Pulled pork?
Fra : John Sahl

Dato : 10-04-09 13:40

Hejsa,

Er der nogen med gode opskrifter, tips og tricks til at lave en god omgang
pulled pork, og gerne alternative serveringsmåder?

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-04-09 00:43

On 10 Apr., 14:40, "John Sahl" <spamcatch...@fotofaelden.dk> wrote:
> Hejsa,
>
> Er der nogen med gode opskrifter, tips og tricks til at lave en god omgang
> pulled pork, og gerne alternative serveringsmåder?

Har du kigget på det forum du normalt også er på, det med PSA
bilerne ?

--
Christian

Fra : John Sahl

Dato : 11-04-09 10:52

Christian B. Andresen wrote:
> Har du kigget på det forum du normalt også er på, det med PSA
> bilerne ?

Ja da, der er også en kørende tråd om emnet, men jeg tænkte at der
formentligt var folk her inde med andre interessante indskud om menet

Jeg lavede pulled pork for første gang i går og det var skam en succes, så
jeg søger da gerne inspiration til næste gang jeg skal lave det.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-04-09 08:10

On 11 Apr., 11:51, "John Sahl" <spamcatch...@fotofaelden.dk> wrote:

> Ja da, der er også en kørende tråd om emnet, men jeg tænkte at der
> formentligt var folk her inde med andre interessante indskud om menet

Den kommer eller langt omkring og indeholder en masse gode råd.
Nu har du nok set det, men til andre, der er forøvrigt et godt link
her:
http://www.grillguru.dk/forum/viewtopic.php?t=2667

Vi har købt en marineret nakkefilet, så den skal nok udsættes for
det

> Jeg lavede pulled pork for første gang i går og det var skam en succes, så
> jeg søger da gerne inspiration til næste gang jeg skal lave det.

Lyder godt, regner selv med at prøve det næste uge.

Hvordan gjorde du mht. termometre, antal briketter, røg etc. ?

--
Christian

Fra : John Sahl

Dato : 12-04-09 14:10

Christian B. Andresen wrote:
> [...]
> http://www.grillguru.dk/forum/viewtopic.php?t=2667
>
> Vi har købt en marineret nakkefilet, så den skal nok udsættes for

Jeg har stadig knap 2kg tilbage jeg skal i gang med en af dagene

> Hvordan gjorde du mht. termometre, antal briketter, røg etc. ?

Jeg brugte 2 digitale termometre, et i stegen, et ned gennem låget, men
skiftede så og lagde det på risten.

Jeg gik ikke så vildt op i det med antal briketter, men tog det bare på
"gefühl" og det gik fint. Jeg har noget træ fra Weber som er lavet af gamle
whisky-tønder, det var fint fint til formålet..