TV kabel i hulkehlen?
Fra : sailor99

Dato : 28-04-09 22:57

Jeg skal have trukket et tv kabel og regnede med at bore huller, trække snor
osv., men en klubkammerat foreslog at gøre som han - lægge kablet ind i
hulkehlen. Han har aldrig haft problemer, meeen jeg har det lidt svært med
den idé.

Hvad siger I? Erfaringer?

Mvh.
Georg

Fra : Poul Bak

Dato : 29-04-09 13:23

Jeg har både kablet til vind og lanterne limet fast i hulkehlen, vind sensor
i 10år og lanterne i 3 år uden problemer.
Kræver dog at du har en dyb og bred hulkehlen.

MVH

Poul Bak

Fra : Flemming N

Dato : 29-04-09 13:40

På nogle Selden master er der i hulkehl plads til kabler. Kablet holdes på
plads ved hjælp af nogle skumgummi stykker.
/Flemming N

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-09 17:05

Ja, sådan er det på min. Enig i at det er mærkeligt, men jeg har ingen
problemere haft med det.

Bjarke

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige