Første køretime på landevej
Fra : Jan Nielsen

Dato : 19-05-09 19:31

Hejsa

Så har jeg haft min første time på landevejen.

Kan sgu ligesågodt sætte MT-03éren til salg, MC kørsel er noget
opreklameret l... NOOOOOOOTTTTTT

Hold da k... det er en fed fornemmelse, men svært at holde farten nede.

Jan

Fra : Jespr

Dato : 19-05-09 15:43

On 19 Maj, 20:30, Jan Nielsen <j...@minibio.dk> wrote:
> [...]
> opreklameret l... NOOOOOOOTTTTTT
>
> Hold da k... det er en fed fornemmelse, men svært at holde farten nede.

Jamen, så held og lykke og vær bare sikker på at styre lysten. Det går
galt lidt for tit i dette forår, synes jeg.
Også her igen: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/05/19/222922.htm?rss=true

/Jesper

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 20-05-09 17:04

lol - nice!
med et par gode dæk, så swinger det!

Fra : Ralph Køster

Dato : 21-05-09 09:48

Ikke hvis det er traktordæk.....

Fra : Bo Nielsen

Dato : 25-05-09 07:06

Jan Nielsen skrev:
> [...]
> opreklameret l... NOOOOOOOTTTTTT
>
> Hold da k... det er en fed fornemmelse, men svært at holde farten nede.

Hehe troede sgu lige du var blevet skræmt eller noget i den stil

Mht. farten minder det mig om dengang jeg tog første tur ud af
kravlegården.

Tog kortet på GS450 med farten angivet i både mph og km/t på skiven. De
første 4-5 km var på snoet skovvej, og jeg huskede undervisers ord om,
at jeg skulle udnytte maskinens accelerationsressourcer optimalt. Jeg
synes godt nok 80 km/t føltes _noget_ hurtigere på mc end i bil og ku
ikke rigtig forstå, at han ikke fulgte med i BMW'en, indtil han i min
øresnegl tørt spurgte om, jeg mon holdt øje med den inderste eller
yderste skala på speedometeret?!? Jeg var åbenbart ikke den første

Fik lidt af et chok, da jeg flyttede blikket til den inderste skala og
kunne konstatere jeg kørte mere end 130 km/t på en vej der
_absolut_ikke_ var egnet til formålet! ;-D

Fortsat god fornøjelse og held og lykke med kørekortet

ScooterBo