At bade sammen med ens unger?
Fra : Steen A Thomsen

Dato : 15-05-09 19:33

Hej gruppe.

Jeg er lidt i tvivl, men er det usundt at bade sammen med ens egne unger,
vi synes det er skønt og så spare man jo vand, de er henholdsvis 15 og 16
år begge piger.

Jeg synes det er helt normalt, men nogle i vores vennekreds siger det ikke
er ok.

Fra : Nana

Dato : 15-05-09 22:13

"Steen A Thomsen" <steen@> skrev i en meddelelse
> [...]
> år begge piger.
>
> Jeg synes det er helt normalt, men nogle i vores vennekreds siger det ikke

Når de er 15-15 år er det ved at være tid til at lade dem have deres krop i
fred. Det er pubertetspiger vit taler om. Men det plejer de selv at
sige, når den tid kommer. Syntes de selv det er ok? Og vasker i hinanden på
ryggen derude? Så ville jeg nok reagere.

Fra : Steen A Thomsen

Dato : 15-05-09 22:24

"Nana" <nana@phobiasild.dk> wrote in

> [...]
> selv at sige, når den tid kommer. Syntes de selv det er ok? Og vasker
> i hinanden på ryggen derude? Så ville jeg nok reagere.

Vi vasker da hinanden og ikke kun på ryggen, er det underligt?

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-09 22:49

On 15 May 2009 21:23:58 GMT, Steen A Thomsen wrote:

<snip persontilsvining>

Jeg vil lige gøre opmærksom på at trådstarten er fra en svindler, der
bruger andres identiteter til at svine dem til. Derfor har svindleren også
sat FUT til dk.politik, hvor jeg befinder mig (og derfor havner alle jeres
svar der). Fjolset har efterhånden svinet alle til i dk.politik, ved at
skrive sygelige indlæg i deres navne.

Svindleren kan genkendes ved at han bruger programmet Xnews/5.04.25 og
sender via news.astraweb.com.

Fra : Nana

Dato : 17-05-09 00:40

"Steen A Thomsen" <"s_a_thomsen(krølle)yahoo(prik)com"> skrev i en
meddelelse news:1nxzn8de8o6v1$.146viazwt73cy$.dlg@40tude.net...
> [...]
> skrive sygelige indlæg i deres navne.
>
> Svindleren kan genkendes ved at han bruger programmet Xnews/5.04.25 og

Pheew... Så er jeg faktisk gladere. Typisk mig at forsøge at være
konstruktiv og forklarende overfor en troll. Sorry. Håber at du får løst
problemet.

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 09:01

On Sun, 17 May 2009 01:40:17 +0200, Nana wrote:

> Pheew... Så er jeg faktisk gladere. Typisk mig at forsøge at være
> konstruktiv og forklarende overfor en troll. Sorry. Håber at du får løst
> problemet.

Bare rolig. Du er ikke den eneste det er smutet for og alle i dk.politik er
blevet opmærksom på fjolset nu. Jeg har desuden klaget til hans udbyder
(astraweb).

For øvrigt har jeg 3 døtre, som allerede fra 9-10 års-alderen, ikke ville
have nogen som helst med, når de gik i bad, ikke engang deres søstre.

Fra : Nana

Dato : 17-05-09 00:39

> Vi vasker da hinanden og ikke kun på ryggen, er det underligt?

Ja, det er det.
Altså... Jeg syntes det er over grænsen at røre ved sine døtres nøgne kroppe
i badet, mens man selv er nøgen. Det ER en intim handling, uanset dit
sikkert uskyldige motiv. Og direkte intim skal man ikke være med sin far,
men med sin eventuelle kæreste.
Ud over at det efter min mening ikke er sundt for dem, så er noget andet
hvad andre kan tro og mene. For en teenager er det ikke rart, hvis der
skulle blive stillet spørgsmål omkring den slags.

