Briller
Fra : bosol

Dato : 02-05-09 11:20

Jeg har briller på altid med glidende overgang til læse PC og køre
bil, indbygget solbriller også, kun når jeg er i svømmehal/strandbad
kan jeg undvære. Jeg har en bygningsfejl som en øjenlæge har testet.
En bekendt siger det er spild af penge, han nøjes med Netto's har
afprøvet ind køb. Jeg svarede du kan ikke vide om du har en
bygningsfejl, når du aldrig har været til øjenlæge og med Netto-
briller kan du ødelægge dit syn totalt ad åre. Han ser meget dårlig
kører bil uden briller og kan ikke læse skiltene, og når han i
supermarked skal købe vin med Netto's briller på, vælger han altid en
sød rødvin, fremfor en Dry og kommer tit hjem med noget han alligevel
ikke vidste hvad var
Hvad vi I råde ham til ?

Fra : Ivar

Dato : 03-05-09 22:12

bosol skrev:

> Hvad vi I råde ham til ?

Starte med at gå til en optiker.

Ivar Magnusson

Fra : Hans

Dato : 10-05-09 03:39

On 3 Maj, 23:12, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote:

> Starte med at gå til en optiker.
>
> Ivar Magnusson

man kan vælge helt at lade være med at bruge briller. Gjorde jeg i 30
år hvor synet ikke forværedes. Da jeg så fornyligt anskaffede mig
briller med korrektion for bygningsfejl oplevede jeg en væsentlig
forringelse af synet når brillerne ikke var i brug. Briller gør øjnene
dovne. Skal lige siges jeg kun har -1.5 og -2 i synsnedsættelse. Ved
større synsnedsættelse kan briller selvfølgelig tit ikke undværes.
Briller er ikke ubetinget et gode. Forkert udførte briller (f.eks.
standard briller der ikek tager hensyn til bygningsfejl og forskelle
på synet på de to øjne vil ganske rigtigt gøre synet meget dårligere
på sigt. Så hellere helt undvære briller!)

Fra : Ivar

Dato : 10-05-09 10:55

Hans skrev:

> Så hellere helt undvære briller

Med så kraftig en synsnedsættelse, må vi håbe, at du ikke kører bil.

Ivar Magnusson

Fra : Rado

Dato : 18-05-09 15:37

On Sun, 10 May 2009 02:39:12 -0700 (PDT), Hans <afdeling28@gmail.com>
wrote:

> [...]
>briller med korrektion for bygningsfejl oplevede jeg en væsentlig
>forringelse af synet når brillerne ikke var i brug. Briller gør øjnene

Korrekt - øjnene tilpasser sig brillerne i stedet for at prøve at
korrigere sig selv henimod normalt syn.

Iøvrigt findes der alternative metoder der kan normalisere synet,
mange har fået bedre syn eller helt smidt brillerne ved at bruge dem.
Nogle eksempler:

D.A. (USA) 10 March 2009

I went to the optometrist today. My left eye is 1.5 diopters stronger
and right eye is 1 diopter stronger than the last time I was checked.
(The doctor seemed a bit chagrined.. he doesn't truly believe that
myopia can be reversed!) The pain and stiffness in my back is markedly
better. I worked 16 hours on Sunday and not once did I feel a twinge.
My movements are more fluid. I feel happy and light and energized!

N.B. (France) 30 December 2007

Before the class, nearsighted with astigmatism, 2 / 2.5. Migraines.
After the class, perfect vision! No headache! ...and other things
improved.

C. L. - London - February 2, 2006

I had an eye examination a few days ago. The left has improved from
-3.75 to -2.5, and the right from -6.5 to -4.5. The astigmatism is
gone from both eyes.

A. P. - London - November 29, 2005

I am already seeing more clearly. I was slightly farsighted before
the course and that has gone....

D. K. - London - February 13, 2005

I did your recent Intensive in Switzerland with Jude .... Eyesight was
one of my 'things'. I had my eyes tested 2 days after my return and,
guess what ....... I needed weaker lenses, the optician was reluctant
to admit that my eyesight had IMPROVED!!!

H - Copenhagen - February 11, 2005

The day after the healing I was able to change glasses from 4.25 to
1.50. The inflammation in my gums dissapeard on the way home from the
healing. My dentist wouldn´t believe her own eyes. My lower back
sometimes hurts a little but it dissapears again. My ulcer has
dissapeared - I can eat what I want.

flere her:

http://www.healer.ch/success.html

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda