Endnu en sørgelig historie... (RIP)
Fra : de_Biafra

Dato : 08-05-09 01:10

Endnu en gang ser vi hvordan folk kører med hovedet under armen, eller
slet ikke bruger hovedet og hvordan en hensynsløs trafikant kan
ødelægge et andet og mange andre menneskers liv på et øjeblik.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2009/05/08/070647.htm?rss=true

/Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-09 08:14

> [...]
> slet ikke bruger hovedet og hvordan en hensynsløs trafikant kan
> ødelægge et andet og mange andre menneskers liv på et øjeblik.

Ja man er jo forsvarsløs mod den slags dumhed.
Er træt af at høre om folk, der ikke kan finde ud af at lade være med at
blande spiritus/stoffer og deres trang til at føre køretøjer.

/Allan

Fra : Ralph Køster

Dato : 08-05-09 12:11

Men når det er sagt, så lærer vi alle sammen også at flytte os fra nødsporet
og efterlade køretøjet.
Man har set utallige videoer på nettet hvor det går galt i nødsporet.
Så det her er bare endnu et eksempel på hvor farligt det er, selv om man
holder i nødsporet.
Men jeg vil på ingen måde forsvare sprituskørsel eller kørsel i anden
påvirket tilstand.

Ralph.

Fra : Jim Andersen

Dato : 11-05-09 08:49

de_Biafra wrote:

> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2009/05/08/070647.htm?rss=true

Ellers en veldresseret kone han havde.....

/jim