Reservenøgle til Kawasaki
Fra : Manuel Korell

Dato : 14-05-09 10:25

Hej NG.

Jeg er en lykkelig ejer af en Kawasaki ZZR600D. Da jeg købte den, fik
jeg kun en nøgle med. Det jo ikke så godt, og derfor kunne jeg godt
tænke mig en reservenøgle. Men hvordan og hvor får man lavet sådan én?
Jeg bor i København.
Og hvor meget koster sådan en, cirka. Det vel ikke noget en almindelig
nøglesmed kan klare?

Hilsen Manuel Korell

Fra : MKS - 74

Dato : 14-05-09 17:42

On Thu, 14 May 2009 09:24:44 -0700 (PDT), Manuel Korell
<mp3@korell.dk> wrote:

>Men hvordan og hvor får man lavet sådan én?
>Jeg bor i København.
>Og hvor meget koster sådan en, cirka. Det vel ikke noget en almindelig
>nøglesmed kan klare?

Undertiden kan selv en "alm." nøglesmed godt klare den opgave, koster
normalt ca. 50-100 kr, men dem her kan helt sikkert -

http://www.dani.dk/

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Manuel Korell

Dato : 14-05-09 11:36

On 14 Maj, 18:41, MKS - 74 <cbr60...@gmail.com> wrote:

> Undertiden kan selv en "alm." nøglesmed godt klare den opgave, koster
> normalt ca. 50-100 kr, men dem her kan helt sikkert -

> [...]

Mange tak skal du have, cykler derhen i morgen.