(Jeg prøver virkelig at lyde konstruktiv, men jeg vil helst gerne bare sige:
Stop med at gå i bad med dine døtre. Det er ikke godt for dem og deres
udvikling, og selvom du er deres far, så er du stadig en mand. Hvis du ikke
syntes at bad sammen er intimt, så forestil dig at de gjorde det samme med
en fremmed mand. )

Fra : N_B_DK

Dato : 17-05-09 01:54

"Nana" <nana@phobiasild.dk> wrote in message

> (Jeg prøver virkelig at lyde konstruktiv, men jeg vil helst gerne
> bare sige: Stop med at gå i bad med dine døtre.

Hvor mange gange skal du have at vide at indlægget er falsk?

Du virker ret langsomt opfattende, når du efter flere dage stadig ikke
har fattet det.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : John

Dato : 17-05-09 02:09

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor mange gange skal du have at vide at indlægget er falsk?
>
> Du virker ret langsomt opfattende, når du efter flere dage stadig ikke har
> fattet det.

Måsker er der et vist slægtsskab mellem Nana og den falske skribent?

Blot en tanke...

John

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 09:18

On Sun, 17 May 2009 03:08:56 +0200, John wrote:

> Måsker er der et vist slægtsskab mellem Nana og den falske skribent?
>
> Blot en tanke...

Næh, hun faldt bare i med begge ben, da hun ikke abonnerer på dk.politik og
svindleren startede tråden i dk.helbred med FUT til dk.politik i
trådstarten uden at skrive det.

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 09:16

On Sun, 17 May 2009 02:54:29 +0200, N_B_DK wrote:

> "Nana" <nana@phobiasild.dk> wrote in message

> Hvor mange gange skal du have at vide at indlægget er falsk?
>
> Du virker ret langsomt opfattende, når du efter flere dage stadig ikke
> har fattet det.

Det gik op for hende 54 sekunder senere, da hun læste min kommentar i
dk.helbred, hvor svindleren startede tråden.

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 10:45

"Nana" <nana@phobiasild.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, det er det.
Nej, det er det ikke - det er alene din snævertsynede moral der kommer
til udtryk her.

> Altså... Jeg syntes det er over grænsen at røre ved sine døtres nøgne
> kroppe i badet, mens man selv er nøgen.

Hvorfor dog det?

Det ER en intim handling, uanset dit
> sikkert uskyldige motiv. Og direkte intim skal man ikke være med sin
> far, men med sin eventuelle kæreste.

Så nøgenhed er for dig = sex? Primitivt.

> Ud over at det efter min mening ikke er sundt for dem,

Hvor har du belæg for det synspunkt?

så er noget andet
> hvad andre kan tro og mene. For en teenager er det ikke rart, hvis der
> skulle blive stillet spørgsmål omkring den slags.

Det er generaliserende.

> [...]
> deres udvikling, og selvom du er deres far, så er du stadig en mand.
> Hvis du ikke syntes at bad sammen er intimt, så forestil dig at de

Pladder - det lyser langt ud af dig at det for dig handler om sex - og
du mener at forholdet mellem mænd og kvinder altid er sex. Så når du fx
hører om naturister der går nøgne rundt, så er det altid i dine lumre
tanker lig med sex. Du har simpelthen sex på hjernen. Og det er netop
sådan noget der skader børnene.

I 70'erne blev der udgivet en bog der vist hed noget som "dreng, pige,
mand,kvinde" Her var der billeder af familier og venner der badede
sammen på tværs af kønnene. Da jeg i sin tid boede på kollegie, var der
fælles sauna som blev benyttet flittigt, og har var der ingen der "tog
skade" af det, selvom der også kom folk med deres børn -
skadevirkningerne er p.g.a. visse folks mere eller mindre puritanske
opfattelser af den nøgne krop.

Som det hed i en revyvise før billedpornoens frigørelse, at det var
forbudt at se billeder med mænd der med brunstig pik hev kvindernes tøj
af, men det gjorde ingenting når blot maleren hed Goya.

Og der blev gjort tykt nar af onanipatruljen der huserede på de
københavnske underjordiske toiletter for at afsløre om nogle havde "sex
med sig selv".

