En afbrændt Schnabel
Fra : Rene Joergensen

Dato : 19-05-09 21:07

Hejsa,

For en tre års tid siden brændte min regulator/ensretter af og jeg købte en ny
fra ES Elektro.

Nu lader min MC ikke igen og jeg har ligesom sidst fejlsøgt, bla. med hjælp fra
indlæggene som Gruby og jeg udvekslede sidst.

Alt peger mod at regulatoren er defekt.

Er det helt utænkeligt, man hører jo fra alle at de ikke kan gå i stykker.

Pt. er min plan at tage den med forbi Schnabel imorgen og høre om han kan måle
om den er defekt.

--
-René

Fra : Steen Gruby

Dato : 19-05-09 21:15

On 19 May 2009 20:07:01 GMT, Rene Joergensen <nospam@fzr.dk> wrote:

Hej Rene.

>Er det helt utænkeligt, man hører jo fra alle at de ikke kan gå i stykker.

Al elektronik kan brænde af, men det er første gang jeg hører om en
Schnabel der ikke vil mere.

>Pt. er min plan at tage den med forbi Schnabel imorgen og høre om han kan måle
>om den er defekt.

God ide hvis du bor således at du blot kan "falde" forbi.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Rene Joergensen

Dato : 19-05-09 21:20

Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke> wrote:

> Al elektronik kan brænde af, men det er første gang jeg hører om en
> Schnabel der ikke vil mere.

Det er også muligt at det er noget andet, men på nuværende tidspunkt kan jeg
ikke se hvad det skulle være.

> God ide hvis du bor således at du blot kan "falde" forbi.

Jeg arbejder således at jeg lige kan falde forbi. Bor i 4683, men arbejder i
2300

Er den defekt kan det jo være at han også gerne vil se den. Hvis det er noget
der sjældent sker :)

--
-René

Fra : Steen Gruby

Dato : 19-05-09 21:25

On 19 May 2009 20:20:25 GMT, Rene Joergensen <nospam@fzr.dk> wrote:

Hej Rene.

>Er den defekt kan det jo være at han også gerne vil se den. Hvis det er noget
>der sjældent sker :)

Det tror jeg på ,-)

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Flemming Disc

Dato : 21-05-09 21:59

"Rene Joergensen" <nospam@fzr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Alt peger mod at regulatoren er defekt.
>
> Er det helt utænkeligt, man hører jo fra alle at de ikke kan gå i stykker.

Jeg har mont Schnabel regulatore i over 20 år, køre selv med en der er ca så
gammel,og har aldrig set en der er stået af, men alt kan gå i stykker.
Så det kan en Schnabel hel sikkert også, den kan have haft et svagt punkt
eller der kan have være nogle svage forbindelser på dit ledningsnet, der har
stresset den, så den er gået død.
Vil meget gerne høre hvad Erik's dom er, så vend tilbage.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc