Transport af en ekstra hjelm på en sportsm~
Fra : Per Kaaber

Dato : 11-05-09 19:02

På hvilken måde kan man på fornuftig vis transportere en ekstra hjelm.
I gamle dage med 2 bagdæmpere kunne en ekstra hjelm nemt spændes fast i
det normale beslag under sadlen, uden at den ville ryge ind i
baghjulet. Det synes ikke at være muligt på en nyere sportsmaskine med
monodæmper og frit til baghjulet.

--
Venlig hilsen

Per
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=1607
Yamaha FZR 1000
Honda 900 Bol'dor
Suzuki GS 550/610

Fra : Dak

Dato : 11-05-09 19:04

http://www.louis.de/_10209f44e8feb08924f037365b7d6abdec/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=535&wgr=291&list_total=20&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10001150

--
Dak
"Honda CBR600F3 '96"

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-05-09 06:31

Dak wrote:

> http://www.louis.de/_10209f44e8feb08924f037365b7d6abdec/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=535&wgr=291&list_total=20&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10001150

Du skal trykke "Link auf dieses produkt anzeigen" og bruge det link. Dit
link siger ikke hvilken af disse du tænker på :

http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=20008055

http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=20012122

--
vh
Torben

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 12-05-09 07:22

Torben Scheel skrev:

> http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=20012122

Den er der vel ikke nogen der kører med, så er man da sikker på at få
ødelagt noget af kroppen hvis uheldet skulle være ude !!!!

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-05-09 08:01

Dan "748" Dethlefsen wrote:

> Den er der vel ikke nogen der kører med, så er man da sikker på at få
> ødelagt noget af kroppen hvis uheldet skulle være ude !!!!

Det var ikke ment som en anbefaling - blot en vejledning til Dak.

--
vh
Torben

Fra : MKS - 74

Dato : 12-05-09 09:23

On Tue, 12 May 2009 07:30:50 +0200, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Du skal trykke "Link auf dieses produkt anzeigen" og bruge det link. Dit
>link siger ikke hvilken af disse du tænker på :

> [...]

Muligvis fordi det slet ikke _er_ nogen af dem , men snarere -

http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10001150

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-05-09 11:27

MKS - 74 wrote:

> Muligvis fordi det slet ikke _er_ nogen af dem , men snarere -
>
> http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10001150

Tsk - tsk. Det er _ikke_ grunden til at linket ikke viser den ønskede
vare - sagde den ene pindehugger til den anden.

Med hensyn til Daks tanker tror jeg mere på mine forslag, med hans
historie in mente

At dit forslag så er helt fornuftigt kan vel næppe overraske nogen.

--
vh
Torben

Fra : MKS - 74

Dato : 12-05-09 11:44

On Tue, 12 May 2009 12:26:31 +0200, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Tsk - tsk. Det er _ikke_ grunden til at linket ikke viser den ønskede
>vare - sagde den ene pindehugger til den anden.

Ved jeg naturligvis godt, men tjek det oprindelige link (slutningen),
så ser du at man faktisk godt kan se hvad der var tanken, selv om
linket ikke var umiddelbart brugbart...

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-05-09 12:04

MKS - 74 wrote:

> Ved jeg naturligvis godt, men tjek det oprindelige link (slutningen),
> så ser du at man faktisk godt kan se hvad der var tanken, selv om
> linket ikke var umiddelbart brugbart...

Ah. Touché

--
vh
Torben

Fra : Dak

Dato : 12-05-09 16:12

Torben Scheel skrev:

> Ah. Touché

jepper.

http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10001150

Bruger selv sådan en fætter jævnligt. Husk at der skal være gummi ude i
ender ellers ridser den håndtag/metallet.

--
Dak
"Honda CBR600F3 '96"

Fra : Søren Larsen

Dato : 12-05-09 17:14

Per Kaaber wrote:
> [...]
> det normale beslag under sadlen, uden at den ville ryge ind i baghjulet.
> Det synes ikke at være muligt på en nyere sportsmaskine med monodæmper

I håndtagene til bagsædepassageren.

/Søren

Fra : Per Kaaber

Dato : 12-05-09 20:48

Søren Larsen har bragt dette til os:

> I håndtagene til bagsædepassageren.
>
> /Søren

Der er desværre ikke slige håndtag, så indtil videre er Daks forslag
det bedste, og kan også benyttes til andet godstransport.