeg vil gerne benytte lejligheden til at skifte til en anden
> newsreader, helst en gratis... Hvad kan I anbefale??

Mange bruger Agent
http://www.forteinc.com/main/homepage.php
Men selv bruger jeg WindowsMail

her er der en liste
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_news_clients

/Pnic

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-09 22:07

On Sun, 5 Apr 2009 23:01:27 +0200, Pnic wrote:

> Mange bruger Agent
> http://www.forteinc.com/main/homepage.php

Som IKKE er gratis.

> Men selv bruger jeg WindowsMail

Skift dog til en RIGTIG newsreader.

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-09 22:03

Den her er helt gratis: http://www.40tude.com/dialog/

Fra : Mendoza

Dato : 05-04-09 22:29

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid">
skrev i en meddelelse

Hej Steen..

Tak for det, den ser fin ud... Men hvordan svarer man et indlæg? Det ser ud
til at man kan svare via mail?

Vh, Mendoza

Fra : Mendoza

Dato : 05-04-09 22:32

On Sun, 5 Apr 2009 23:28:43 +0200, Mendoza wrote:

> [...]
>
> Hej Steen..
>
> Tak for det, den ser fin ud... Men hvordan svarer man et indlæg? Det ser ud

Jeg fandt vist ud af det.....

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-09 22:56

On Sun, 5 Apr 2009 23:31:55 +0200, Mendoza wrote:

> Jeg fandt vist ud af det.....

Jeps.

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-04-09 22:18

In news:49d91a1e$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Mendoza <okseurin@gluddtt.dk> typed:
> [...]
>
> Men.... jeg vil gerne benytte lejligheden til at skifte til en anden
> newsreader, helst en gratis... Hvad kan I anbefale??

Jeg har både TDC News og denne som er gratis. Man skal blot følge
vejledningen og sende en tom mail som der står.:

http://dotsrc.org/usenet/

Og så er den nogle gange hurtigere end TDC's newsserver.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-04-09 22:19

Fra : Pnic

Dato : 05-04-09 22:40

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> vejledningen og sende en tom mail som der står.:
>
> http://dotsrc.org/usenet/
>
> Og så er den nogle gange hurtigere end TDC's newsserver.

Nu var det så newsreader og ikke newsserver han spurgte om!
Men tak for linket til den der gratis newsserver!

/Pnic

Fra : Johnny Andersen

Dato : 05-04-09 22:52

"Pnic" <pnic@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Nu var det så newsreader og ikke newsserver han spurgte om!
> Men tak for linket til den der gratis newsserver!

Hvornår mon du svare på mit indlæg om jeg at jeg lyver?
Du er ligesom Bo Warming - når fakta går dig imod - flygter du fra
debatten.....

/Johnny

Fra : Pnic

Dato : 06-04-09 11:32

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvornår mon du svare på mit indlæg om jeg at jeg lyver?

Jeg har ikke haft tid, jeg skal også sove en gang imellem!
Hvorhenne(hvad for en tråd) har du været en løgnhals og hvorfor?

> Du er ligesom Bo Warming - når fakta går dig imod - flygter du fra
> debatten.....

Jeg flygter ikke nogen steder og ligesom BW er jeg næppe!

/Pnic

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-04-09 10:48

In news:49d92519$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Pnic <pnic@invalid.dk> typed:
> "Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Nu var det så newsreader og ikke newsserver han spurgte om!

Ja selvfølgelig Det overså jeg vist i farten.

> Men tak for linket til den der gratis newsserver!

Velbekomme. Den er også god.

Fra : TL

Dato : 06-04-09 01:16

On Sun, 5 Apr 2009 22:52:43 +0200, in dk.politik "Mendoza"
<okseurin@gluddtt.dk> wrote:

>Men.... jeg vil gerne benytte lejligheden til at skifte til en anden
>newsreader, helst en gratis... Hvad kan I anbefale??

jeg bruger og er meget tilfreds med Forte Agent

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 08:04

On Mon, 06 Apr 2009 08:15:54 +0800, TL wrote:

> jeg bruger og er meget tilfreds med Forte Agent

Den er også meget god, men desværre ikke gratis.

40tude Dialog er lige så god og HELT gratis.

Fra : ASKF

Dato : 06-04-09 08:43

Steen A.Thomsen ytrede sig i <1lml4h2l8savu.bjcxkds3sbgd.dlg@40tude.net>
med dette:

>Den er også meget god, men desværre ikke gratis.

Den gamle Forté Free Agent kan stadig findes på en del freeware sites
som <http://www.webmasterfree.com/Forte_Free_Agent_d743.html>, man skal
blot søge på "forte free agent" i Google hvis man vil have flere kilder.

>40tude Dialog er lige så god og HELT gratis.

Jeg vil også anbefale at bruge 40tude Dialog til dem som ikke allerede
har vænnet sig til Agent.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 13:07

On Mon, 06 Apr 2009 09:42:39 +0200, ASKF wrote:

> [...]
> blot søge på "forte free agent" i Google hvis man vil have flere kilder.

> Jeg vil også anbefale at bruge 40tude Dialog til dem som ikke allerede

Der er ikke den store forskel på de to programmer. Jeg har selv brugt Agent
i mange år, men er skiftet fordu 40tude er gratis.

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-04-09 21:45

Mendoza skrev den 05-04-2009 22:52:
> [...]
>
> Men.... jeg vil gerne benytte lejligheden til at skifte til en anden
> newsreader, helst en gratis... Hvad kan I anbefale??

Thunderbird helt klart og ganske gratis!

Og der er niftige tillægsfaciliteter som du selv installerer som du har
behov for dem.

Har kun forsøgsvis prøvet både Pegasus, OutlookE og Agent'en....men
altid vendt tilbage til Netscape som Thunderbird hed i gamle dage.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk