Ny MMSI i Shipmate RS8300
Fra : Kim Bøndergaard

Dato : 28-04-09 21:55

Min "brugte" VHF (Shipmate RS8300) tillader (som vel de fleste andre
VHF'er) kun at MMSI indtastes en gang. Nu hvor jeg langt om længe lovligt
kan bruge VHF'en vil jeg gerne have mit eget nummer ind.

Er der en venlig sjæl som ved hvordan det gøres. Det vil undre mig meget
hvis der ikke findes en hemmelig taske kombination der kan åbne for den
mulighed

/Kim

Fra : Henrik K

Dato : 29-04-09 06:56

> Er der en venlig sjæl som ved hvordan det gøres. Det vil undre mig meget
> hvis der ikke findes en hemmelig taske kombination der kan åbne for den
> mulighed

Jeg har undersøgt dette, og er ikke stødt på noget SW der kan hentes
til at udføre denne operation. På eBay var der en der tilbød at gøre
det for EUR 65,- men det kan ikke svare sig ift at skulle sende
radione dertil. Har du undersøgt hvad Navico tager for det?

Mvh
Henrik