Voksenble og udslet?
Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 23:32

Hej gruBBe!

Jeg er en voksen mand, som er afhængig af de voksenbleer som man får fra
kommunen, jeg har fået et volsomt udslet på begge balder og undersiden af
pungen er helt rød og hævet :(.

Nogen forslag til hvad jeg kan gøre, har prøvet pudder og kartoffelmel, men
det er ikke nok, det største problem, er at jeg fremstår ukonsentreret og
knotten, da det kløer og svider som bare pokker.

Ser frem til gode råd.

--
/Frank

Fra : Johnny Andersen

Dato : 13-05-09 05:47

Frank Leegaard <frank@leegaard.invalid> wrote in

> [...]
> kartoffelmel, men det er ikke nok, det største problem, er at jeg
> fremstår ukonsentreret og knotten, da det kløer og svider som bare

Jamen Frank dog, er det derfor du er så gnaven?

/Johnny