Pædofiliforskrækkelsen er en udløber af samme gruppe puritanere der ser
sex alle vegne. Vi skal helst være fuldkommen afsondret kønnene imellem,
kvinder og piger for sig, mænd og drenge for sig - også i familierne,
akkurat som visse religiøses opfattelser af de to køn.

Ønsket om drenge -og pigeklasser i skolen er også et forsøg på at fremme
puritanismen under dække af "pædagogiske foranstaltninger til at fremme
pigernes selvbevidsthed".

Vi skal naturligvis som voksne ikke befamle vores børn i seksuel
henseende, men der er et godt stykke fra at gå i bad med far og mor på
en naturlig måde og så at dyrke sex med samme.

Men sagen har intet med dk.politik at gøre - derfor fut.

FUT dk.familie barn, dk.snak.seksualitet

Fra : J. Nielsen

Dato : 17-05-09 13:58

On Sun, 17 May 2009 11:44:41 +0200, "Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote:

>Som det hed i en revyvise før billedpornoens frigørelse, at det var
>forbudt at se billeder med mænd der med brunstig pik hev kvindernes tøj
>af, men det gjorde ingenting når blot maleren hed Goya.

Arne, altså! Jeg skal da osse hele tiden korrigere dig.

Det var Preben Uglebjerg, der i revyvisen "Gyngerne og karrusellen" sang
linierne:

Staten gi'r gudskelov penge til kunst -
osse til bil'der af piger og af drukne mandfolk,
der med brunstigt blik river deres tøj af.
Der gør det nemlig ingenting, når bare maleren hedder Goya.

"med brunstigt *blik* river *deres* tøj af"

Det gør altså en forskel!

--

-JN-

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 14:05

"J. Nielsen" <mp274808@paul.get2net.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> der med brunstigt blik river deres tøj af.
> Der gør det nemlig ingenting, når bare maleren hedder Goya.
>
> "med brunstigt *blik* river *deres* tøj af"

Tja, i akten gør det altså ingen forskel.

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-05-09 14:18

Arne H. Wilstrup wrote:
> "J. Nielsen" <mp274808@paul.get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Tja, i akten gør det altså ingen forskel.

Din fejlhøring/huskning var garanteret også tilsigtet fra forfatterens side.
Men din version var aldrig sluppet gennem radioens censur dengang.

Per V
--
Vær god ved politiet!
http://www.new.facebook.com/ext/share.php?sid=73289081718&h=XDpTj&u=Lj8oV&ref=nf

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 14:54

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Din fejlhøring/huskning var garanteret også tilsigtet fra forfatterens
> side. Men din version var aldrig sluppet gennem radioens censur
> dengang.

Det har du sikkert ret i - jeg burde have tjekket det, men jeg regnede
med at det i sammenhængen var ligegyldig - og som du siger, så var min
fejlhøring (hukommelse) sikkert tilsigtet fra forfatterens side - men da
dette jo ikke er en sproggruppe, så er det væsentlige vel indholdet og
meningen -altså så længe alle parter er indforstået, så er der intet
galt i at bade sammen med sine børn. Det gælder også større børn -
akkurat som det sker i naturistlejre over alt i verden.

Jeg bryder mig blot ikke om den lumre stemning som Nana forsøgte at
introducere i dk.politik -hvad den i øvrigt skulle dér, aner jeg ikke.

Jeg er sikker på at hvis der er tale om overgreb på så store børn, så
vil det næppe gå helt stille af. Og i øvrigt er de fleste "sager" mellem
forældre og børn, noget der handler om små børn der ikke altid kan sige
fra. Og her kunne man måske være forarget når man taler om at forældre
bader sammen med deres mindre børn - og det er der endnu ingen der har
givet udtryk for, selvom jeg vil anse det for sandsynligt at hvis
forældrene har de tendenser, så vil det nok være nemmere at foretage
noget kriminelt her.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-05-09 21:19

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
>
> Jeg bryder mig blot ikke om den lumre stemning som Nana forsøgte at
> introducere i dk.politik -hvad den i øvrigt skulle dér, aner jeg ikke.

