Asiatisk spisested i Århus
Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 16:59

Jeg fylder rundt, og vil i den anledning gerne invitere den nærmeste familie
ud at spise (Vi bliver 5)

Jeg vil meget gerne spise asiatisk, og gerne lidt anderledes end det man
spiser på fx. China Wok House i Sønder Allé.

Har selv overvejet Bali på hjørnet af Grønnegade/Vestergade, nogen der kan
anbefale dette?
De har ingen webside, så synes det er svært at se hvad de kan tilbyde.

Og er der nogen der kan anbefale nogle indiske spisesteder?
Nogen der har prøvet den nye Chili Hot Pot i Ny Banegårdsgade?

Det skal helst være i Midtbyen eller Århus N..

På forhånd tak
Louise

Fra : Kim Jensen

Dato : 28-04-09 02:46

> Har selv overvejet Bali på hjørnet af Grønnegade/Vestergade, nogen der kan
> anbefale dette?

Det er "ok", men heller ikke mere end det. Ikke et sted jeg ville
fejre en rund fødselsdag.

Jeg kan derimod anbefale The White Elephant (Thailandsk) på hjørnet af
Klostergade. Lille hyggeligt sted, hvor maden er i højsædet og vækker
gode minder til det ægte Thailandske køkken.

mvh
Kim Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-09 18:05

Kim Jensen wrote:

> [...]
> Klostergade. Lille hyggeligt sted, hvor maden er i højsædet og vækker
> gode minder til det ægte Thailandske køkken.

Tusind tak for tilbagemeldingen.
Vil kigge på "The White Elephant"
--
Louise

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-09 14:17

> Jeg kan derimod anbefale The White Elephant (Thailandsk) på hjørnet af
> Klostergade. Lille hyggeligt sted, hvor maden er i højsædet og vækker
> gode minder til det ægte Thailandske køkken.

Jeg valgte at vi skulle på White Elephant, det har jeg bestemt ikke
fortrudt.
Meget hyggeligt sted, med en intim atmosfære, uden følelsen af at men sidder
lårene af hinanden.
Maden var rigtig lækker, vi fik en forret og en hovedret.
Portionerne var tilpas, man blev mæt, men ikke overmæt.

Jeg valgte forårsruller til forret, de var virkelig velsmagende, og sprøde.
Til hovedret fil jeg oksekød, stegt med forskellige grøntsager. Kødet var
stegt tilpas, krydret, uden at være stærkt, og en tin protionsstørrelse,
især set i forhold til prisen, som var 99 kroner.

Betjeningen var god, og ventetiden på maden var tilpas. Fra vi var færdige
med forretten og til hovedretten kom gik der måske et kvarter.
Tjeneren var hele tiden opmærksom på bordet, men på en diskret måde.

Jeg kan klart anbefale stedet.

--
Louise