Bukser til mand med "dunk"
Fra : Jan Nielsen

Dato : 16-05-09 13:07

Hej gruppe

Jeg har fejlkøbt mit første sæt MC tøj, især bukserne er noget l...
jeg kan ikke have maven i dem, og benlængden er for lang.

Er jeg virkelig alene om dette problem, at have lyst til at køre MC, og have
en del ekstra kilo omkring maven?

Hvilket tøjmærke kan anbefales, helst tekstil, men er ikke bleg for en læder
heldragt eller delt dragt, og findes der ligefrem modeller til os tykke
drenge?

Mvh
Jan

Nu med MT-03 men stadig uden kørekort

Fra : knud aagaard

Dato : 16-05-09 14:33

Hej

Jan Nielsen skrev:
> Hej gruppe
> Hvilket tøjmærke kan anbefales, helst tekstil, men er ikke bleg for en
> læder heldragt eller delt dragt, og findes der ligefrem modeller til os
> tykke drenge?
Halvarssons har modeller der er lidt korte og brede i det.
--
Hilsen
Knud Aagaard

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 16-05-09 15:02

"Jan Nielsen" <jan@minibio.dk> skrev i en meddelelse
newsqdndXAPavoMZPXnZ2dnUVZ8i6dnZ2d@giganews.com...
> [...]
>
> Hvilket tøjmærke kan anbefales, helst tekstil, men er ikke bleg for
> en læder heldragt eller delt dragt, og findes der ligefrem modeller

Rukka har modeller med livvidde og korte ben , bruger selv en 58'er
med korte ben

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-05-09 15:32

> Hvilket tøjmærke kan anbefales, helst tekstil,

er selv en stor dreng, og Rukka virker til mig.

Thomas Jensen
Yamaha FZS600 1998
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Jim Andersen

Dato : 18-05-09 10:13

Jan Nielsen wrote:
> Er jeg virkelig alene om dette problem, at have lyst til at køre MC,
> og have en del ekstra kilo omkring maven?

> [...]

Ja. Alle vi andre er slanke, høje, veltrænede og har fuld hårpragt.
Med dit udseende får du aldrig et MC-kørekort. Vi vil simpelthen ikke have
sænket niveauet i klubben.

/jim

begin 666 smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&ID%+Y#
#`0`[
`
end

Fra : Jan Nielsen

Dato : 18-05-09 20:59

Jim Andersen skrev:

> Ja. Alle vi andre er slanke, høje, veltrænede og har fuld hårpragt.
> Med dit udseende får du aldrig et MC-kørekort. Vi vil simpelthen ikke have
> sænket niveauet i klubben.
>

> /jim

Pis...jeg vidste det, jeg dropper ud med det samme

Jan

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 18-05-09 20:47

> [...]
>
> Hvilket tøjmærke kan anbefales, helst tekstil, men er ikke bleg for en
> læder heldragt eller delt dragt, og findes der ligefrem modeller til os

Aagesens har fået noget i store størrelser - http://www.aagesen.dk/news.asp
Masi i Holbæk har noget IXS i store størrelser
ellers er der Hamburg www.bfa-hamburg.de De har alle ixs størrelser i
butikken.

Jeg har handlet jakke i hamborg efter at ha' givet op her i landet

mvh
Bendt