Kan du gætte hvad det er
Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 01:29

Ja efter et motor havari til Mosten Spring Race , skulle Skrue Suki jo have
en del nye stumper indenbords , som plejestænger osv , men 2-3 følgeskader
fik den også under rep, som et hul i en køler , en benzinpumpe af de store
brænde også af , på en eller anden måde (Kortslutning) = lige nogle tusinde
oven i hatten jeg ikke lige have regnet med + 300km kørsel dagen før 1 afd
af DM Grrrrrrrrrr
Nå det blev til en forsigtig 402 m - den skulle jo lige køres til , den gik
fornuftig , så næste løb og olietjek osv blev også lige lavet , men efter
300 m sagde det BUM og ankert blev kastet ,
Disse stumper blev fundet på banen bagefter , og kuglepennen er gættet ,men
hvad er resten , og der er sikkert også nogen stumper som er sat i kredsløb
om jorden

PE , som nok skal ud og lede efter en ny motor som skal være Turbo køreklar
næste weekend så kender du lige en der har en GSXR 1000 K3 K4 til at stå så
lad mig høre

www.kvikteam.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 01:30

Og billede linket som man altid glemmer

http://www.facebook.com/home.php#/photo.php?pid=30408671&id=1338278198&ref=mf

Fra : Peter Christiansen

Dato : 17-05-09 01:36

PE wrote:
> Og billede linket som man altid glemmer
>

> http://www.facebook.com/home.php#/photo.php?pid=30408671&id=1338278198&ref=mf

Lidt svært at se billedet når ikke man har en fjæsbog profil.

Har du mulighed for at ligge billedet andre steder ?

mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 01:56

> Lidt svært at se billedet når ikke man har en fjæsbog profil.
>
> Har du mulighed for at ligge billedet andre steder ?
>
> mvh
> Peter

Kan man se det her ?

http://www.motorcykelforum.dk/forum/showthread.php?p=21041#post21041

PE

Fra : Grunnet

Dato : 17-05-09 08:01

"PE" <x112kvik4u (a) dotcomprik. DK> skrev i meddelelsen

> Kan man se det her ?
>

> http://www.motorcykelforum.dk/forum/showthread.php?p=21041#post21041
>

> PE

Jeg kan hverken se dem på motorcykelforum eller på Facebook hvor jeg har en
profil.
Måske jeg gør noget forkert ?

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : VMX

Dato : 17-05-09 09:06

Haha

oprettede en fjolleprofil på facelook ( eller hvad det nu hedder )
bare for at se billedet, og hvad sker der ?
Ik en sk*d .... linket virker ikke

Hvad bruger man facetook til ? Er det en slags mødested for ensomme links ?

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-05-09 06:41

PE skrev:
> Og billede linket som man altid glemmer
>

> http://www.facebook.com/home.php#/photo.php?pid=30408671&id=1338278198&ref=mf

Det skulle vel ikke være et stykke låseblik - samt lidt motorblok, efter
sprængt kæde, og smadret udgangsleje?

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 10:59

Tja jeg kan se sådan et øje hvorpå der har sat et stempel , stikke ud under
udstødningen , og under indsprøjt på bagsiden er der også et hul , det er
sikkert en vindtunnel Suki har opfundet ;)

PE.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-05-09 12:04

PE skrev:
> Tja jeg kan se sådan et øje hvorpå der har sat et stempel , stikke ud under
> udstødningen , og under indsprøjt på bagsiden er der også et hul , det er
> sikkert en vindtunnel Suki har opfundet ;)

Woopti

Nu er det vel ikke Hr. Emborg der har haft _for_ travlt med at lave
motor til at udvise den fornødne omhu?

Naarjjj arjj ...ej

Helt nyt hjerte lyder det unægteligt til...

På med vanten - har du et hjerte at transplantere?

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 12:28

Jeg kan ikke sige hvor det er gået gal henne endnu , men det ser ud til at
Krydspinden er rykket ud af stemplet ???

Så et eller andet er gået hel galt , men hvad ved jeg ikke , men efter rep
manglede jeg en 8 mm top , Hmmmm håber godt nok ikke , og jeg blev først
færdig med rep kl 03 om natten så alt er muligt

Nej der skal ny motor til 112 % sikkert

PE

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 17:03

Knækket plejestang , som har kørt med rundt , og ødelagt alt det dyre selv
min backcuttet gearkasse er færdig , sådan noget P..
Det var sku det eneste jeg håbede på overlevede , så ny motor skal laves
helt forfra , dvs indkøb af motor adskildelse og alt skal speciel laves

Nå hvad faen har 23 års bryllupsdag idag :)

PE