Meget små plastikbøtter
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-05-09 14:12

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle små plastikbøtter
med låg, som man bl.a. bruger på grillbarer? Altså sådan nogle hvor
der kan være en halv deciliter eller noget i den retning i.

Eller er der nogen der har andre ideer til hvordan man f.eks. pakker
rejer eller makrel til en madpakke, så det ikke smatter ud over det
hele?

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Gert Krabsen

Dato : 20-05-09 14:16

Trine Kornum Christiansen skrev:
> [...]
>
> Eller er der nogen der har andre ideer til hvordan man f.eks. pakker
> rejer eller makrel til en madpakke, så det ikke smatter ud over det

Tupperware..

Camping-butikker..

Friluftsland /SpejderSport kan også tænkes at have dem.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-05-09 14:24

Gert Krabsen <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> writes:

> Tupperware..

4 bøtter (0,6dl) til 109 kroner - det er altså dyrt. Dem man kan få på
grillbaren kan også vaskes op og de må altså være noget billigere.

> Friluftsland /SpejderSport kan også tænkes at have dem.

Friluftsland har noget, men kun i sæt med flere forskellige typer
bøtter.

Fra : Max

Dato : 20-05-09 14:29

Hej Trine

> 4 bøtter (0,6dl) til 109 kroner - det er altså dyrt. Dem man kan få på
> grillbaren kan også vaskes op og de må altså være noget billigere.

Du kan ikke regne. De 4 bøtter du køber til 109 kr. holder nok
i de næste 25 år, så prisen på det billige kan net overgå dem
i det lange løb.

--
Mvh Max

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-05-09 14:30

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> writes:

> Du kan ikke regne. De 4 bøtter du køber til 109 kr. holder nok
> i de næste 25 år, så prisen på det billige kan net overgå dem
> i det lange løb.

Men jeg regner bestemt ikke med at skulle smøre madpakke de næste 25
år. :)

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 20-05-09 14:21

> [...]

> små plastikbøtter med låg, som man bl.a. bruger på
> grillbarer? Altså sådan nogle hvor der kan være en
> halv deciliter eller noget i den retning i.

Der var en tråd om det 7. april.
"Meget små plasticbeholdere, hvor?"

--
Herluf :·)

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-05-09 14:24

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> writes:

> Der var en tråd om det 7. april.
> "Meget små plasticbeholdere, hvor?"

Det var det den hed! Jeg synes nok jeg kunne huske det, men jeg kunne
bare ikke finde det på Google Groups. Tak.

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-05-09 14:42

In news:uoctnkiv7.fsf@trinekc.dk,
Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> typed:

> Det var det den hed! Jeg synes nok jeg kunne huske det, men jeg kunne
> bare ikke finde det på Google Groups. Tak.
>
> Mvh Trine

Jeg svarede spørgeren i den tråd, at jeg havde købt 24 bøtter i forskellig
størrelse og der var mange der var gode til det formål du også efterlyser.
De mindste er jeg meget glad for til mange små rester, f.eks. hakket løg,
æggehvider og makrel til salat.

Jeg havde købt dem hos Netto for - jeg tror det var 48 kroner, men det er et
godt stykke tid siden nu. Prøv at kigge i Lidl, Fakta eller Aldi. Der har
jeg også ofte set små bøtter til ingen penge.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Grethe Hoff

Dato : 20-05-09 17:59

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et godt stykke tid siden nu. Prøv at kigge i Lidl, Fakta eller Aldi. Der
> har jeg også ofte set små bøtter til ingen penge.

Jeg har selv vært på jagt efter dem.
Det gjelder å være på riktig sted til riktig tidspunkt!
--
Grethe
Deilig å være norsk i DK

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-05-09 07:46

On May 20, 3:11 pm, Trine Kornum Christiansen <n...@trinekc.dk> wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle små plastikbøtter
> med låg, som man bl.a. bruger på grillbarer?

Metro

--
Christian......http://www.yee-haw.dk

Fra : Kurt Hansen

Dato : 20-05-09 19:22

On Wed, 20 May 2009 15:11:41 +0200, Trine Kornum Christiansen wrote:

> Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle små plastikbøtter
> med låg, som man bl.a. bruger på grillbarer? Altså sådan nogle hvor
> der kan være en halv deciliter eller noget i den retning i.