Uden jeg har gidet læse indlægget eller yderligere tjekke sagen, lyder det
unægtelig som Honey Pot Preben AKA Ludvig, der er på pædofiljagt.

Manden er psykisk syg - muligvis grundet misbrug i barndommen. Fakta er i
alle fald at staklen har et fuldstændig forkvaklet forhold til pædofili.

Han ser pædofile alle vegne.

Jeg har ham forøvrigt stærkt mistænkt for at være personen der skriver i
alle vi andres navne, incl nu Nanas.

--
/Frank

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 22:03

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Uden jeg har gidet læse indlægget eller yderligere tjekke sagen, lyder
> det unægtelig som Honey Pot Preben AKA Ludvig, der er på pædofiljagt.

Det kan være.

> Manden er psykisk syg - muligvis grundet misbrug i barndommen. Fakta
> er i alle fald at staklen har et fuldstændig forkvaklet forhold til
> pædofili. Han ser pædofile alle vegne.

Det tror jeg på.

> Jeg har ham forøvrigt stærkt mistænkt for at være personen der skriver
> i alle vi andres navne, incl nu Nanas.

Det har jeg ikke tjekket, men det lyder da sandsynligt - han misser blot
den del med at der er tale om så store børn at der ikke kan være tale om
egentlig pædofili - dels fordi man normalt ikke omtaler folk som
pædofile hvis de går efter børn over den kriminelle lavalder, selvom det
er "fundes Gefressen" for paphjernerne i tabloidsprøjterne (jf.
Oppenfeldt eller hvad nu venstremanden der blev dømt betinget fængsel
for kontakt med mindreårige (lige under 15 år - hvilket i øvrigt viser
hvor tåbelig den lov er med de samlebåndsafgørelser der er tale om her))

Man kan altid diskutere om unge på 15 år og derover (under 18) er børn.
Det er jo forskelligt hvad de forskellige lande mener er "børn" under
forskellige forhold: knallertkørsel, ret til at have sex med andre, at
gifte sig, at stemme, at køre bil, men det er ikke den diskussion vi
skal have her i denne omgang synes jeg.

Det ærgerlige er imidlertid at den pågældende åbenbart har et så
forkvaklet syn på nøgenhed som han/hun har at det sender et signal om at
nøgenhed er "frækt". Men er det ham Ludvig, så forstår jeg skam godt
hvorfor han skriver som han gør. Det er synd for ham.

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 22:11

On Sun, 17 May 2009 22:19:17 +0200, Frank Leegaard wrote:

> [...]
>
> Han ser pædofile alle vegne.
>
> Jeg har ham forøvrigt stærkt mistænkt for at være personen der skriver i

Næsten korrekt.

Det var knald-i-låget-Ludvig (eller hvad han nu hedder) der startede tråden
i mit navn i dk.helbred (for at svine mig til). Nana røg desværre i med
begge ben (ligesom et par andre), da hun/de ikke havde kendskab til
"Ludvig-psykopaten".

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-05-09 22:30

Steen A Thomsen" <"s_a_thomsen(krølle)yahoo(prik)com wrote:

> [...]
> tråden i mit navn i dk.helbred (for at svine mig til). Nana røg
> desværre i med begge ben (ligesom et par andre), da hun/de ikke havde

Lige nu gør han sig mest som "Johnny Andersen"

Jeg tjekker dog lige indlæg fra samme Johnny inden jeg læser om det er den
ægte eller wannabee´en.

For der er jo tale om en stakkels wannabee der så gerne vil have en normal
psyke og adfærd.

Derfor prøver han jo på at stjæle vi andres navn og omdømme.

--
/Frank

Fra : Johnny Andersen

Dato : 17-05-09 22:19

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in

Du er IT-Pro!? først anbefaler du backup på C: og nu kan du ikke finde ud
af at tjekke en IP: http://news.frostbyte.dk/author/115396

Det står sløjt til.

> [...]
> pædofili.
>
> Han ser pædofile alle vegne.
>
> Jeg har ham forøvrigt stærkt mistænkt for at være personen der skriver

Nu var der ingen der snakkede om pædofili, så hvordan kom du lige i tanke
om den vinkel?

