Mygin er nu mod vold
Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 19:43

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1139979.ece

Godt at se, samfundet kan fostre dén slags lys i mørket. Her gik alle vi
andre og nød al den vold, vi dagligt ser og læser om.

Jeg er dybt imponeret over, at Peter Mygind - efter at have mærket
muslim-vold på nærmeste hold - nu vælger et kontroversielt standpunkt mod
vold. Et dybfølt tak herfra. Hvis bare flere af vore kulturpersonligheder
fulgte Myginds eksempel, ville alting være SÅ meget bedre.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 15-03-09 19:51

> [...]
> vold. Et dybfølt tak herfra. Hvis bare flere af vore kulturpersonligheder
> fulgte Myginds eksempel, ville alting være SÅ meget bedre.

Peter Mygind er en kryster, der absolut ikke er i mod vold, bare den ikke
rammer ham og hans familie.
Han ser den muhamedanske invasion som en lækre mundfuld.

Fra : sjp

Dato : 15-03-09 19:56

> [...]
> vold. Et dybfølt tak herfra. Hvis bare flere af vore kulturpersonligheder
> fulgte Myginds eksempel, ville alting være SÅ meget bedre.

Og du har selvfølgelig arbejdet for sagen , sådan lige udover lidt
skriverier i nyhedsgrupperne.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 20:07

"sjp" <novalid@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og du har selvfølgelig arbejdet for sagen , sådan lige udover lidt
> skriverier i nyhedsgrupperne.

Nyt nick, "P.N.", "Poul Nielsen", "Peter", "Mohammad Islam", "Ole Larsen",
"Christian Jensen", "Jens Winther", "Pastor", "Per Nielsen", "Master of faul
smell and odeur", "Ærlige Bent", "Jens", "Poul Nilson", "Abdul Hassan",
"Jakob Andersen", "Peter Nielsen", Hermann von Krauftsmeier", "Bent",
"Flemming Lynge", "Jessup Johnson", "Lynge radio og tv", "berg", "Huge Hugos
32cm", "Jens Bruun", "Aaron Berg",?"Marianne Larsen", "Marianne Andersen",
"pip160", "Hans Bentsen", "Christian Aioe", "John Carson", "The Democrat",
"Bruno Jørgensen", "Lars Jensen", "Jens Erik Lortebruun", "Jens Bruun",
"Johnny Andersen", "Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger Garfield", "Eivind
Kruise", "Ejvind Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen", "Peter Madsen", "Peter
Larsen", "Klaus Jørgensen", "Erik Larsen", "Aage Andersen", "John Larsen",
"Preben Larsen", "Georg Hansen", "Paul Benson", "Arne Jensen", "Knud
Hansen", "Bent Laursen", "John Nyman", "sjp" m.fl.?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-03-09 20:11

> "sjp" <novalid@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nyt nick,

Mon ikke kæden er ved at hoppe af for dig, SJP og Aage Andersen sender
igennem henholdsvis CC og TDC.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 20:16

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke kæden er ved at hoppe af for dig, SJP og Aage Andersen sender
> igennem henholdsvis CC og TDC.

Mon ikke, du skulle kigge lidt nærmere på headere, indhold og
aktivitetstider?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : sjp

Dato : 15-03-09 20:19

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke, du skulle kigge lidt nærmere på headere, indhold og
> [...]
Lad mig gætte... du vil gerne være privatdetektiv,.......opgiv det, det er
ikke lige dig.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 20:32

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : N_B_DK

Dato : 15-03-09 20:21

> Mon ikke, du skulle kigge lidt nærmere på headere, indhold og
> aktivitetstider?

Kan du ikke lige sende et indlæg, med de headere det er der gør du mener
det er samme person?

Fra : sjp

Dato : 15-03-09 20:24

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Kan du ikke lige sende et indlæg, med de headere det er der gør du mener
> det er samme person?

Det er en rigtig god ide.
Mvh. Stig

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 20:34

N_B_DK formulerede søndag:
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Kan du ikke lige sende et indlæg, med de headere det er der gør du mener det
> er samme person?

Det får du aldrig svar på, Bruun har overtaget AHW's metoder.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 20:36

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke lige sende et indlæg, med de headere det er der gør du
> mener det er samme person?

Nope. Jeg synes, du skal følge lidt med (også i denne tråd), hvis det er
noget, du gider bruge tid på. Ellers kan du jo nøjes med at forholde dig til
mit oprindelige indlæg.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 20:37

Jens Bruun frembragte:
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Nope.