Otte svar og ikke een har foreslået dig at spørge i det lokale pizzaria. De
vil sikkert gerne sælgedig en stang.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ralph Køster

Dato : 21-05-09 09:50

Hvis du bor i nordsjælland, så kan jeg måske hjælpe dig.
De har den slags hos Dagrofa hvor jeg kan handle.

Ralph.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-05-09 20:42

"Ralph Køster" <Get@grip.now> writes:

> Hvis du bor i nordsjælland, så kan jeg måske hjælpe dig.
> De har den slags hos Dagrofa hvor jeg kan handle.

Desværre ikke, Midtjylland. Men hvis Dagrofa har dem, så kender jeg
andre der kan hjælpe - ellers mange tak.

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-05-09 10:00

In news:enk1ox4djiok.8ljw14sjlnnf.dlg@40tude.net,
Kurt Hansen <kurt@fjerndettetowle.dk> typed:

> Otte svar og ikke een har foreslået dig at spørge i det lokale
> pizzaria. De vil sikkert gerne sælgedig en stang.

Jeg tænkte nu mere på en mere holdbar løsning med mit forslag. Jeg tror ikke
at boksene fra grillbarer kan tåle for mange opvaske, og så er Trine jo lige
vidt.

Fra : Ralph Køster

Dato : 21-05-09 11:10

Hvorfor skal man også vaske dem af hvis man kan få 200 bægre for 120,- ???

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-05-09 11:27

In news:4a152869$0$90276$14726298@news.sunsite.dk,
Ralph Køster <Get@grip.now> typed:
> Hvorfor skal man også vaske dem af hvis man kan få 200 bægre for
> 120,- ???

Det kommer jo nok lidt an på hvem "man" er.

Fra : Ralph Køster

Dato : 21-05-09 11:37

Ja men "man" er jo heller ikke dig...det er Trine, så lad hende selv
svare...

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-05-09 13:28

In news:4a152eb4$0$90265$14726298@news.sunsite.dk,
Ralph Køster <Get@grip.now> typed:
> Ja men "man" er jo heller ikke dig...det er Trine, så lad hende selv
> svare...

Jamen, så må du da meget undskylde at jeg blandede mig.

Fra : Ralph Køster

Dato : 21-05-09 21:47

Det er da i orden...bare su ikke bestemmer noget på Trines vegne

Og til dig Trine...

er det også lidt nemmere at d kan smide dem ud, når de f.eks. er på
skovtur.<<

Det her giver jo hverken svar på det ene eller det andet.
Du er jo nødt til at svare på det vi spørger om hvis vi skal hjælpe dig.

Ralph.

Ps: Til folk der ikke kender mig, så er alt jeg skriver skrevet med et glimt
i øjet

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-05-09 21:52

In news:4a15bdcd$0$90267$14726298@news.sunsite.dk,
Ralph Køster <Get@grip.now> typed:
> Det er da i orden...bare su ikke bestemmer noget på Trines vegne

Jeg gav blot Trine en oplysning, og har bestemt ingen intentioner om at
ville bestemme.

> Ps: Til folk der ikke kender mig, så er alt jeg skriver skrevet med
> et glimt i øjet

Okay, det kunne du jo bare have sagt.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 22-05-09 08:09

"Ralph Køster" <Get@grip.now> writes:

> Det her giver jo hverken svar på det ene eller det andet.
> Du er jo nødt til at svare på det vi spørger om hvis vi skal hjælpe dig.

Jeg kan godt se fordelen ved dem der holder "evigt", men dels fylder
de mere og dels kan de ikke smides ud, når man f.eks. er på skovtur.

Hvis man køber Tupperware koster det 109 kroner for fire, hvis man
køber dem de har på tilbud rundt omkring, så får man også en masse
andre bøtter med, som jeg ikke har noget at bruge til. (Man kunne
naturligvis bare lægge en masse caches. :))

Derfor vil jeg have nogle af de små, der godt kan vaskes op og bruges
nogle gange, men også bare kan smides ud/glemmes.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-05-09 20:43