Ophold på Falsled Kro
Fra : Kasper Bergholt

Dato : 21-04-09 20:11

Kære gruppe!

Som lovet en kort indikation, når beskrivelsen af vores ophold på
Falsled Kro var på plads.

For at skåne folk, der ikke ønsker den slags her i gruppen, henviser r
jeg til mig blog:
http://kasperbergholt.blogspot.com/2009/04/falsled-kro-forar-2009-beskrivelse-af.html

Evt. debat kan foregå her el. dér afhængig af humør og udfald, tænker
jeg.

---
Ksaper Bergholt
http://www.bergholt.net (Bergholts opskrifter)

Fra : Johnny Andersen

Dato : 21-04-09 23:04

"Kasper Bergholt" <mxnxgx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Evt. debat kan foregå her el. dér afhængig af humør og udfald, tænker

Tak for en super god anmeldelse af Falsled Kro, Kasper. Den hører bestemt
hjemme i denne gruppe.
Se bort fra negative skribenter.

/Johnny

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-04-09 15:59

Kasper Bergholt skrev:
> [...]
>
> Evt. debat kan foregå her el. dér afhængig af humør og udfald, tænker

Jo da - en pigvar fra Fåborg Sund?

http://www.sejladsogrejser.dk/indhold9.asp?id_site=267

Og sprødsteg?
Falsled Kro er et herligt sted, men en pigvar fra
Fåborg Fjord (som du nok mener) ville jeg ikke spise (om
der levede pigvar der...)Og jeg ville end ikke bade der.

http://olelarsen.eu/84/index.html