Nej det var jo det jeg skrev, bevise dine påstande er ikke noget du gør
i.

Bruun du er et fjols.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : N_B_DK

Dato : 15-03-09 20:41

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Nope.

OK, så dine indlæg baseres ikke på viden,men hvordan vinden blæser.

> Jeg synes, du skal følge lidt med (også i denne tråd), hvis det
> er noget, du gider bruge tid på.

fortæl da så lige hvilken del det er man skal følge med i, for jeg ser
INGEN sammenhæng umidelbart mellem de forskellige headers i de førnævnte
personer.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 20:54

> OK, så dine indlæg baseres ikke på viden,men hvordan vinden blæser.

Nej.

> fortæl da så lige hvilken del det er man skal følge med i, for jeg ser
> INGEN sammenhæng umidelbart mellem de forskellige headers i de
> førnævnte personer.

Glem det, makker. Vi stopper her.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 20:56

Jens Bruun skrev:
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Nej.

> Glem det, makker. Vi stopper her.

Og om et par uger, nægter du at du har diskuteret det, så er det en der
har udgivet sig for at være dig.

Gro dog et sæt nosser.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : sjp

Dato : 15-03-09 21:13

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Nej.

> Glem det, makker. Vi stopper her.

Bruun, enten erkender man at man tog fejl, eller også beviser man det
modsatte. alt andet er store armbevægelser uden nosser! Kan du andet end
råbe højt?

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 21:31

> Bruun, enten erkender man at man tog fejl, eller også beviser man det
> modsatte. alt andet er store armbevægelser uden nosser! Kan du andet
> end råbe højt?

Sjp. Enten står man ved, hvem man er, eller også holder man kaje, hvis man
ikke bare vil være til grin.

Hvem er du, sjp? Du kan nøjes med at skrive til mig privat, hvis du ikke
ønsker din identitet offentligt kendt. Jeg lover, det ikke kommer videre.

Men du er måske også bare fuld af varm luft, "Stig"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 21:34

Jens Bruun sendte dette med sin computer:
> "sjp" <novalid@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sjp. Enten står man ved, hvem man er, eller også holder man kaje, hvis man
> ikke bare vil være til grin.

Det er sgu et fodskud der er til at få øje på.

> Hvem er du, sjp? Du kan nøjes med at skrive til mig privat, hvis du ikke
> ønsker din identitet offentligt kendt. Jeg lover, det ikke kommer videre.

Nå, skal man nu godkendes personligt af dig, tag dog dine piller.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-03-09 21:35

> Sjp. Enten står man ved, hvem man er, eller også holder man kaje,
> hvis man ikke bare vil være til grin.

At du skriver Jens bruun er intet bevis for noget som helst, det burde
du af alle vide, ellers passer de indlæg jo som du siger du ikke har
skrevet (for det er jo dit navn ikke)

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 21:37

> At du skriver Jens bruun er intet bevis for noget som helst, det burde
> du af alle vide, ellers passer de indlæg jo som du siger du ikke har
> skrevet (for det er jo dit navn ikke)

Fuck dig, taber. Nu får du det endnu engang:

Jens Bruun
Hvidovrevej 500, 3. tv.
2650 Hvidovre
40 87 60 87

Og så er det din tur, latterlige, anonyme tabernar...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 21:39

Jens Bruun skrev den 15-03-2009:
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Fuck dig, taber. Nu får du det endnu engang:

> [...]
Og hvem siger det er dig?

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : N_B_DK

Dato : 15-03-09 21:42

news6dndi269Vk-yDUnZ2dnUVZ8sCWnZ2d@giganews.com
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Fuck dig, taber. Nu får du det endnu engang:

Ja hvordan beviser det at det er dig?

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 21:43

> Ja hvordan beviser det at det er dig?

Fuck dig, taber, men det ved du jo godt, du er.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 22:00

> Fuck dig, taber, men det ved du jo godt, du er.

