Den nye XJ6 Diversion - erfa
Fra : NoName

Dato : 09-05-09 11:48

Hej

Jeg skal ha' MC igen næste år. Jeg er allerede begyndt, at kigge efter
modellen. Jeg tror, at valgtet bliver imellem XJ6 Diversion, FZ6-S eller
GSX650
MC'en skal kun bruges til Søndagskørsel, sommetider med konen bag på, og
til kortere tirsdagsture med den lokal MC-klub.
Har haft en GSX750F, men den syntes jeg var for 'tung' til at køre hyggeture
på, men jeg kunne godt lide fuldkåben. Er ikke HD-/Viagro-typen.

Hvis der sæsonen igennem kunne indkomme erfa (langtidstest) omkring
ovenstående MC'er, især erfa omkring den nye XJ6 Diversion, ville jeg være
taknemmelig, hvis en bruger eller en anden med andenhåndsviden ville skrive
en kommentar.

Fortsat god sæson.
Revsgaard

Fra : Jim Andersen

Dato : 11-05-09 09:20

NoName wrote:
> Hej
>
> Jeg skal ha' MC igen næste år. Jeg er allerede begyndt, at kigge efter
> modellen. Jeg tror, at valgtet bliver imellem XJ6 Diversion, FZ6-S
> eller GSX650

XJ6 er udsolgt for i år. De gav ikke engang prøveture på den i Vordingborg
til Yamaha-dag.
Men man kan få en FZ6 med kåbe og ABS til 90K. Det er en 78HK som nemt kan
fikses til 98.
Det er altså meget MC til de penge.

/jim