Får sq bræk fornemmelser hver gang jeg ser~
Fra : N_B_DK

Dato : 16-03-09 00:36

http://technorati.com/videos/youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DkyH0VtSap0U

Føj for satan Bjørn Elmquist er frygtelig.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-09 07:22

On Mon, 16 Mar 2009 00:35:49 +0100, N_B_DK wrote:

> http://technorati.com/videos/youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DkyH0VtSap0U
>
> Føj for satan Bjørn Elmquist er frygtelig.

Jeps. Jeg var meget tæt på at kaste op i tastaturet.

Den mand er jo faktaresistent ud over alle grænser og fattede ikke engang
at han skød sig selv i foden, ved at bringe Sverige ind i debatten.

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-09 15:35

N_B_DK wrote:
> http://technorati.com/videos/youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DkyH0VtSap0U
>
> Føj for satan Bjørn Elmquist er frygtelig.

Videoen findes ikke på det link.

--
/ Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-09 15:53

On Mon, 16 Mar 2009 15:34:47 +0100, Thomas M wrote:

> Videoen findes ikke på det link.

Jo, det gør den.

"Videos / Deadline - Morten Uhrskov Jensen vs. … (10:10)"

Fra : P.N

Dato : 16-03-09 19:02

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:kxyugfhsxxrr$.ruzocbjs3ak0$.dlg@40tude.net...

Nej den gør ej

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-09 19:39

On Mon, 16 Mar 2009 19:01:46 +0100, P.N wrote:

> Nej den gør ej

Hvorfor kan jeg så se den.?

Fra : Ruwaldo

Dato : 16-03-09 20:39

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:as8u5hblq4q0.1n43u6g148r22.dlg@40tude.net...

Jeg kan du heller ikke se den.

Men hér kan jeg www.youtube.com/watch?v=kyH0VtSap0U

mvh
ruwaldo

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-09 20:42

On Mon, 16 Mar 2009 20:38:53 +0100, Ruwaldo wrote:

> Jeg kan du heller ikke se den.
>
> Men hér kan jeg www.youtube.com/watch?v=kyH0VtSap0U

jeps, det er præcis den samme video.

Fra : Malene P

Dato : 17-03-09 03:31

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:jj7xgxw88h3k$.1aqhhyd5yr0c5.dlg@40tude.net...

> jeps, det er præcis den samme video.

Hvornår er det indslag i Deadline fra? Og, ja Elmquist er til at brække sig
over -og iøvrigt fuld af løgn. Det handlede overhovedet ikke om integration
i de mange år efter vedtagelsen af den fatale udlændingelov i 1983. Det
handlede om, at politikerne (på begge sider) vedholdende bildte befolkningen
ind, at flygtningene skulle hjem igen. Herefter kom særlove og påstande om
"kulturberigelse" osv osv. Og i dag ser vi så resultatet af det frø af
ugræs, der føg ind under hegnet dengang.

Malene P

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-09 08:01

On Tue, 17 Mar 2009 03:30:54 +0100, Malene P wrote:

> "Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
> meddelelse news:jj7xgxw88h3k$.1aqhhyd5yr0c5.dlg@40tude.net...

> Hvornår er det indslag i Deadline fra?

Det må have været omkring 20/7-2008 for den dag skrev Skjalm46 på bloggen:
http://www.nordisk.nu/showthread.php?t=25600

"Morten Uhrskov Jensen var gæst i Deadline i denne uge i forbindelsen med
ovenstående udgivelse og med ham i studiet var Bjørn Elmkvist."

> [...]
> "kulturberigelse" osv osv. Og i dag ser vi så resultatet af det frø af
> ugræs, der føg ind under hegnet dengang.

Ja, det er uhyggeligt at der stadig er nogen der tror på det vrøvl.

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-09 09:29

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

> http://technorati.com/videos/youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DkyH0VtSap0U
>
> Føj for satan Bjørn Elmquist er frygtelig.

En sand landsforræder i ordets bogstaveligste forstand. Man kan kun håbe
hans forbrydelser en dag bliver straffet.

/Kim