Diabetes (kys)
Fra : Ukendt

Dato : 30-04-09 21:49

Ja undskyld jeg spørger om noget åndsvagt sikkert, men sker der noget ved at
tungekysse en pige med diabetes? Det smitter ikke eller noget, vel?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-04-09 22:21

Søren P. skrev:
> Ja undskyld jeg spørger om noget åndsvagt sikkert, men sker der noget ved at
> tungekysse en pige med diabetes? Det smitter ikke eller noget, vel?

Diabetes smitter ikke.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : Steen Suder

Dato : 02-05-09 09:46

Kim Ludvigsen skrev:

> Diabetes smitter ikke.

Men de dårlige vaner, der kan føre til diabetes gør

--
Steen Suder

Fra : TS

Dato : 06-05-09 09:15

"Søren P." <nejtak> skrev i en meddelelse
> Ja undskyld jeg spørger om noget åndsvagt sikkert, men sker der noget ved
> at tungekysse en pige med diabetes? Det smitter ikke eller noget, vel?

Så skal hun godt nok være meget sød

Fra : Jørgen

Dato : 06-05-09 09:27

Søren P. skrev:
> Ja undskyld jeg spørger om noget åndsvagt sikkert, men sker der noget ved at
> tungekysse en pige med diabetes? Det smitter ikke eller noget, vel?

Du skal passe meget på, det har det her med at blive vanedannende olalala

fra
Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-09 13:09

Jørgen wrote:
> Du skal passe meget på, det har det her med at blive vanedannende
> olalala

Diabetes eller kys?

Fra : Jørgen

Dato : 06-05-09 17:21

Søren P. skrev:

> Diabetes eller kys?

jada

fra
Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-09 23:09

Jørgen wrote:
> jada

Tosse

Fra : Jørgen

Dato : 07-05-09 07:50

Stone skrev:

> Tosse

Vi siger tak, til vores site Master - Hr. Kæp (Kæppen mellem heller:)),
denne side bliver et hit, til folk som forstår go humor - eller....folk
som ingen humor har.

fra
Jørgen