Stator til Suzuki GZ250 Marauder ...
Fra : Ukendt

Dato : 16-05-09 14:51

Hej
Min Suzuki GZ250 Maraudor gik i stykker for nogen uger siden. Jeg fik den
bragt på værksted.

De sagde, at det er statoren, der er gået i stykker. En ny skulle koste godt
totusind kroner og der skulle være to ugers leveringstid.

Nu er tiden gået, og jeg har fået at vide, at det desværre varer tre uger
mere fordi delen skal fremstilles i Japan. Så det varer i alt fem uger at få
den hjem.

Det lyder lidt mærkeligt i mine ører...

Er der nogen af jer, der har erfaring med en tilsvarende reparation?

Venlg hilsen
Lars

Fra : Flemming Disc

Dato : 17-05-09 00:04

skrev i en meddelelse
> [...]

Hej Lars.

Jeg har fundet en orginalpris på en stator til din cykel, som jeg skulle
have for den, til 4365 kr.

Så prise virker bestemt god, vedr tid på ny kan jeg lige se nu.

Men der findes en uorginal, som kan købes for $140, se link her:

http://www.regulatorrectifier.com/catalog/p17371/1999-2007-Suzuki-GZ250-Stator/product_info.html?osCsid=acc67a9746289517d2e03c53ee3f94ae

Venlig hilsen

Flemming Disc

www.discteknik.dk

PS. du er velkommen til at vende tilbage, hvis du har flere sp.