Nogle der har prøvet Rieju?
Fra : Ukendt

Dato : 08-05-09 19:18

Jeg går med tanker om at købe en Rieju pacific 125.
Er der nogle herinde, der har set/prøvet sådan en?

Jeg har forgæves ledt efter tests på nettet.

Den koster jo ikke det helt store, så den er da spændende nok til lidt
hurtig transport rundt i byen.

Mvh
Allan

Fra : Jensen

Dato : 08-05-09 13:19

> [...]
>
> Jeg har forgæves ledt efter tests på nettet.
>
> Den koster jo ikke det helt store, så den er da spændende nok til lidt

Har lige købt en af TMP på Mors. Han sendte den med en fragtmand i
kassen, og jeg skruede selv forhjulet på. Der var lidt bøvl du jeg
skulle hente nummerpladen (der manglede en afgiftsattest) men jeg må
sige der er god service ved Thomas Arnakke (TMP) Han er hjælpsom og
gør noget i en fart. Så der kan du roligt handle.

Plusser:
Den starter som en mis, og går som en symaskine.
Er hurtigt oppe på 80, også selv om det er modvind.
Man sidder ok.
Prisen.

Minuser:
Stellet har ikke fået vildt meget maling. Derfor afmonterede jeg alt
plastik og gav stellet en tectyl behandling. Jeg tror nu det er
problem på de fleste mærker.
Plastikken sidder ikke alt for godt, men det er nok ca. det samme som
på min gamle Piaggio Thyphoon.
Tanken er af metal, og sidder lige over baghjulet = den skal have
tectyl.
Der er noget mere bid i bremserne på min Yamaha XJR 1300
Den kører ikke, som lovet 50 km. literen - nok nærmere 30 til 35
Bagdækket var ikke hoppet ordentligt på plads
Der kommer nogle irriterende vibrationer i styret ved ca. 85 km/t.

Mvh Jan

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-09 21:24

> [...]
> Bagdækket var ikke hoppet ordentligt på plads
> Der kommer nogle irriterende vibrationer i styret ved ca. 85 km/t.

Okay - Jamen for 10.000 kr leveret, med plade - Så skal det da prøves...
Tak for svar...

Mvh
Allan

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-09 20:27

> Okay - Jamen for 10.000 kr leveret, med plade - Så skal det da prøves...
> Tak for svar...

Nå - Det var sgu for meget bøvl..
Fandt en PGO Ligero 125 - til 12.995 i stedet.

http://www.suzuki-mc.dk/content/dk/news/starkt_nedsatte_priser_pa_pgo_ligero_125_og_generi

Mvh
Allan