Inderste bagskærm!
Fra : Henrik

Dato : 15-05-09 08:50

Hej Alle.

Jeg ser på en del af de hurtige cykler, er der ligesom en ekstra inderskærm,
der sider helt tæt på hjulet.

Hvad er formålet? Eller er det bare for at se cool ud (det gør det jo!).

Hilsen Henrik

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-05-09 09:10

Henrik wrote:
> [...]
> inderskærm, der sider helt tæt på hjulet.
>
> Hvad er formålet? Eller er det bare for at se cool ud (det gør det jo!).

Coolness, og sidegevinsten at bagdæmperen og andre ædle dele er
beskyttet mod stenslag og vandspuling.

--
vh
Torben

Fra : Henrik

Dato : 15-05-09 09:26

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message

> Coolness, og sidegevinsten at bagdæmperen og andre ædle dele er beskyttet
> mod stenslag og vandspuling.

Se det var jo nogle gode undskyldninger for at style lidt... Hvad kalder man
sådan en fætter?

Hilsen Henrik

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-05-09 09:58

Henrik wrote:

> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message

> Se det var jo nogle gode undskyldninger for at style lidt... Hvad kalder
> man sådan en fætter?

Hugger - evt. rear hugger. Udvid gerne projektet med sådan en :
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/guard/index.html
Så holder kæden meget længere.

--
vh
Torben

Fra : Kennett

Dato : 15-05-09 09:58

"Henrik" <fjern@mig.dk> skrev i meddelelsen

> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message

> Se det var jo nogle gode undskyldninger for at style lidt... Hvad kalder
> man sådan en fætter?

En hugger
Søg på google, de kan købes mange steder

/ Kennett

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 15-05-09 02:57

On 15 Maj, 10:25, "Henrik" <fj...@mig.dk> wrote:

> Se det var jo nogle gode undskyldninger for at style lidt... Hvad kalder man
> sådan en fætter?

En Hugger