Garmin 525S
Fra : Jan R Jensen

Dato : 17-05-09 12:06

Har lige købt en sådan, mangler et 'mangepolet' stik så jeg kan sætte
den til 12V hjemme. Garmin skal have Kr. 299,- for et ekstra kabel, og
det eneste jeg ar brug for er stikket som jeg så kan lodde et par
ledninger på. Nogen der har fundet sådan et? Finder ikke nogen
umiddelbare hits på Google...

Venlig hilsen
Jan R Jensen

Fra : Lars Kristensen

Dato : 17-05-09 15:05

Jan R Jensen wrote:
> [...]
> det eneste jeg ar brug for er stikket som jeg så kan lodde et par
> ledninger på. Nogen der har fundet sådan et? Finder ikke nogen

Der findes nærmest uendeligt mange flerpolede stik. Snup et billede af
giraffen og vi kan måske hjælpe dig.

- Lars

Fra : Preben Andersen

Dato : 17-05-09 16:59

"Jan R Jensen" <nospam@nospam.nospam> skrev i meddelelsen
> [...]
> eneste jeg ar brug for er stikket som jeg så kan lodde et par ledninger
> på. Nogen der har fundet sådan et? Finder ikke nogen umiddelbare hits på

Hvis det er sådan en fyr her:
http://pinouts.ru/GPS/garmin_7pin_pinout.shtml
Så har jeg et komplet, ubrugt kabel liggende. Det kan du få til halv pris,
kr. 150,-, så betaler jeg porto, men hvis du kun har brug for strøm, så kan
du vel lave noget selv, pin 1 er plus og pin 2 er minus.
--
mvh/Preben

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 17-05-09 17:20

Det er det ikke. 525 bruger det store 18 polet stik Det er pin 15 og 18 der
er til 12 volt.

Bjarke

--
Afsendt fra båden:
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Jan R Jensen

Dato : 18-05-09 06:53

Bjarke@Escape wrote:

> Det er det ikke. 525 bruger det store 18 polet stik Det er pin 15 og 18 der
> er til 12 volt.
>
> Bjarke

Det er nu 19 polet, og det er pin 13 og 8 der er henholdsvis + og -.

--
MVH Jan

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 18-05-09 21:59

Sorry. Du har ret. jeg troede den kørte med samme stik som 2xx serien.

Bjarke

Fra : blueocean

Dato : 18-05-09 05:51

On 18 Maj, 07:52, Jan R Jensen <nos...@nospam.nospam> wrote:

> Det er nu 19 polet, og det er pin 13 og 8 der er henholdsvis + og -.
>
> --
> MVH Jan

kan i blive enige ......)

Fra : Steffen Skov

Dato : 18-05-09 14:42

Hej
Kan der ikke findes noget her:
http://www8.garmin.com/products/manual.jsp?product=010-00610-00
Det må vel være noget nær samme stik 520 og 525 bruger.
Hilsen Steffen