Continental TKC80
Fra : Niels Rasmussen

Dato : 11-05-09 12:37

Dormck gæsteforum virker ikke, derfor prøver jeg her.
Kan jeg bruge Continental TKC80 på min R1100GS til motorvej/160 km/t ?
Hilsen Niels

Fra : Anders Majland

Dato : 11-05-09 12:58

> Dormck gæsteforum virker ikke, derfor prøver jeg her.
> Kan jeg bruge Continental TKC80 på min R1100GS til motorvej/160 km/t ?

Sagtens - og det holder endda "rimeligt" længe til det misbrug i forhold til
andre grove dæk

Det er et super dæk til "os" der gerne vil lidt længere ud end asfalten, men
samtidig ikke gider skifte dæk hver weekend ...

I forummet på tenere.dk er der mange der har skrevet deres dækerfaringer.
Nogle er ikke så ville med tkc80 på våd asfalt, men det er stadig et
temmeligt godt kompromis når man vil have mange km og mulighed for løsere
underlag.

Jeg er på andet sæt på min xtz750 og har det også på min xt600z.

Skal du kun køre asfalt så overvej også et michelin anakee - Det er helt
sikkert bedre til 160km/t på asfalt

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk
Yamaha XT600Z Ténéré 3DS 1988 [104Mm]