Men, taber, du kan jo også bare ringe til mig (40876087). Tør du det, taber,
eller kommer du til at pisse i bukserne ved tanken? Men som den taber, du
er, kan du jo ringe anonymt. Jeg skal nok tage telefonen under alle
omstændigheder. Vi kan jo ikke have, at du går dér og ikke får afklaret, at
Jens Bruun er dén, han udgiver sig for at være. Måske du endda kan finde
nosser til at ringe med "vis nummer" med et abonnement, der kan
identificeres på f.eks. dgs.dk, men det er jo nok for meget at forlange. Og
ja, jeg ved det godt; mod er noget svært noget. Det er bare SÅ meget lettere
at råbe og skrige anonymt. Ikke også - No Brain?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-03-09 22:01

newsOdnVXxGfao8SDUnZ2dnUVZ8seWnZ2d@giganews.com

> Men, taber, du kan jo også bare ringe til mig (40876087).

Ja ring du bare til dig selv *G*

>Det er bare SÅ meget lettere at råbe og skrige
> anonymt. Ikke også - No Brain?

Jeg tror nu du har helt ret i det der LOL

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 22:16

Jens Bruun har bragt dette til os:

> [...]
> godt; mod er noget svært noget. Det er bare SÅ meget lettere at råbe og

Så kender vi dig igen, kommer trusler snart på bordet?

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 16-03-09 03:07

jens erik --- jeg ser du er på jagt efter nye venner

med dit skønne humør er det jo ingen sag fnis !!!

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in news6dndi269Vk-

Fra : Lars

Dato : 15-03-09 21:38

> [...]
> af alle vide, ellers passer de indlæg jo som du siger du ikke har skrevet

Jeg tror sgu den gode Jens Bruun har skrevet sig ind i et hjørne...

/Lars

Fra : Lars

Dato : 15-03-09 21:39

"Lars" <brugesikke@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror sgu den gode Jens Bruun har skrevet sig ind i et hjørne...

....og dog - så melder han sgu sin - angiveligt rigtige - adresse ud.

/Lars

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 21:41

> ...og dog - så melder han sgu sin - angiveligt rigtige - adresse ud.

Du kan bare møde op på den angivelige adresse, og ringe på. Jeg lover, jeg
lukker op. Ses vi, eller er du også bare fuld af varm og anonym luft?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 21:42

Jens Bruun forklarede:
> "Lars" <brugesikke@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kan bare møde op på den angivelige adresse, og ringe på. Jeg lover, jeg
> lukker op. Ses vi, eller er du også bare fuld af varm og anonym luft?

Hold da op, du er sgu ikke rask.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Lars

Dato : 15-03-09 21:43

> "Lars" <brugesikke@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kan bare møde op på den angivelige adresse, og ringe på. Jeg lover, jeg
> lukker op. Ses vi, eller er du også bare fuld af varm og anonym luft?

Så hvis jeg ikke kommer og ringer på din dør er jeg fuld af varm luft? Hvad
har det med noget at gøre?

/Lars

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 21:52

> Så hvis jeg ikke kommer og ringer på din dør er jeg fuld af varm
> luft?

Jada. Men det ved du jo udmærket godt. Folk sidder derude og griner af dig.

> Hvad har det med noget at gøre?

Du er simpelthen også uintelligent. Det anede mig.

Jeg kan forstå, du ikke tror på, jeg er Jens Bruun, Hvidovrevej 500, 3. tv.,
2650 Hvidovre, men at du samtidig ikke føler trang til at efterprøve din
teori om, at jeg ikke er den, jeg udgiver mig for at være. Samtidig er du
dog så meget mandfolk, at du skriver anonymt på usenet. Flot. Du må
virkelige score mange points.

BTW: Hvem tror du, får mest fisse af os to? Hvis du er en heteroseksuel
mand, tør du så overlade din eventuelle kone/kæreste til mig alene i bare 20
minuttter? Jeg lover dig, jeg nok skal kalde mig selv for "Lars", hvis det
gør det lidt lettere for dig og hende. Er du, som jeg aner, lidt mere til
mænd, skal du nok holde dine "koner"/"kærester" for dig selv.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Lars

Dato : 15-03-09 21:58

> "Lars" <brugesikke@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jada. Men det ved du jo udmærket godt. Folk sidder derude og griner af
> dig.

Jeg tager chancen og satser på det ikke er mig der er mest til grin...

> [...]
> din teori om, at jeg ikke er den, jeg udgiver mig for at være. Samtidig er
> du dog så meget mandfolk, at du skriver anonymt på usenet. Flot. Du må

At jeg ikke gider møde op er ganske enkelt fordi jeg er fuldstændig ligeglad
med hvem du er og hvor du bor.