Fra : N_B_DK

Dato : 18-05-09 06:27

"Johnny Andersen" <johnny@frank.sameshit> wrote in message
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in
>
> Du er IT-Pro!? først anbefaler du backup på C: og nu kan du ikke
> [...]

Ja det er tophumor, IT pro min bare røv.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Johnny Andersen (C)

Dato : 18-05-09 09:11

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in news:4a10f1c2$0$90272$14726298
@news.sunsite.dk:

> "Johnny Andersen" <johnny@frank.sameshit> wrote in message

> Ja det er tophumor, IT pro min bare røv.

Det må man sige, som clon har jeg et nemt offer i den stakkel.

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-09 06:57

> [...]
> selv at sige, når den tid kommer. Syntes de selv det er ok? Og vasker
> i hinanden på ryggen derude? Så ville jeg nok reagere.

Det er fuldkommen ligegyldigt - hvis alle finder det i orden i familien,
så er det vel i orden. Finske familier går da også i sauna sammen,
selvom de er af to køn. Kun hvis det er venner og gæster, går man i
sauna hver for sig som køn.

Det handler om vaner og i det hele taget forholdene til hinanden om hvad
man finder naturligt og hvad man finder unaturligt.

De fleste unge drenge og piger er ofte blufærdige på det tidspunkt, så
det giver sig af sig selv, men i familier hvor man fx er vant til at se
hinanden uden tøj (fx familier der dyrker naturisme) er der ingen
problemer. At vaske hinanden på ryggen kan jeg ikke se det store problem
i. Hvis du ville reagere, så må det vel være fordi du har "lumre" tanker
om hvad der egentlig sker - du kunne jo bare selv deltage, så ville det
være løst.

Jeg er her enig med Simon Spies -der skulle være skat på forargelse -
men det er vist OT i denne gruppe (ikke skatten, men spørgsmålet)

Fra : Ivannof

Dato : 16-05-09 14:44

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det handler om vaner og i det hele taget forholdene til hinanden om hvad
> man finder naturligt og hvad man finder unaturligt.

Enig. Nogle finder det naturligt at kvinder går i burka og andre finder det
naturligt at bade topløs på stranden.

Det er et spørgsmål om hvad man synes er naturligt for én selv OG for dem
man er sammen med.

Hilsen Ivan

Fra : *@ '

Dato : 16-05-09 08:54

On Fri, 15 May 2009 23:12:38 +0200, "Nana" <nana@phobiasild.dk> wrote:

> [...]
>sige, når den tid kommer. Syntes de selv det er ok? Og vasker i hinanden på
>ryggen derude? Så ville jeg nok reagere.

hvorfor?

forarger dit øje dig, da riv øjet ud

sagde ham der kunne gå på vand

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-09 23:03

On 15 May 2009 18:32:46 GMT, Steen A Thomsen wrote:

<snip fake indlæg>

Klage afsendt til udbyder.

Fra : Hans Jensen

Dato : 26-05-09 23:07

Hvis nu folk holdt op med at bruge deres egne navne og istedet pseudonymer
som de jævnligt skiftede havde vi ikek problemet. Så var det nemlig ikke
muligt at udgive sig for andre. Hvad skal man forresten med personnavne på
internettet ? Jeg er ikke interesseret i hvem det er der skriver hvilket.
Jeg tager stilling til indholdet og er fløjtende ligeglad med hvem personen
er. Vi er jo for hulen da i Cyberspace :)

Fra : CC

Dato : 26-05-09 23:22

"Hans Jensen" skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg tager stilling til indholdet og er fløjtende ligeglad med hvem
> personen er. Vi er jo for hulen da i Cyberspace :)
Er Hans Jensen en pseudonym ?

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-09 20:12

Steen A Thomsen wrote:
> [...]
> henholdsvis 15 og 16 år begge piger.
>
> Jeg synes det er helt normalt, men nogle i vores vennekreds siger det

Jeg kan ikke se det store problem fra den voksnes synsvinkel. Dog kunne jeg
absolut ikke forstille mig at min datter (pga sin egen blufærdighed) stiller
sig nøgen foran mig når hun bli'r 15-16 år.

