Multe
Fra : Dennis Christensen

Dato : 30-07-01 16:57

Hejsa derude

Jeg kunne godt tænke mig at fiske efter multe, men har ikke prøvet det før
eller set dem på kysten.

Hvis der er nogen som har nogle gode tips eller nogle gode sider om netop
dette fiskeri vil jeg meget gerne høre mere.

På forhånd tak

Dennis Christensen

Fra : Christian Skjærbæk

Dato : 30-07-01 18:57

Tips om multer
http://www.godtgrej.dk/stof/artikler/100401/001.html

og

http://www.sportsfiskeren.dk/sportsfiskeren/artikler/art1145.htm

og hvor kan de fanges? Det kan du se her:

http://www.netnatur.dk/bruger/side_vis.pl?site=netnatur&omraade=Netkrogen/Fi
skerapporten/Multe&state=omraade_bruger_vis

Christian

<3b658382$0$4665$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...