Et forslag til en grill-tråd
Fra : Heidi

Dato : 13-04-09 17:07

Vi har tidligere haft nogle forsøg på
Hvad-har-du-fået-til-aftensmad-tråde, som har været mere eller mindre
populære - men nu hvor grillsæsonen i hvert fald her på matriklen er
kommet godt i gang, kunne jeg godt tænke mig at foreslå en ny slags tråd
hvor vi der godt kan lide at grille fortæller hvad vi laver af ting på
grillen hver dag.

Jeg forestiller mig feks. at oprette en ny tråd for hver uge, så vi ikke
ender med en endeløs tråd. Og der skal både være plads til dem der
"bare" griller en pølse og en kotelet en gang i mellem, og dem der
steger hele kalkuner og bruger alverdens redskaber i forbindelse med
tilberedningen - men i pølse/kotelet tilfældet kunne det måske være en
idé at man beskriver hvordan man laver marinaden eller hvilket tilbehør
man får - bare så vi ikke ender i en ren pølse/kotelet-tråd.

Uden at nævne noget om grill-fabrikat, så kan jeg da nævne at vi selv
har en kuglegrill med diverse tilbehør, og med tidligere trådes
diskussioner om det ene eller andet type grillmærke er bedst, i
tankerne, skal det egentlig være underordnet hvad fabrikat ens grill er
(men man må selvfølgelig gerne nævne det )- bare man angiver om man
bruger inddirekte eller direkte stegning osv.

Er der opbakning for sådan en ting? Jeg kan selvfølgelig bare starte,
men gider jo heller ikke sidde alene og skrive i trådene

--
Heidi

Fra : Heidi

Dato : 13-04-09 17:09

Heidi wrote:

Jeg glemte lige, at hvis man ynder at tage billeder af sin mad og har
mulighed for at lægge dem ud på nettet, så ville det selvfølgelig være
rart at kunne kigge med

--
Heidi

Fra : Mureren

Dato : 13-04-09 21:10

"Heidi" <nospam@hejdi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg glemte lige, at hvis man ynder at tage billeder af sin mad og har
> mulighed for at lægge dem ud på nettet, så ville det selvfølgelig være

Man skulle tro du ikke kender www.grillguru.dk
Hvis du ikke gør, så se at få dig tilmeldt at once

Mvh.
Mureren
(der dagligt frekventerer nævnte forum, og henter masser af inspiration
derfra!)

Fra : Heidi

Dato : 14-04-09 05:36

Mureren wrote:

> Man skulle tro du ikke kender www.grillguru.dk
> Hvis du ikke gør, så se at få dig tilmeldt at once

Det gør jeg skam - men det er jo ikke sikkert at nyhedsgruppebrugerne
alle er brugere af grillguru.dk eller de andre grillsider der findes
(hvis man ser bort fra dig, og mig selv) - så derfor kunne der jo
sagtens falde nogle guldkorn af herinde også.
Og hvis vi bare skulle bruge hjemmesider til alt, hvad skulle vi så
bruge nyhedsgrupper til

--
Heidi

Fra : Hauge

Dato : 14-04-09 15:51

Hej
Heidi wrote:
> Og hvis vi bare skulle bruge hjemmesider til alt, hvad skulle vi så
> bruge nyhedsgrupper til

Hørt.. Lad dem der bruger hjemmesider til alt, fise af, så bliver vi andre
her

Mvh Hauge