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-09 20:51

On Fri, 15 May 2009 21:12:07 +0200, Trekroner wrote:

> Jeg kan ikke se det store problem fra den voksnes synsvinkel. Dog kunne jeg
> absolut ikke forstille mig at min datter (pga sin egen blufærdighed) stiller
> sig nøgen foran mig når hun bli'r 15-16 år.

Indlægget stammer fra en svindler, som bruger alle andres id for at
provokere. Staklen er sikkert en sølle eksistens med potensproblemer, som
får "jern" på ved at udgive sig for andre.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-05-09 21:18

"Steen A Thomsen" <"s_a_thomsen(krølle)yahoo(prik)com"> wrote in
message news:mcygq4l5ilfx.1bvgvngj5bidp$.dlg@40tude.net
> Indlægget stammer fra en svindler, som bruger alle andres id for at
> provokere. Staklen er sikkert en sølle eksistens med potensproblemer,
> som får "jern" på ved at udgive sig for andre.

Han er en skovl uden lige.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 15-05-09 20:24

> [...]
> år begge piger.
>
> Jeg synes det er helt normalt, men nogle i vores vennekreds siger det ikke

Hvis pigerne har det ok, så er det ok - forudsætningen er naturligvis at I
bare bader og du ikke tænker på dem som andet end to små piger, der er i
bad. Tænker du andet, så drop baderiet.

Mvh Maria

Fra : Sabina H.

Dato : 15-05-09 22:08

"Steen A Thomsen" <steen@> wrote in message
> [...]
> år begge piger.
>
> Jeg synes det er helt normalt, men nogle i vores vennekreds siger det ikke

det er nok relativt - men personligt ville jeg nok også betakke mig for at
bade sammen med min 15 årige søn...
han er i princippet skide ligeglad, og ikke det mindste blufærdig, men et
sted bør man sætte grænsen også for sig selv...

men helt ærligt, hvis man hører om en fuldvoksen mand, der går i bad sammen
med sine to døtre, på henholdsvis 15 og 16, og intet kendte til familien, så
ville man jo nok tænke sit.... måske det er på tide at sætte en streg i
sandet, og erkende at dine små piger, ikke længere er små piger, men unge
kvinder....

--
Knus,
Sabina

Fra : Bo Warming

Dato : 16-05-09 02:37

"Sabina H." <sabina@mandezonen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> familien, så ville man jo nok tænke sit.... måske det er på tide at sætte
> en streg i sandet, og erkende at dine små piger, ikke længere er små

Lad familier sætte streger SOM DE VIL

Piger på 15 og 16 kan flytte hjemmefra hvis de har så svinsk en
tankegang at de ikke godtager en fars sparsommelighed og genbrugsmentaliet
mht badevand

Det rager ikke Stat&Sabine

Staten skla stoppe autonom og muslim forbrydere og ikke spilde resourcer på
internt privatliv

Vor tåbelige udenrigsminister blander sig i om russere ka li bøsseoptog.
Det er dybt uetisk svineri at han a la Sabine ikke gør hvad vedkommmer
ham , at gavne danske forhold

Fra : *@ '

Dato : 16-05-09 09:01

On Fri, 15 May 2009 23:08:20 +0200, "Sabina H." <sabina@mandezonen.dk>
wrote:

>men helt ærligt, hvis man hører om en fuldvoksen mand, der går i bad sammen
>med sine to døtre, på henholdsvis 15 og 16, og intet kendte til familien, så
>ville man jo nok tænke sit..

hvem er man

hvad ville du tænke om sådan en oplysning?

>.. måske det er på tide at sætte en streg i
>sandet, og erkende at dine små piger, ikke længere er små piger, men unge
>kvinder....

at tage tøjet af når man vasker sig er da fornuftigt, og det er da
bare lækkert af have en anden til at sæbe sig ind på ryggen

hvis nogen har problemer med noget så naturligt som en nøgen
menneskekrop bør de se indad i stedet for udad

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/