Brinkmann Smoke n' grill i Danmark?
Fra : Lalala

Dato : 06-04-09 06:48

Hej

Jeg har læst gode ting om denne grill der også kan bruges som rygeovn
og leder nu efter et sted hvor jeg kan købe denne i DK:
http://www.brinkmann.net/Shop/Detail.aspx?category=Outdoor+Cooking&subcategory=Charcoal+Smokers+%26+Grills&sku=810-5301-C&series=OUT-1001-B&seriesname=Smoke'N
Grill Charcoal&id=288

Nogen der ved hvor man kan købe den - eller som har erfaringer de vil
dele?

Fra : Max

Dato : 06-04-09 14:48

Hej Lalala

> Nogen der ved hvor man kan købe den - eller som har erfaringer de vil
> dele?

Den ligner en model der sælges i Harald Nyborg.

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 07-04-09 07:20

Hej

> Nogen der ved hvor man kan købe den - eller som har erfaringer de vil
> dele?

Nogen har da erfaringer at del ud af

http://home20.inet.tele.dk/leifoggrethe/diverse/roegegrill.htm

købes kan den her

http://www.nettobyg.dk/shop/gourmani-3-i-1-roegegrill-129035p.html

http://www.amagernetshop.dk/ting_til_haven/roegegrill/gourmani_3i1_roegegrill_117_da.html

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 15-04-09 10:01

Hej Steen

> Sådan én har jeg haft og jeg har smidt den ud. Jeg var ikke imponeret.

Når man i disse dage kikker i metalskrotcontaineren på den lokale
genbrugsplads, ja så kan man se at du ikke er allene :)

--
Mvh Max