Marineret lammeculotte - tilbehør?
Fra : HC

Dato : 07-04-09 20:35

Skal for første gang stå for en påskefrokost. Den kommer til at bestå af
traditionelle retter som noget fisk, æg med fyld, røget mørbrad med røræg,
paté, tarteletter med høns og asparges, OG så har jeg købt nogle marinerede
lammeculotter hos slagteren. Min mand og jeg har aldrig haft lyst til at
spise lam eller andre uldne ting, men nu giver vi det en chance. Iflg.
slagteren skal culotterne stå 40 min. i ovnen ved 180 grader. Men jeg er
totalt på herrens mark mht tilbehør. Håber på nogle forslag? Det skal ikke
være for tungt, da der jo er andre retter - og må ikke tage for lang tid at
lave.
Jeg kan på Google se, at retten som regel serveres med en form for
kartofler. Vil pastasalat være totalt malplaceret? Ja undskyld, hvis nogen
nu hidser sig op Som nævnt, har jeg aldrig spist lammeculotte.

På forhånd tak for idéer fra jer.

Mvh - og god påske til jer alle
Birte

Fra : kim rasmussen

Dato : 07-04-09 21:33

hej
Server med tzatiki og græske kartofler .
opskrifter her : www.lechef.dk
hilsen Kim

Fra : jos

Dato : 08-04-09 00:00

kim rasmussen wrote:
> hej
> Server med tzatiki og græske kartofler .
> opskrifter her : www.lechef.dk
> hilsen Kim

eller langtidsstegt ~120 g. på en god bund i bradepanden med tern af
jordfrugter:
Persillerod, pastinak, rødbede, jordskokker, gulerødder, kartofler og en
nævefuld hvidløgsfed. Drys med timian, og læg gerne et stykke alufolie over
hvis det bliver for mørkt.

finn