Ikke alle fremmede.....
Fra : Malene P

Dato : 31-03-09 00:58

...... kører BMW. Nogle af dem kører på knallert. Her endnu et eksempel på en
type ondskabsfuld forbrydelse, de fremmede har introduceret.
http://www.bt.dk/article/20090330/krimi/90330097/

Malene P

Fra : Karsten Krambs

Dato : 31-03-09 02:18

On Tue, 31 Mar 2009 01:58:10 +0200, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>..... kører BMW. Nogle af dem kører på knallert. Her endnu et eksempel på en
>type ondskabsfuld forbrydelse, de fremmede har introduceret.

Pjat med dig, det har politiet da gjort i mange år, intet nyt i det.

http://gfx.tv2.dk/images/Progint/Station2/benjamin.swf

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 31-03-09 19:09

"Karsten Krambs" skrev i en meddelelse

> Pjat med dig, det har politiet da gjort i mange år, intet >nyt i det.

Tja når man ser på din signatur skulle man mene du havde en smule forstand !
Men nej , du mener så at din lille video er sandheden og den gør så Marlenes
historie usand !

Flot mand !! , især fra en Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Karsten Krambs

Dato : 01-04-09 19:29

On Tue, 31 Mar 2009 20:09:29 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>Tja når man ser på din signatur skulle man mene du havde en smule forstand !
Det har jeg aldrig postuleret

>Men nej,
okay, så det ved du ligefrem?

>du mener så at din lille video er sandheden
tja, jeg tror ihvertfald ikke filmen er fiktion, tror du?

>og den gør så Marlenes historie usand !
Det er din tolkning

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 31-03-09 04:34

Malene P skrev:
> ..... kører BMW. Nogle af dem kører på knallert. Her endnu et eksempel på en
> type ondskabsfuld forbrydelse, de fremmede har introduceret.
> [...]

Om de kører BMW eller Volvo er såguda pisse ligegyldigt.
Problemet er at der er en fandens masse mennesker som ikke føler sig
hjemme, og som ikke bare kan "strittes hjem", så een eller to gode ideer
ville være velkomne.

Ordet "integration" ser jeg af og til, men fakta er at ingen endnu har
fundet en løsning på problemet (der iøvrigt skyldes en rent ud sagt
sindssyg lov om familiesammenføring).

Men igen, løsningsforslag, ud over urealistiske "send dem hjem" ville
være fantastiske!

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-03-09 12:32

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i meddelelsen

> [...]
> sindssyg lov om familiesammenføring).
>
> Men igen, løsningsforslag, ud over urealistiske "send dem hjem" ville være

Send dem hjem er den rigtige løsning. Gerne ledsaget af en dhimmi-idiot som
kammertjener.

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-09 20:09

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Send dem hjem er den rigtige løsning. Gerne ledsaget af en dhimmi-idiot
> som kammertjener.

Se, det var faktisk en passende idé. Vi har i forvejen kendskab til en hel
bunke beviseligt landsforræderiske elementer (Bjørn Elmquist og Thøgergrisen
f.eks.). Man kunne passende give disse individer en mulighed for videre at
udforske muhamedanismens lyksaligheder ... i muhamedanien, vel at mærke.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 31-03-09 21:26

> Send dem hjem er den rigtige løsning. Gerne ledsaget af en dhimmi-idiot
> som kammertjener.

Og det gør du så... hvordan? Hyrer 3 tankere fra AP Møller og sætter
hjemmeværnet til at skyde alle med et skummelt efternavn der ikke står
ved Kaj nr. 13, den 12 august, mænd og kvinder? børn under 2 gasses hvis
ingen vedkender sig kødklumpen?

- cep

Fra : Steen Johansen

Dato : 31-03-09 22:12

> [...]
> Kaj nr. 13, den 12 august, mænd og kvinder? børn under 2 gasses hvis ingen

HCA var inde på at alle dem med navnet sen-- ikke kunne bruges ??
Han viste jo ikke at-------

Fra : Thomas M

Dato : 31-03-09 07:19

Malene P wrote:
> ..... kører BMW. Nogle af dem kører på knallert. Her endnu et
> eksempel på en type ondskabsfuld forbrydelse, de fremmede har
> [...]

Hvor er de links der beviser, at fremmede har introduceret de sidste to
sager du linker til?

http://jp.dk/indland/aar/kriminalitet/article1648403.ece

Der står ikke noget om her, hvilke landområder de kriminelle er fra, men vi
kan da krydse fingre for at det er perler som står bag.

--
/ Thomas