Netkøb - Durum 5 el. 10 kg (billigt)
Fra : kanstrupperne@stofan~

Dato : 19-04-09 08:40

Hej

Er der nogen herinde der er bekendt med et sted på nettet hvor man kan
købe billig durummel i enten 5 eller 10 kgs sække? Det skal ikke være
det økologiske sludder - bare almindelig til en billig penge. Når jeg
googler får jeg kun alt dyre økologiske produkter - det skal være
markant billigere de de normale 12-14,-/kg.

Jeg havde forestillet mig at kigge ind hos Supermarco på Sydhavnen
næsten gang jeg er i hovedstaden - men jeg aner ikke om de har noget,
og uanset ville det være smart at at kunne bestille det på nettet.

Mvh. Flemming Kanstrup