Fed tur søndag...
Fra : Ukendt

Dato : 28-04-09 06:26

Det var da godt nok en dejlig tur vi lige fik søndag.
Dem vil vi godt have lidt flere af tak.

Fuldstændig vindstille om formiddagen - og så 8 m/s til at sejle hjem på.

http://www.youtube.com/watch?v=3OQX7xGEb9A

Mvh
Allan

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-09 08:58

> [...]
> Dem vil vi godt have lidt flere af tak.
> Fuldstændig vindstille om formiddagen - og så 8 m/s til at sejle hjem på.

Fin video. Vi andre lå og sejlede rundt 20 nm vest for jer. Se
http://www.youtube.com/watch?v=AOLrGzNiw-k

Sådan skal søndag bruges... På vandet

/karsten
--
Nacra 6 til salg

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-09 18:44

> Fin video. Vi andre lå og sejlede rundt 20 nm vest for jer. Se
> http://www.youtube.com/watch?v=AOLrGzNiw-k
>
> Sådan skal søndag bruges... På vandet

Det ser dælme sjovt ud...
Har altid godt kunnet tænke mig at prøve en kat - men har aldrig fået
muligheden.
Nu skal jeg snart hente min Wayfarer... yeah! :)

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-09 20:59

> Det ser dælme sjovt ud...
> Har altid godt kunnet tænke mig at prøve en kat - men har aldrig fået
> muligheden.
> Nu skal jeg snart hente min Wayfarer... yeah! :)

Du kan da bare komme en tur over til Als og få en tur. Kommer i øvrigt til
Svendborg, nærmere Rantzausminde, engang i løbet af sommeren på en
langstrækningstur. Planlagt er 3 dage og 180-200 nm.

/karsten