oksehjerter
Fra : Arne Jensen

Dato : 14-05-09 22:09

Jeg har fået et par kviehjerter og vil nu gerne vide hvor længe de skal
stege eller simre i gryden

@rne

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-09 16:52

"Arne Jensen" <arne.jensen@newmail.dk> wrote in message
> Jeg har fået et par kviehjerter og vil nu gerne vide hvor længe de skal
> stege eller simre i gryden

Put det i flødesovs...

evt. http://hotstart.dk/Opskrifter/ViewRecipie.aspx?id=1859

Det er mums...

Men får nok ikke kæresten med på den...

Kasper

Fra : Inger D.

Dato : 16-05-09 09:53

> Put det i flødesovs...
>
> evt. http://hotstart.dk/Opskrifter/ViewRecipie.aspx?id=1859

Der skal pænt meget margarine i - 300 g.! Mon ikke der skulle stå 30 g.?

Inger D.

Fra : Lisbet Overvad Laurs~

Dato : 15-05-09 21:51

Arne Jensen wrote:
> Jeg har fået et par kviehjerter og vil nu gerne vide hvor
> længe de skal stege eller simre i gryden

40 minutter (selv om der i mange kogebøger står meget længere tid!)

Lisbet

http://spanskgrammatik.dk

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 17-05-09 08:26

Arne Jensen wrote:
> Jeg har fået et par kviehjerter og vil nu gerne vide hvor længe de
> skal stege eller simre i gryden

Jeg skærer dem i stykker, marinerer dem i med
rødvinseddike+chili+spidskommen+ hvidløg og lyngriller dem. Latinamerikansk,
inspireret af anticuchos.