Nogle nylige erfaringer med Franz Kroon?
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 11-05-09 22:03

Hej,

Er der nogle der inden for seneste 6-12 måneder har været forbi Franz
Kroon i Århus/Lystrup?

Gode/Dårlige?

Har tidligere handlet udstyr og cykel der, til rent UG... men nu virker
det lidt mere 'skrantene' når man taler med dem i telefon?

--
Thomas Løjmann Jørgensen
http://lojmann.dk

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 11-05-09 22:48

Thomas Løjmann Jørgensen <lojmann@lojmann.dk> writes:

> [...]
>
> Har tidligere handlet udstyr og cykel der, til rent UG... men nu
> virker det lidt mere 'skrantene' når man taler med dem i telefon?

Vi stod netop og diskuterede jyske forhandlere på bronzekurset i
weekenden (Vejle) og der var folk generelt meget tilfredse med Franz
Kroon.

Mener du 'skrante' eller 'skratte'? - sidste kan skyldes en dårlig
IP-telefoni installation.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 12-05-09 17:05

On 2009-05-11 23:47:50 +0200, Kai Harrekilde-Petersen <khp@harrekilde.dk> said:

> [...]
> Kroon.
>
> Mener du 'skrante' eller 'skratte'? - sidste kan skyldes en dårlig

Hej Kai,

Tak for feedback, jeg har i dag fået positiv respons fra dem helt som
ventet så de er sikkert lige så gode som de plejer at være.
Følte bare at ham jeg talte med i sidste uge omkring et konkret problem
med vare købt hos dem, ikke interesserede ham det store. Det tog i al
fald lidt tid at få ham til at åbne op...

Alt er sikkert fint, de har sikkert bare haft et par travle dage

/Thomas