PA knap
Fra : Kell Petersen

Dato : 11-05-09 08:52

Hvad er det for en knap som ligner hornkontakten, og sidder i samme side på
en Honda CB750/900F

Fra : Jørgen Gerdorf

Dato : 11-05-09 09:46

"Kell Petersen" <NOshivSPAM@VELprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det for en knap som ligner hornkontakten, og sidder i samme side
> på en Honda CB750/900F

Hej Kell.

Det er såmænd bare det englænderne kalder "Passing Light Switch", eller
"Overhalingslys" på dansk.

Den tænder det lange lys så længe du trykker på den.

Prøv at trykke på den og se om der ikke kommer lys i advarsleslyset for
langt lys.

Mvh
Jørgen

Fra : frølårsraketten

Dato : 11-05-09 15:53

"Jørgen Gerdorf" <jorgen_gerdorf@privat.tdcadsl.dk> skrev :

> [...]

Ja, hvis ikke lige det sad på en MC, ville jeg mene det betyder Public
Addres. (fælleskald på samtale/højttaleranlæg).

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 11-05-09 18:56

"Kell Petersen" <NOshivSPAM@VELprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det for en knap som ligner hornkontakten, og sidder i samme side
> på en Honda CB750/900F

Det er den der hedder PA(SS) det overhalingsblinket/ højlys knap til når man
skal vække mormor i ydersporet på motorstien

--
Mvh Claus
ZRX1200R naked edition