DF´s Vælgere og nogle Muslimer har mere ti~
Fra : Pnic

Dato : 05-04-09 19:23

DF´s Vælgere og nogle Muslimer har mere tilfælles end man skulle tro!
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7984556.stm

De vender den forkerte vej!

/Pnic

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-09 19:37

On Sun, 5 Apr 2009 20:22:52 +0200, Pnic wrote:

> DF´s Vælgere og nogle Muslimer har mere tilfælles end man skulle tro!
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7984556.stm
>
> De vender den forkerte vej!

Hvad har DF's vælgere at gøre med muslimernes manglende evner mht. simpel
retningsbestemmelse.?

Fra : Pnic

Dato : 05-04-09 19:40

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i meddelelsen

> Hvad har DF's vælgere at gøre med muslimernes manglende evner mht. simpel
> retningsbestemmelse.?

De er blevet villedt til at stemme i forkert retning!

/Pnic

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-09 20:20

On Sun, 5 Apr 2009 20:39:50 +0200, Pnic wrote:

> De er blevet villedt til at stemme i forkert retning!

Man kan da ikke stemme "forkert".

Hvad JEG evt. mener om Enhedslisten, betyder da ikke at deres vælgere
stemmer "forkert".