> BTW: Hvem tror du, får mest fisse af os to? Hvis du er en heteroseksuel
> mand, tør du så overlade din eventuelle kone/kæreste til mig alene i bare
> 20 minuttter?

20 Minutter?? Er det ikke sløs?

/Lars

Fra : N_B_DK

Dato : 15-03-09 22:04

"Lars" <brugesikke@gmail.com> wrote in message

> 20 Minutter?? Er det ikke sløs?

Det er fordi han tror at når de siger det var godt, så ved han ikke de
mener at så kan de slippe for ham ;)

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 22:09

"Lars" <brugesikke@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tager chancen og satser på det ikke er mig der er mest til grin...

Du ved udmærket, hvem der er til grin lige nu.

> At jeg ikke gider møde op er ganske enkelt fordi jeg er fuldstændig
> ligeglad med hvem du er og hvor du bor.

Fnis. Du er godt nok en mandfolk. Kan du da ikke bare ringe til mig? Jeg er
et ejegodt menneske, og bider slet ikke i en telefonsamtale. Du kan være
HELT tryg.

> 20 Minutter?? Er det ikke sløs?

Det gør lidt ondt at tænke på - ikke? Inderst inde ved du jo godt, at din
slags altid må se på, at de andre løber med fissen, når det endelig gælder.

Men du glemte helt at svare på mine spørgsmål, så lad os lige tage dem igen:
Hvem tror du, får mest fisse af os to? Hvis du er en heteroseksuel mand, tør
du så overlade din eventuelle kone/kæreste til mig alene i bare 20
minuttter?

Jeg kan kun tolke din manglende lyst til at svare på ovenstående på én af to
måder: Du har selverkendelse, og ved, at du ikke har en kinamands chance for
at forhindre, at et rigtigt mandfolk knepper din kone/kæreste, når lejlighed
byder sig. Alternativt er du svans/kvinde, og så tæller dine skriblerier jo
som bekendt slet ikke.

Hvad er du? Såkaldt "mand" eller svans/kvinde, "Lars"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Lars

Dato : 15-03-09 22:12

> "Lars" <brugesikke@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du ved udmærket, hvem der er til grin lige nu.

Jeg er slet ikke i tvivl.

/Lars

Fra : sjp

Dato : 15-03-09 22:12

> [...]
> skriblerier jo som bekendt slet ikke.
>
> Hvad er du? Såkaldt "mand" eller svans/kvinde, "Lars"?

Hvornår kommer du med tidspunkterne, headers og andre beviser for at jeg
udgiver mig for en anden?
Mvh. Stig

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 22:20

sjp formulerede spørgsmålet:

> Hvornår kommer du med tidspunkterne, headers og andre beviser for at jeg
> udgiver mig for en anden?

Den slags beviser har jeg også bedt om, men aldrig fået, så du skal
ikke holde vejret mens du venter.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : N_B_DK

Dato : 15-03-09 22:00

> Jada. Men det ved du jo udmærket godt. Folk sidder derude og griner
> af dig.

Jeg tror nu mere det er omvendt.

> Du er simpelthen også uintelligent. Det anede mig.

LOL, hårdtslående argumenter.

> BTW: Hvem tror du, får mest fisse af os to?

Jeg tror ikke det er dig, havde du skrevet, hvem af os får mest købe
kusse, havde jeg dog ikke været i tvivl om svaret.

> Hvis du er en
> heteroseksuel mand, tør du så overlade din eventuelle kone/kæreste
> til mig alene i bare 20 minuttter?

Jeg ville end ikke overlade et får til dig.

> Jeg lover dig, jeg nok skal kalde
> mig selv for "Lars", hvis det gør det lidt lettere for dig og hende.

Ja det undrer mig ikke du gerne kalder dig selv for andre navne, præcis
som du beskylder mange andre for.

> Er du, som jeg aner, lidt mere til mænd, skal du nok holde dine
> "koner"/"kærester" for dig selv.

Hold da op som du kan, kan du også se lotto tallene?

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 22:17

Jens Bruun sendte dette med sin computer:
> "Lars" <brugesikke@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jada. Men det ved du jo udmærket godt. Folk sidder derude og griner af dig.

Nej Bruun, det er dig der er til grin, som sædvanligt.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 22:19

Jens Bruun kom med denne ide:

> BTW: Hvem tror du, får mest fisse af os to? Hvis du er en heteroseksuel mand,
> tør du så overlade din eventuelle kone/kæreste til mig alene i bare 20
> minuttter?

Gud fader bevares.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 21:39

"Lars" <brugesikke@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror sgu den gode Jens Bruun har skrevet sig ind i et hjørne...

Jeg tvivler, "Lars". Det tror jeg egentlig også, du selv gør.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : sjp

Dato : 15-03-09 21:42

> [...]
> ønsker din identitet offentligt kendt. Jeg lover, det ikke kommer videre.
>
> Men du er måske også bare fuld af varm luft, "Stig"?

Du er jo fuldkommen absurd latterlig. Vi ber dig om at komme med nogle
headers der kan bevise din påstand og så kommer du med det her gylle. Er du
syg i hovedet?
Jeg har altid stået ved, hvad jeg mener og aldrig forsøgt at skjule noget
som helst.
træk vejret 3 gange dybt, du er langt langt ude.

Mvh. Stig

Fra : sjp

Dato : 15-03-09 20:57

> [...]
>
> Nope. Jeg synes, du skal følge lidt med (også i denne tråd), hvis det er
> noget, du gider bruge tid på. Ellers kan du jo nøjes med at forholde dig

Er du fuldkommen ude af stand til at forholde dig til realiteterne?
Jeg har intet tilfælles med de nicks du kommer med.
Kom med nogle headers eller erkend at du dummede dig i den grad.
Hvilke sammenfald er det du ser mht. tidspunkter osv,?

Mvh. Stig

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 21:05

Den 15-03-2009, skrev sjp:

> [...]
> Kom med nogle headers eller erkend at du dummede dig i den grad.
> Hvilke sammenfald er det du ser mht. tidspunkter osv,?

Glem det, Bruun begår aldrig fejl. </ironi>

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 20:32

Jens Bruun kom med denne ide:
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke, du skulle kigge lidt nærmere på headere, indhold og
> aktivitetstider?

Mon ikke du skulle kigge lidt på IP#, men du er måske inde på at alle
dem der bruger OE er een og samme person, tsk tsk.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : sjp

Dato : 15-03-09 22:24

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke, du skulle kigge lidt nærmere på headere, indhold og
> [...]
Bruun kom nu, Ellers har dine ord da ingensomhelst vægt mere. Hvad
indikerer at jeg udgiver mig for en anden? Har du noget at ha det i?

Mvh. Stig

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 22:30

> Bruun kom nu, Ellers har dine ord da ingensomhelst vægt mere. Hvad
> indikerer at jeg udgiver mig for en anden? Har du noget at ha det i?

Luk nu bare arret, "Stig". Fortæl, hvem du er, og du skal ikke høre et ord
herfra mere. Indtil da tænker folk deres.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 22:32

Jens Bruun skrev:
> "sjp" <novalid@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Luk nu bare arret, "Stig". Fortæl, hvem du er, og du skal ikke høre et ord
> herfra mere. Indtil da tænker folk deres.

Hvem er "folk"? er du i flertal?

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : sjp

Dato : 15-03-09 22:36

> [...]
>
> Luk nu bare arret, "Stig". Fortæl, hvem du er, og du skal ikke høre et ord
> herfra mere. Indtil da tænker folk deres.

Du er et totalt fjols
Smid nogle headers op eller hvad du kan finde på? Men du kan jo ikke en
skid, og du er for lille et menneske til at erkende når du tager fejl.
Hvorfor gør du det ikke.
Fordi du har taget fejl!
og det fornægter du.
Jeg tror du er meget ensom.
Mvh. Stig

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 20:31

N_B_DK:
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Mon ikke kæden er ved at hoppe af for dig, SJP og Aage Andersen sender
> igennem henholdsvis CC og TDC.

Jens Bruun har noia i svær grad.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : sjp

Dato : 15-03-09 20:12

> [...]
> "Paul Benson", "Arne Jensen", "Knud Hansen", "Bent Laursen", "John Nyman",

Du er sku da ikke den skarpeste kniv.
Jeg har aldrig haft brug for at benytte forskellige navne. Det er en OMMER.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 15-03-09 20:36

sjp tastede følgende:

> Du er sku da ikke den skarpeste kniv.
> Jeg har aldrig haft brug for at benytte forskellige navne. Det er en OMMER.

Velkommen på listen, hvis du siger Bruun imod, så ryger du på den fine
liste, alle dem han har er individuelle personer, Bruun har tabt
småkagerne.

--
http://www.projecthoneypot.org/